24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik kan perfect tv kijken in de yelo-app op mijn smartphone of via de website via mijn laptop.
Casten uit de vrtnu app naar mijn chromecast lukt prima.
Echter wanneer ik wil casten naar mijn chromecast (1ste generatie) aangesloten op mijn LG oled55gx6pla dan toont hij het yelo play logo op mijn tv en staat er ready to cast.
Als ik dan begin te casten dan toont hij het logo van het kanaal en een witte balk met LIVE erachter. Er begint dan zowel op mijn smartphone als op de tv een wit cirkeltje te draaien en daar blijft het bij...
Stop ik dan het casten in de yelo app dan kan ik wel terug tv kijken op mijn smartphone maar op de tv schakelt het casten niet uit. Moet geforceerd dit stoppen...
Sorry voor de trage updates hierover.
Het laatste nieuws dat ik heb gekregen (08/01) is dat onze vendor een fix moet live zetten, maar dat was zonder richtdatum. Momenteel probeer ik te achterhalen wanneer de fix verwacht wordt, zodat ik jullie op z'n minst een indicatie qua timing kan geven.
@KoenMol schreef:Bijna 2 weken nu zonder update.
Geduld is een schone deugd. Toen bleek dat Triiing niet meer werkte na de upgrade van Android 9 naar 10 hebben we heel wat langer dan 2 weken moeten wachten hoor! Telenet is Bol.com niet; een oplossing is er meestal niet na 24u.
Ik heb dan ook gevraagd naar een update, niet de oplossing
FYI: probleem bestaat sinds 03/12/20.
Als mijn berekening klopt, is dat tot nu toe meer dan 2 weken ...
Ik ga niet beweren dat ik zelf de meest geduldige persoon ben, maar bekijk deze thread eens:
Probleem gemeld oktober 2019, opgelost april 2020.
Je kunt best een nieuwe chromecast gen 2 of 3 kopen, die werkt wel, gen 1 doet het niet meer, is waarschijnlijk gemakkelijker en sneller dan de aanpassing bij Telenet. Ik heb het getest met een gen 2 en gen 3 en het lukt weer perfect nu.
Hoelang gaat dit eigenlijk nog duren? Wij wachten al 2 maanden op een oplossing, maar klaarblijkelijk vinden jullie het niet nodig dit op te lossen. Jullie blijven nochtans vrolijk verder verkondigen dat eender welke chromecast voldoende is om te streamen, niet dus.
Is er al vooruitgang ivm een update voor de app?
En we proberen nogmaals:
Zou fijn zijn mocht er een update kunnen gegeven worden. Stuur me anders op jullie kosten 3 chromecast gen. 3 op die jullie in jullie webshop aanbieden. Dat lost zowel ons als jullie probleem op, en het bespaart jullie tevens heel wat geld na 2 maanden nog geen oplossing te kunnen aanbieden.
Nieuwe Chromecast is besteld.
Bedankt Telenet voor de snelle oplossing 👎
De service van Telenet is om te huilen. Mocht ik aan dit tempo problemen moeten oplossen op mijn werk, had ik al lang mijn CV4 gekregen. Wat een armzalige vertoning van Telenet.
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat de post van @KevinH1986 sarcastisch bedoeld was ... 🤔
Uiteraard zit deze post vol sarcasme, maar dat doet er uiteindelijk ook niet toe. Het wordt nogmaals aangetoond dat de service bij Telenet gewoon erbarmelijk is.
Een oplossing zoeken voor dit probleem kan toch niet zo lang duren? Ik vraag me soms toch af waarom ik nog klant blijf bij telenet. Ik heb dan zelf maar een nieuwe chromecast besteld.