24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Hoi!
Ik heb sinds enkele dagen geleden Play Trial, en eergisteren nog lukte het om op mijn laptop te kijken via Yeloplay. Vandaag echter opeens niet meer: Yeloplay lijkt niet te herkennen dat Play geactiveerd is. Enig idee hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Michael
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Welke foutmelding krijg je?
Tja, de klantendienst... Ik mag niet klagen hoor: ze zijn altijd steeds vriendelijk en behulpzaam aan de lijn. Maar ik vind als, je problemen hebt zoals in mijn geval, het niet enkel bij woorden moet blijven maar ook bij daden. Net zoals mijn Triiing app probleem. Er is hier ergens een Netweter die exact hetzelfde probleem had als ik met zijn Triiing apps. Hij belde ook naar de klantendienst welke hem door verbond naar een Technisch achterliggende dienst. En bij hem was ‘t in 5 minuutjes gepiept. Bij mij duurt het nu al bijna een maand. Je moet, als je naar de klantendienst belt, geluk hebben dat je de juiste persoon aan de lijn krijgt...
Even mysterieus als het probleem was opgedoken is het terug verdwenen, alles lijkt terug te werken (hopelijk blijft het zo).
In ieder geval bedankt allemaal!
@Ex-Netweter, gisterenavond om 21u16 hebben we een melding gekregen van onze back office dat er een probleem was met een Play Trials. Meer specifiek, het probleem dat jij hebt ervaren.
We hebben nog geen officiële melding gekregen dat het is opgelost, maar wel dat men het aan het onderzoeken is. De kans is erg groot dat ze dan toch al een oplossing gevonden hebben.
Je hebt gelijk. Niet iedereen kan in alle gevallen dezelfde hulp bieden. Maar ik vind wel dat ze er zitten om te helpen en we ze dan ook de kans moeten geven om te helpen. Men kan ook nog altijd een tweede kans grijpen om te bellen. Ten andere, bij een achterliggend probleem kan men er met alle goeie wil toch niets aan doen.
De beste groeten.
Momenteel kan ik ook yelo play op pc niet gebruiken.
Krijg steeds de melding " momenteel is er een probleem met de yelo play app of site. probeer het later nog eens" Dit is reeds zo van gisteren. Als ik via telenettv ga kan ik mij niet aanmelden.
Iemand ook deze problemen?
@Domi1963 schreef:... knip ...
Je moet, als je naar de klantendienst belt, geluk hebben dat je de juiste persoon aan de lijn krijgt...
Dat is overal zo, niet alleen bij Telenet.... Ik heb lang geleden ook zo eens een probleem gehad, maanden heeft het aangesleept, steeds verschillende "oorzaken" en nooit werkende "remedies" tot ik op zekere dag een helpdeskmedewerker aan de lijn kreeg die na mijn uitleg gehoord te hebben zei " mmmmm ja, ik zie het al. Is zo opgelost. Zet uw digicorders uit, wacht een kwartiertje om mij het te laten corrigeren en dan mag je opstarten en alles zou in orde moeten zijn". En inderdaad, het probleem was weg om nooit terug te keren ...
@amandus88 schreef:Momenteel kan ik ook yelo play op pc niet gebruiken.
Krijg steeds de melding " momenteel is er een probleem met de yelo play app of site. probeer het later nog eens" Dit is reeds zo van gisteren. Als ik via telenettv ga kan ik mij niet aanmelden.
Iemand ook deze problemen?
Yelo TV op PC werkt hier bij mij prima. Gisterenavond trouwens ook .
Probleem doet zich voor op een pc met w10. Op Android gsm werkt het wel.
Deze morgen nog eens geprobeerd en pbleem is opgelost. oorzaak niet gekend
Klopt. De oorzaak kennen is natuurlijk zeer interessant en leerrijk. Nu blijven we met vraagtekens zitten