Beantwoorden
William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 90
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Promotie Huawei P30 Pro

Hallo,

Waarschijnlijk lees ik dit verkeerd, maar bij de promotie van de Huawei P30 Pro zie ik:

"gratis wireless in-ear headphone - Freebuds lite + € 100 cashback"

 

maar als je op promotiepagina van Huawei ga (via de link "Ga naar promotie"), lees ik in de algemene voorwaarden: "De Deelnemer heeft slechts recht op één Voordeel per aangekocht Deelnemend Product. Bijgevolg kan elke Deelnemer slechts één maal deelnemen aan de Actie per aangekocht Deelnemend Product."...

 

Heb je dus wel degelijk recht op beide? (freebuds+100€ cashback)

William

 

 

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie Huawei P30 Pro

@William_L  u heeft dus recht op de twee , u krijgt de draadloos oortjes cadeau en u krijgt daarbij nog eens 100 euro cash back van Huawei zelf. Enkel de regel die er staat is het volgende , u heeft recht op deze promotie per aangekocht product. U koopt bijvoorbeeld twee toestellen dan is de promotie op 1 van de toestellen naar keus. Het wordt namelijk per naam en email adres geregistreerd dus moest iemand anders uit uw omgeving ook zo een toestel willen dan kan deze gekocht worden onder registratie van die betreffende persoon. Maar u heeft recht op de twee promotie's per aangekocht toestel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 90
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Promotie Huawei P30 Pro

Bedankt Patrick,

 

Maar heb je op de eigenlijk promotie pagina gekeken:

 

https://huawei.myactions.eu/home.php?lang=nl®ion=be

 

Daar zie je duidelijk dat het 2 verschillende acties zijn, en je moet voor beide acties afzonderlijk inschrijven. Er staat in de voorwaarden "De Deelnemer heeft slechts recht op één Voordeel per aangekocht Deelnemend Product. ".

Daarom stelde ik de vraag..., ik vraag me af wat er gebeurt als je dezelfde P30 voor beide acties inschrijft...

mvg,

William

 

 

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Promotie Huawei P30 Pro

@William_L je kan als klant beide promoties aanvragen. Dit werd zo door Telenet afgesproken met Huawei. De vermelding van gratis in-ear Headphones + € 100 cashback op de Telenet website is dus correct. Maar we begrijpen dat de algemene voorwaarden van Huawei in dit geval verwarrend kunnen zijn. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 90
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Promotie Huawei P30 Pro

Bedankt Suzy, dat is klaar en duidelijk.

Vriendelijke groeten,

William