24775
netweters
|
152609
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
In maart heb ik mijn laptop geregistreerd. Vandaag komt hij opnieuw vragen om te registreren.
Zie screenshot. Is dit normaal? De enige update dat de laptop gehad heeft is een nieuwe graphics driver. En ik kan de andere pas over 2maanden deleten. Wordt het niet eens tijd om het aantal devices te vermeerderen of soepeler mee om te springen.
Urbain
@louishufk schreef:
Simpele oplossing: bellen naar Telenet klantendienst. 015/666666
Daar kan men u helpen.
Of via Facebook of Twitter, dat kan natuurlijk ook. De respons is daar redelijk snel.
Als je naar de klantendienst belt, moet je het geluk hebben dat je de juiste competente persoon aan de lijn krijgt. Anders helpt het ook niet. Soms bel je voor een probleem en ben je op 5 minuten geholpen. Maar de meeste van mijn problemen zijn achterliggend opgeschoven omdat ze niet direct kunnen opgelost worden. Momenteel had ik nog 1 probleem met mijn Triiing apps, maar intussen is er weer een probleem bij: ik heb een nieuwe persoonlijke login aangemaakt met wachtwoord en mijn eerste persoonlijke login verwijderd. Maar die komt steeds terug als ik hem verwijder. Gebeld met de klantendienst en is naar de afdeling IT verschoven ter controle, waarom hij steeds terug verschijnt...
Neen geen cache en cookies en het gaat overde yelo app niet over yelo in de browser maar toch
Het systeem zou toch intelligent genoeg moeten zijn om dezelfde identifier te herkennen en dan die te overschrijven. Je zou hiervoor toch niet iedere keer opnieuw langs de helpdesk moeten pâsseren die hebben al genoeg zaken te doen 🙂
@uvg schreef:Neen geen cache en cookies en het gaat overde yelo app niet over yelo in de browser maar toch
Je hebt het toch over een laptop? Dan ga je toch via uw browser naar Yelo TV. De app, dat is voor op een tablet of smartphone.
En vergis u niet, op één en dezelfde machine aanloggen met twee verschillende browser wordt aanzien als twee verschillende machines.
Elke combinatie van machine en browser of app heeft zijn eigen registratie. Dus heb je op je laptop eerst één browser gebruikt en later een andere, zijn dat twee registraties.
@Suzy Als de klanten hun gerestreerde toestellen bekijken zou het nuttig zijn dat ook de browser of de app erbij vermeld staat.
Edit: het eerste puntje heeft @StefaanH reeds gemeld. Op mijn laptop Windows 10, heb ik ook de yelo app.
Aanmelden bij Facebook is hetzelfde probleem. Als je tweestapsverificatie hebt ingesteld staan, dan moet je ook regelmatig je toestel opnieuw registreren ook al gebruik je dezelfde browser. Veiligheid voor alles maar het staat toch nog niet echt op punt.
Op windows is het weldegelijk een app en kan je ook via de browser. BTW hij doet nu beiden...
Zoals je kan zien van links naar rechts Yelo app, Edge en Chrome en dat werkt met die nieuwe registratie. Maar je kan er donder op zeggen dat hij over een maand terug komt zagen.
Je kan een onbepaald aantal yelotv app's of via webbrowsers openen. De registratie is pas nodig voor het bekijken van (niet alle) opgenomen programma's, voor opgevraagde zaken, ...
Als je in de drie geopende genallen verder gaat, zal je mogelijk bij één van deze drie opnieuw moeten registreren. Mogelijk omdat sommige opgenomen programma's onder bepaalde omstandigheden kunnen bekeken worden zonder registratie. Opgelet, je moet je wel altijd aanmelden.