De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telemeter werkt niet !

Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 23
Primeur! It's your second party! It's your first party! En we zijn vertrokken!

Hallo, mijn Telemeter staat al 3 dagen geblokkeerd, laatste status op 09/06, verbruik 95Gb van de 150 Gb beschikbaar. Gisteren 2 mails ontvangen dat ik 80% al heb verbruikt.... Telenet gecontacteerd, blijkt dat er een algemeen (?) software probleem zou zijn met die Telemeter...;

Staat heden nog altijd op 95 Gb, mvg, Alain

0 Likes
Beantwoorden
19 reacties
Community Manager
Berichten: 2195
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@mercury2001 ik kan bevestigen dat het effectief een algemeen probleem is. Indien je echt dringend moet weten hoeveel verbruik je op dit moment hebt, kan je de klantendienst contacteren. Zij kunnen in de systemen het juiste verbruik bekijken. Uiteraard wordt de weergave ervan in Mijn Telenet zo snel mogelijk opgelost! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 848
π-DAY! De magic number! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Afschaffen die Telemeter.

Waarom kan dit bij Ziggo Nederland onder Liberty global wel.

En wel particulieren aan 500Mbps.ZONDER Telemeter.

En beterkoop.

Telenet leg dat eens uit

Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 699
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... En wanneer slaap jij? JACKPOT!

Hier ook geblokkeerd de telemeter. Maar met mijn kersvers business abo, heb ik geen telemeter meer nodig zoals @robatoras zegt.😋

Never trust in Dust
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Hier ook gestopt op 9 juni

0 Likes
Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 848
π-DAY! De magic number! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Telemeter brol werkt weer.

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 2195
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@robatoras heb nog geen bevestiging gekregen van de back office collega's. En ook bij mezelf is het nog niet in orde. Fingers crossed dat het snel opgelost is! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 848
π-DAY! De magic number! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?
Hier in de Limburg  werkt alles terug,al 1 uurtje
Je hebt een openstaand saldo van € ...,..Prijs heb ik verwijderd
 
10/06 - 09/07
Totaal verbruik: 0,01 GB
Laatste update op 12/06/2019 - 16:14
 
Eerst stond er 0,00 GB
 
10/06 - 09/07
Totaal verbruik: 0,95 GB
Laatste update op 12/06/2019 - 17:19
0 Likes
Beantwoorden
sb Professional Meesterweter
Professional Meesterweter
Berichten: 3132
Netweters’ orakel! It's your third party! Topic held(in)! Jij bent een ware apostel.

Sh*t, het werkt weer én waar de meters op 0 stonden staat nu wél een aangerekend volume. "In de goeie ouwe tijd" rekende de Telemeter niets aan wanneer er een panne was, maar helaas voor ons zijn er blijkbaar wat aanpassingen gebeurd.

  Bjørn (sb) | Krak
  Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 699
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@sb 

Hier ook eerst op 0 en nu op 10GB, Maar das toch minder dan de 74GB die er al op stond toen hij uitgevallen is.😏

Never trust in Dust
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 2195
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@sb er was enkel een probleem met het weergeven van het verbruik op Mijn Telenet. In onze interne systemen konden we het verbruik nog altijd up to date opvolgen. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 699
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Suzy 

Waarom staat dan nu niet het totaal verbruik van deze aanrekeningsperiode vermeld op mijn Telenet? Das wel een beetje verwarrend voor sommigen? Mij kan het eigenlijk niet meer schelen want ik heb steeds Full speed internet met mijn WIGO business 30GB.😉

Never trust in Dust
0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 2195
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Domi1963, kan je iets specifieker zijn (eventueel een screenshot toevoegen)? Wanneer ik op Mijn Telenet kijk, staat er wel effectief een totaal verbruik van de huidige aanrekeningsperiode op. 

 

Het probleem met de Telemeter is ondertussen trouwens volledig van de baan. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 699
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Suzy 

ja hoor geen probleem hoor. Ik ga 2 screenshots meegeven dan zie je in mijn Telenet het verbruik staan en op mijn telemeter ga je zien dat er pas terug gerekend word vanaf de 11de dacht ik. Dus de periode, in mijn geval, vanaf 2/06 tot en met 10/06 waar ik al ongeveer 74 GB verbruikt had staat nergens bij mij te bespeuren. Zie hier de foto’s:

 

DA1CDF16-235C-4113-928B-2108E1A6C075.png8E87FF2B-5941-41A0-9715-B6FC25616909.png

Never trust in Dust
0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter
Berichten: 206
Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Dat loopt vlotjes. BINGO!

@Domi1963 
Jij hebt je abonnement aangepast.
Ik denk dat daarom je telemeter terug op nul is begonnen na de overschakeling

Beantwoorden