24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
beste ,
Doet telenet dit jaar mee aan de iPhone 15 (pro) pre-order , hier kan ik nog niets over vinden?
groeten
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Iphone 15 pre-order
Mensen krijgen na het bestellen al te horen dat er een wachttijd is. Dan weet Telenet (of de partner die in staat voor de webshop) nu al dat de datum op de site niet realistisch is.
Die al aanpassen naar die datum zou wel zo klantvriendelijk zijn en voor minder geklaag (hier en op social media) zorgen.
Hey Bjarne
Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestigingsmail gekregen of TT-code van mijn pre-order. Enkel mijn geld is overgeschreven naar Telenet en voor de rest heb ik geen info over mijn bestelling. De klantendienst kan me ook precies niet echt helpen...
Als ze weten dat de vraag groter is kan Telenet beter op een bepaald moment ervoor zorgen dat men geen bestelling kan plaatsen (grijze button of disclaimer).
Er kunnen elke dag toestellen binnenkomen bij de verkoper
Een datum er op zetten is moeilijk zeer voor een Iphone 15
Hij kan er elke dag bijbestellen dus stop zetten is niet slim
Zij zullen zelf niet weten wat ze binnen krijgen het is elk jaar het zelfde verhaal
Er zullen winkels zijn waar nu 100 klaar liggen om vrijdag te verkopen
Als dringend is ga je naar een winkel wil je korting bestel hier
Geldt die korting enkel on line? Dacht dat je als bestaande klant in een Telenet winkel ook die korting krijgt.
Is er een kans dat er Telenet winkels zijn met voorraad nu vrijdag 22 september?
Na een eerste bestelling die gelukt is, kan ik nu niets meer bestellen... account lijkt geblokkeerd, telkens na bevestiging leveradres: "Oeps er ging iets mis!"
Helpdesk kan niet helpen (doorgegeven aan collega's die achterliggend systeem beheren, maar geen idee hoe snel die in actie gaan komen).
Ook in een Telenet contact center kunnen ze niet helpen (ook daar laat het systeem niet toe om nog een order in te geven)... Pfff... ze maken het wel heel moeilijk daar bij Telenet.
Bij mij net hetzelfde probleem sinds vorige vrijdag. Eerst geïnformeerd of ik een pre-order voor mijn echtgenote en mezelf kon doen. Was geen probleem volgens de Telenet-medewerker. Eerste bestelling lukte perfect, bij de tweede bestelling steeds een foutmelding wanneer ik wil doorgaan naar de betaalpagina. Reeds meerdere keren contact gehad met Telenet, ze zijn op de hoogte maar blijkbaar krijgen ze het niet opgelost. Morgen is de pre-order periode ten einde en ik vrees dat het niet meer zal lukken om mijn tweede bestelling er nog door te krijgen. Je kan als trouwe klant (+25j) dan eens genieten van een korting, dan lukt het nog niet.
Neen telenet winkels doen nooit mee enkel hier kan dit
Kortingen gaan via website of uitnodiging
Ik weet wel op 10-11 oktober zijn het amazon days dan geven ze korting natuurlijk moet er stock zijn
Als het toestel geleverd is daarna kan je een volgende bestellen dus even wachten
Raar dat ze het niet weten bij telenet deze info is hier gedeeld
Als het toestel geleverd is daarna kan je een volgende bestellen dus even wachten
Raar dat ze het niet weten bij telenet deze info is hier gedeeld
Dan wel raar dat ze dit niet kunnen vermelden tijdens het bestelproces. Nu verschijnt er een nietszeggende foutmelding. Dat ze hier bij de klantendienst zelf niet op de hoogte zijn, verbaast mij niet. Allemaal vriendelijk en behulpzaam, maar een echte oplossing of deftig antwoord krijgen, gebeurt zelden.
Korting geldt precies zowel online als in een Telenet winkel. Als je een toestel bekijkt dan zie je dit vanonder in de pagina staan in het grijs:
"Bij aankoop van een toestel, via de Telenet webshop (telenet.be/toestellen) of in een Telenet winkelpunt, krijgt de klant de vermelde korting."
Lijkt me heel vreemd... de levering van het 1e toestel zal mogelijks pas in November gebeuren... dus dan moet je zo lang wachten om een 2e toestel te kunnen bestellen? En kan je dan nog diezelfde toestelkorting krijgen? Want de pre-order periode loopt morgen af...???
En Niemand (de helpdesk van Telenet niet en ook het contact center van Telenet niet) weet hiervan... hoe kan dat?
Normaal wel enkele jaren geleden ook iPhone besteld via telenet, buiten de pre-order moment, korting was de zelfde als tijdens pre-order.
Heb het verhaal hier aan helpdesk voorgelegd... Zou niet kloppen. Blijkbaar gewoon geduld hebben tot de account opgekuist wordt en dan zou bestellen terug kunnen. Helaas geen idee hoe lang ik hier nog op moet wachten.
Er is ook nog geen einddatum voorzien wat de korting betreft...
Dan is dit nieuw de winkels doen niet mee met de korting dat was vroeger zo
Er waren mensen dat lastig deden dat ze geen korting in de winkel kregen en ze werden doorgestuurd naar de website