Beantwoorden
Gr4v1s
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wanneer ik de yelo-play app open op mijn pc vraagt hij telkens 'Upgrade nu!'  Er is geen update beschikbaar in de store en als ik de app verwijder en opnieuw installeer krijg ik dezelfde melding.

 

Is het sedert kort niet meer mogelijk om via de app te kijken op PC windows 10 en heb ik een melding gemist?

36 reacties
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Ondanks dat dit topic al redelijk oud is ga ik het toch nog eens omhooghalen.

 

Mijn Surface RT -> Yelo volledig onbruikbaar -> Yelo app (weg) -> enkel Internet explorer (ik kan niets installeren) -> Dus volledig geen Yelo meer.

 

Mijn laptop -> Yelo werkt prima via de browser -> Echter is het verbruik CPU/ram bij mij een pak hoger dan vroeger met de app (yes ik heb meerdere browsers getest) -> Batterijduur is een pak lager.

 

Er zijn meerdere mensen die tevens ook nog problemen hebben met het koppelen voor extra zenderpakketten.

Ik kan nog een hele hoop nadelen van de webversie tov de Yelo app opnoemen, maar Telenet zou beter de app terug lanceren voor Windows, en surface toestellen!!! Er zijn genoeg mensen die de Yelo app zouden terug willen. Je zou nog zeggen dat men bevoorbeeld de Windows app iets trager bijwerkt omdat deze niet de prioriteit is maar deze volledig weghalen vond ik overdreven.

 

Ik heb sinds de stopzetting van de app voor Windows Yelo maar een paar keer meer gebruikt maar de nadelen wegen voor mij te hard op. Vooral dat mijn Surface RT volledig onbruikbaar is geworden (voor Yelo) is erg jammer!

0 Likes
karlcrevecoeur
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

De laatste melding is weeral van februari 2020 dus even ophalen met het laatste nieuws.

Blijkbaar kan je nu (via microsoft) je "edge" bijwerken naar een nieuwe versie. Deze is te vinden op: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4501095/download-the-new-microsoft-edge-based-on-chromium

 

Nog even wat aanpassingen maken en synchroniseren.

En raar maar waar : Yelo play werkt zoals vanouds op Windows 10.

En....de nieuwe "Edge" werkt en ziet er een stuk aangenamer uit als de oude.

Hoop hier menigeen mee verder te helpen....

Succes...

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@karlcrevecoeur 

 

Bedankt om dit hier even mede te delen, interessante info 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chui
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wel jammer dat de yelo play app nergens meer te bespeuren is in de Microsoft Store

Chui
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Dikke rommel inderdaad.... Yelo play openen in drie verschillende browsers is driemaal nieuw toestel registreren.

Welcome to the amazing web crapp world en het einde is nog niet in zicht....

0 Likes
Chui
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wie wel interesse heeft in een gebruiksvriendelijke en aangename ervaring op zijn Windows 10 toestel contacteer me gerust. Bij voldoende interesse krijgen we wel iets leuk in elkaar gebokst dat wel gemaakt is voor een modern OS.... W10app mail me xxxxxxxomas@telenet.be

 

@louishufk heeft de post bewerkt wegens zichtbaarheid van persoonlijk mailadres. Te persoonlijke info kan je beter vermijden op een forum.

Geïnteresseerden  kunnen altijd contact nemen via een persoonlijk bericht.

 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 531
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@louishufk Goed opgemerkt, Louis! 🙂 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes