Beantwoorden
Baaf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb net een nieuwe samsung Tab 7 aangeschaft. Bij de Yelo Play app schokt het beeld heel de tijd. Ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige en veel oudere tablet. Is hier enige oplossing voor?

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Yelo Play - Samsung Tab 7 

Tags (1)
0 Likes
47 reacties
Mvhaverb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Hoe maak je die verschillende SSID. Is nieuw voor mij.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@Mvhaverb  je kan dat doen via 'mijn Telenet'. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mvhaverb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik zie inderdaad dat 1 netwerk is ingeschakeld. WPS 2,4 en 5 Ghz ingeschakeld. Moet je hier iets aanpassen? Kan enkel maar uitschakelen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@Mvhaverb 

Eerst uitchakelen en danbijvoorbeeld een cijfer 5 achteraant toevoegen aan de SSID voor 5 GHz. Het wachtwoord mag hetzelfde zijn. Om op de 5 GHz aan te loggen moet je dit SSID kiezen en het wachtwoord invoeren. Test dan eens uw verbinding. Als je op 2 meter van de modem zit, doe dan eens een speedtest met 5 GHz en eens met 2,4 GHz. 

0 Likes
Broux
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Is dit probleem nu hiermee opgelost? met 2 ssid te maken?

0 Likes
patrick24
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Beste,

 

Ook ik heb dit probleem met mijn splinternieuwe Samsung Tab 7. 

Telenet app - heeft een schokkerig beeld en is storend om naar te kijken.

Op andere apps totaal geen probleem (VRT, VTM, etc...)

Toch bizar dat dit niet lukt op een tablet met octaprocessor (niet dat ik er veel van kan, maar deze tablet wordt aanbevolen om films te bekijken om zijn helder beeld en zijn snelheid)...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@patrick24 

Welke snelheid haal je op een speedtest?

Maak je verbinding met 2,4 GHz of 5 GHz wifi. Test eens beiden.

Ikheb een Samsung S3 van 2017 en haal op 5 GHz een downloadsnelheid van 135 Mbps en upload vann14,3 Mbps. Ter info: de maxima van mijn abonnement zijn 150/15.

0 Likes
Broux
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb hetzelfde probleem en heb de tablet apart op de 5Ghz gezet en nog steeds werkt de app niet naar behoren?

Op mijn gsm samsung s9 werkt deze app wel dus het lijkt me sterk dat het aan de wifi zou liggen.

in de winkel zeggen ze dat de tablet 100% werkt.

Kan het dat de app niet compatibel is met deze tablet (mss met een update?)

ik hoop dat telenet snel met een oplossing komt.

0 Likes
patrick24
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Beste,

Ook ik haal deze donwloadsnelheid. Met mijn smartphone (ook samsung) heb ik geen problemen en met mijn 4 jaar oude tablet Huawei ook niet. Maar met deze nieuwe tablet die sneller zou moeten zijn, dus wel... veronderstel dat het probleem dus bij de app van telenet zit... (zoals vermeld heb ik met andere tv-apps zoals VRTnu, Vtm en ook Netflix geen problemen)

0 Likes
Koentje1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

hier hetzelfde probleem, vorige week en nieuwe tablet aangeschaft om voetbal op de tablet te kunnen bekijken ipv op de gsm, nu schokkend beeld op yelo play, en play sports. Netflix bekijken is geen probleem. Kan hier iets aan gedaan worden aub?

0 Likes
danchrista
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb net hetzelfde met een spiksplinternieuwe Tab 7. het moet bijna aan de yeloplay app liggen, want in nederland hebben ze hetzelfde probleem met de ziggo app. Ziggo is de nederlandse telenet ze komen beiden uit de zelfde stal (Liberty global) en gebruiken quasi dezelfde app. Dus ook daar schokkende beelden. Met de apps zoals "VTMGO" en "VRTNU" alsook "YOUTUBE" geen problemen. Prachtige vloeiende beelden. Hallo Telenet kan dit eens bekeken worden? 

0 Likes
Koentje1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

ik heb na telefonisch contact met Telenet, de app verwijderd, toestel volledig afgelegd, terug opgestart en opnieuw de app gedownload zoals ze hadden voorgesteld, maar probleem blijft net hetzelfde. Ik hoop echt dat ze dit vlug kunnen oplossen.

0 Likes
petermeert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Schokkerig beeld op nieuwe Lenovo P11 (niet de pro). Las ook dat dit probleem ook bestaat bij Samsung Galaxy tab A7. Mogelijks compatibiliteits probleem met Qualcomm Snapdragon 662 chipset die ze gemeenschappelijk hebben? App werkt prima op alle andere recente en oudere Android en iOS devices hier thuis. Wifi signaal is ook prima. Cache en data geleegd. Reboot. App upto date. Op dit device geen andere issues met bv Netflix of zo, enkel yelo play app. Enig advies?

 

0 Likes
Dirkie964
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Exact hetzelfde probleem met dezelfde tablet

0 Likes
Gompi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Allen,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem als jullie. Yelo play hapert van zodra je de video opstart.

Ik heb echter ondervonden dat als je tijdens het afspelen van de video, van onder naar boven (niet veel) swiped, en je vinger vast houd op het scherm ( zodat de "taakbalk" of hoe je het ook noemt zichtbaar blijft) de video normaal afspeelt.

Het zou misschien handig zijn dat iemand die er iets van afweet dit eens onderzoekt. Telenet?

 

Mvg

0 Likes