Beantwoorden
JuJu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Goeienavond iedereen! 

Wij kijken altijd tv via de Yugo tv app op onze Philips smart tv (net nieuw, dus daar kan het niet aan liggen.) 
De laatste tijd krijgen we regelmatig foutmeldingen (DRM 13 denk ik) en kunnen we dus niets meer kijken, noch live, nog bewaard. Ik heb geprobeerd de app te verwijderen, en hem dan opnieuw te installeren. Dat was een paar weken geleden ook de oplossing. Nu is dus plots de Yugo tv app verdwenen uit de Google Play store op de tv, en kan ik hem dus niet meer downloaden. Heeft er iemand meer uitleg / een oplossing?
Bedankt!

29 reacties
suskewiet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Sony Bravia model KD-43XG8096

Software versie PKG6.7140.0358EUA

Tags (1)
0 Likes
Mickey1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

we kunnen de app gewoon niet vinden in de google play store. Dit kan toch niks te maken hebben met het geheugen op een nieuwe te dure mediaspeler van telenet?

pouillons
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Ik heb de Mi Box ook pas. Dus het kan niet aan een andere app liggen. Hij heeft het nooit gevonden. Een reset lost het probleem niet op.

Hieronder de gegevens:Mi Box versie.jpg.

0 Likes
JuJu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Laatste Android versie (9 is dat denk ik) 

 

Bij mij is het probleem op de tv (Philips 804)

Is er een mogelijkheid om een compensatie aan te bieden? De promotie die nieuwe klanten nu krijgen, de nintendo switch voor 100 euro is het denk ik) zou bijvoorbeeld ook aan ons aangeboden kunnen worden. Ik vraag het niet graag, maar we betalen ondertussen wel voor een dienst die we jammer genoeg niet volledig kunnen gebruiken. 
Ik maak veel mond aan mond reclame voor Yugo omdat ik het abonnement op zich eigenlijk fantastisch vind, maar dit probleem zorgt er nu wel voor dat de functionaliteit een pak lager ligt en wij toch overwegen over te schakelen naar een andere provider.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Bedankt voor alle feedback tot nu toe! We hebben het intern doorgegeven en dit wordt momenteel door Telenet verder onderzocht.

 

Ik wil wel even benoemen dat als je vragen hebt over compensaties, dat we dit niet via De Netweters kunnen regelen. Dit is een peer-to-peer community en we hebben via dit platform geen zicht op jullie individueel klantendossier. Wel verzamelen we graag meldingen en informatie over mogelijke nieuwe problemen (zoals dit), die we dan intern doorgeven voor onderzoek. Uiteraard houden we jullie ook zo goed mogelijk de hoogte over belangrijke updates van reeds gekende problemen die op een grotere groep klanten impact hebben. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

zou dit niet deels kunnen liggen aan de google problemen van de laatste 2 dagen dat de app verdwenen is, google doet raar de laatste 2 dagen bij klanten, heb dit ook al mogen ervaren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stijnvda
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Jep hier ook hetzelfde probleem. Al weken te pas en te onpas drm error 13. Telkens app verwijderen en terug installeren. Vanavond hetzelfde probleem weer...

App verwijderd, MAAR VIND DE APP NIET MEER IN PLAY STORE OPEENS!!!! zit nu dus zonder tv!  (Heb deze al zeker 20 keer terug kunnen installeren zonder problemen, maar nu dus onvindbaar!)

Gaat om de mibox4 van xaomi....

 

Graag asap een oplossing....

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

@Stijnvda telenet is ermee bezig, kan ook liggen aan google dat de app verdwenen is door de problemen bij google de vorige 2 dagen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TomDP
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Vanavond de ganse avond aan de lijn gehangen met de klantendienst.    Ze raadden me aan om de Mi Box S 4K in te ruilen want zou slecht werken met Yugo.  Bizar want dit toestel wordt gepromoot door Telenet.  Ik heb uiteindelijk besloten om de mi box te resetten. Het is gelukt om Streamz opnieuw te installeren maar de Yugo TV app is onvindbaar in de Google Play store.  Misschien de mensen van de helpdesk ook even informeren.  Hopelijk snel een oplossing.

 

mvg 

0 Likes
TommyKnrm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Ik heb gisteren uitleg gekregen via Whatsapp van een medewerker van Telenet,  het is dus volgens hem wel een gekend probleem dat de app niet meer vindbaar is voor Android TV,  ze hebben de app momenteel niet beschikbaar gemaakt  omdat er een geheugen probleem is. 

De interne communicatie bij Telenet is echter wel waardeloos , ik heb meerdere mensen in dat Whatsapp gesprek gehad , de eerste 2 wisten van niets , ook telefonisch bij de technische afdeling wisten ze niets af van het probleem. 

0 Likes
JuJu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

De app is vanochtend weer verschenen bij mij! Eindelijk... Nu nog hopen dat hij ook effectief werkt

pouillons
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Bij mij is het probleem nu opgelost.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Deze ochtend is er een update live gezet voor de YUGO TV-app voor Android TV. Kunnen jullie allemaal de app nu terug uit de store downloaden? En laat ons zeker weten of het DRM-probleem van de baan is.

 

In dit topic (over het DRM probleem) heb ik net ook een update geplaatst. 

 

@pouillons @JuJu merci voor jullie snelle feedback deze ochtend! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Mickey1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

bij ons lijkt het voorlopig ook te werken 🙂

 

suskewiet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO TV-app op Philips smart tv plots onvindbaar

Net de app teruggevonden en probleem is opgelost!😀