De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Yelo Play casten naar Chromecast gen. 1 werkt niet meer

Beantwoorden
delange
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Nice talking to you! Say what?! Tien op tien!

@Suzy 

 

Al 3 weken geen update, zucht. Het plannen van een "fix" lijkt precies een zware taak te zijn. 

0 Likes
Beantwoorden
VoPo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Happy New Year!

Hoog tijd voor een update met timing voor de fix, We zitten hier al 2,5 maand met onze tv die niet meer bruikbaar is hierdoor! 

Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

zeggen zeggen zeggen, ik zit ook met dit probleem 

heb dan maar een box gevraagd

er waren geen meer door corona

toen kreeg ik plots geen meer

niet goed bezig he telenet......

als je zelfs al je communicatie niet op dezelfde lijn krijgt.......

0 Likes
Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

heeft ongetwijfeld een reden waarom de chromecast 3 plots (????) met korting gegeven wordt......

0 Likes
Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

Dit is nog steeds in onderzoek, Dieter! Onze collega's zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dat zo snel mogelijk op te lossen. Lesley 

 

de collega's die het onderzoek doen zijn op reis geloof ik.......zo snel mogelijk op te lossen, zucht

 

0 Likes
Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

Dit is nog steeds in onderzoek, Dieter! Onze collega's zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dat zo snel mogelijk op te lossen. Lesley

 

inderdaad heel snel....zucht, zelfde probleem hier

0 Likes
Beantwoorden
KoenMol
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Nog geen reader's digest? :-) Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! A born reader!

Net geprobeerd via ander kanaal (chatbot Telenet). Dit was het antwoord: Dankjewel voor deze informatie, Koen! Helaas moet ik je zeggen dat casten van de Yelo Play-app naar een Chromecast gen. 1 niet meer mogelijk is. Bij nieuwere modellen zou dit geen probleem mogen zijn. 

Leuk hé, maar op site wordt nog steeds beweert dat dit op chromecast werkt. (Nergens staat dat dit niet werkt op oudere modellen = misleiding) Foei, Telenet !!!

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3461
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Ik besef dat we vanuit Telenet al een tijdje stil zijn in deze thread. Waarvoor mijn excuses, maar momenteel is er ook gewoon nog geen update om te geven. 

 

Ik begrijp dat dit erg vervelend is voor jullie en daarom zal ik iets meer kadering geven. Begin januari werd er binnen Telenet gezegd dat dit mogelijks niet opgelost zou worden, omdat men Chromecasts van 1ste generatie niet meer ging ondersteunen. Nu (sinds een tweetal weken) wordt er terug over een mogelijke fix gesproken. Wat dus waarschijnlijk goed nieuws is.

Meer informatie hebben we zelf nog niet gekregen, daarom dat er dus geen update was. Ik geef jullie liever een duidelijk en concreet antwoord, dan een vaag antwoord (zoals dit) waar jullie helaas niet veel verder mee zijn. Dus zodra we een concrete update kunnen geven over de fix, delen we het onmiddellijk met jullie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

Allez, het parapluutje werd geopend. Waarom wordt dit niet gecommuniceerd ? Toevallig dat er chromecast v3 aangeboden wordt met korting? 
kijk, ofwel wordt het gefixt ofwel wordt de support stopgezet. Maar communiceer op zijn minst transparant en zorg er voor dat de support eenduidig communiceert.......

0 Likes
Beantwoorden
delange
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Nice talking to you! Say what?! Tien op tien!

@KoenMol 

 

Ik heb een Telenet medewerker aan de lijn gehad en die wist me zelfs te vertellen dat het casten via een chromecast naar je televisietoestel zelf nooit zou gewerkt hebben! Ze had dit nochtans nog nooit gezien. Toen ik haar er attent op maakte dat dit nochtans beschreven stond op de Telenet website, schrok ze zicht een bult! Zucht, wederom zucht, waar zijn we toch mee bezig... incompetentie alom bij Telenet.

Beantwoorden
delange
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Nice talking to you! Say what?! Tien op tien!

@Suzy 

 

Geen update is ook een update. Een vaag antwoord is ook een antwoord. Wel of niet een "fix" inplannen is ook een update. Als jullie de chromecast van de 1e generatie niet meer gaan ondersteunen, geven jullie misleidende informatie op jullie website, waaruit blijkt dat er geen enkel onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende generaties. Ik begrijp echt niet waarom dit allemaal zo lang moet duren. Dit getuigt van onkunde.

 

@dedeke 

Mocht je een andere generatie willen aanschaffen, er zijn nog goedkopere versies te vinden, dus bestel zeker niet bij Telenet. Als het opsturen van de chromecast even lang zal duren als het oplossen van hun problemen, ben je gezien.

Beantwoorden
dedeke
Experienced Meerweter
Berichten: 111
It's your third party! De volle 100! De vlam zit erin. It's your second party!

ik sluit volledig aan met hetgeen je zegt. Ik had als klant ook een box gevraagd(ik huur tenslotte, dus ik had graag ook de volledige functionaliteit gehad voor de prijs die ik -met plezier- betaal) 

Antwoord 1 : er zijn door de corona geen meer (maar een collega krijgt die box WEL)

Dit laat ik even weten.

antwoord 2 : enkel indien hij stuk ik is krijg ik een nieuwe.

DAn laat ik weten dat er storing op zit. Nieuw antwoord : dan gaan we u helaas 250 euro aanrekenen voor het opzettelijk toebrengen van schade. Ik antwoord dat de software hapert.

In dezelfde week slagen ze er ook in om een nummer dat mijn wigo verlaat weg te halen, mijn op het nieuwe adres te plaatsen en me een rekening te sturen voor de tijd dat 'ik' kong of king of wat dan ook was.....

Amateurisme van de bovenste plank die helpdesk 

0 Likes
Beantwoorden
Rony63
Freshman Alleslezer
Berichten: 2
Primeur! Leesclubje starten? Hallo! Welkom! De kop is eraf!

En Suzy, wat is de stand van zaken over het Telenet onderzoek ? Ondertussen nu toch al een paar maanden geleden gestart.

Toch wel raar dat de Chromecast nog goed werkt voor alle andere behalve niet meer met yelo???

Zo plots niet meer er moet dus aan de Telenet kant iets zijn aangepast...

Beantwoorden
patrick37
Freshman Meesterweter
Berichten: 2198
It's your second party! Happy New Year! De slimste mens? Dat ben jij. De nieuwe Einstein!

@Rony63  

Suzy heeft geantwoord voor twee dagen gelden in deze thread wat ze gaan doen. Dus als je iets terug leest zie je wat Suzy geschreven heeft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Rony63
Freshman Alleslezer
Berichten: 2
Primeur! Leesclubje starten? Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Idd Patrick, had niet gezien dat er meerdere bladen waren...

En zal me nu maar nieuwe Chromecast bestellen, want blijkt een hopeloze zaak...

0 Likes
Beantwoorden