Beantwoorden
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Wegens de mooie korting en bijkomende voordelen Tab A8 / cashback 200, voor een eerste keer besteld in de webshop van telenet. Een beetje verdoken staat wel dat de korting "250 euro" alleen ten volle geldt als je de volgen 12 maanden klant blijft.  Op zich geen probleem,  die 250 is wel wat overdreven, je vind ze bij andere gerespecteerde shops ook voor minder, je korting is +/- 50 bij telenet. 

Het probleem is, alles is betaald maar ik krijg geen bevestiging van telenet, moet ik een klacht indienen ? en waar ? In contact bij telenet zie ik nergens iets wat te maken heeft met hun webshop. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: webshop S23 betaald en geen bevestiging.

0 Likes
24 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Hoe lang geleden heb je de bestelling geplaatst?

Bij de meeste webshops wordt je geld automatisch teruggestort wanneer de bestelling niet voltooid kon worden, dat kan echter wel enkele dagen duren.

Bekijk ook zeker even deze pagina: Toestel via Telenet Klantenprijs: wat na je bestelling?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

De bestelling is gewoon doorgegaan 12 uur geleden, ik zie ook dat ik nu 4 van de 5 nog kan bestellen als klant van telenet / dus geregistreerd. Ik vind het gewoon een beetje verontrustend, elke ordinaire webshop geeft je een bevestiging na max 10min/ half uur, telenet heeft al mijn gegevens maar kan geen bevestiging versturen ?

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

En "mijn bestellingen" waar kan ik dat vinden ?

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Eigenlijk wel grof, je link verwijst naar een online hulp van telenet waarin ze verwijzen naar niet bestaande links : " mijn bestellingen" bestaat niet, graag als je advies geeft ook even nakijken of dat werkt.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Ja best grof inderdaad, dat je zo reageert terwijl ik je gewoon wil helpen. 🤷

Desalniettemin, doe ik nog een poging. Ik heb nog nooit zelf via de Telenet Webshop besteld, dus ben even rond gaan kijken in Mijn Telenet (nieuwe layout. Als jij de oude hebt dan werkt onderstaande misschien niet), onderaan de pagina van "Je toestelkortingen" vond ik "De vorige aanrekeningen van je toestellen zien? Overzicht van je aanrekeningen". Kan je daar iets vinden?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Als er na een maand niets geleverd is dan neem je contact

Dit wordt zo toegepast

post nl doet de levering en een tussenpersoon stuurt het op

Als het dringend is moet je bol... coolb...  bestelen

draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Mijn excuses als dit zo overkwam,  best grof was naar telenet toe : Een online help met niet bestaande linken, geen enkele mogelijk om te zien wat je bestellingen zijn.

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

"Als er na een maand niks geleverd wordt neem je contact op ?" Sry ben je serieus, eerst een maand wachten en dan pas reageren of iets al dan niet een maand eerder goed gelopen is.

0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Normalerwijze krijgt u quasi onmiddellijk van Telenet (noreply@toestellen.telenet.be een e-mail met de bevestiging van uw order, vervolgens een 2e e-mail m.b.t. de verwerking (= door A&C systems Hoegaarden overgemaakt aan Post.nl) en tot slot een 3e met de tabel restwaarde

Alle betrokken mails werden mij (enige maanden geleden voor een ander toestel) nog dezelfde dag overgemaakt (levering 's anderdaags)

Voor alle vragen dient u zich blijkbaar tot Telenet 015 666666 te wenden 

Vermits u geen enkele e-mail bekomen hebt, is blijkbaar één en ander fout gelopen (en zet u best één en ander zo snel mogelijk op papier = aangetekend schrijven met bewijs van betaling)

Normalerwijze hebt u de mogelijkheid een verkoop bij laattijdige levering (30 dagen verstreken!) te laten ontbinden (en uw geld terug te vragen)

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Dit is eigenlijk simpel wil je een galaxy S23 ? ga naar een winkel en betaal de volledige prijs die dat toestel kost et voila hij is van jou.

Laat je niet verleiden door al te mooie aanbiedingen en eventuele voordelen want ....

  1. Je hangt voor een bepaalde tijd vast aan de provider waar je het voordelige aanbod gekocht hebt.
  2. Wil je weg bij de provider uit 1 en je gsm ergens anders aansluiten ? dat is mogelijk maar in dit geval moet je de zogenaamde restwaarde van het toestel betalen .

Dat dit zolang duurt is ook niet normaal niks dan miserie bij die voordelige aanbiedingen.

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Hallo, @draka Vreemd dat je inderdaad geen bevestiging hebt ontvangen.
Je kan best even onze klantendienst contacteren zodat je ze je bestelling verder kunnen nakijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

@draka 

Heb je eigenlijk je spamfolder al eens nagekeken of daar niks ten onrechte is in terechtgkomen? Het zou niet de eerste keer zijn ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Wanneer is dit toestel besteld een datum heb ik nog niet gezien

0 Likes
wikkez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Wereld gedichtendag Complimentendag Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Dit weekend ook een bestelling geplaatst m. Betaald maar geen mail. Ik vermoed dat die bende amateurs nog wel wat manuele verwerking te doen hebben. Bij Telenet loopt niets nog van een leien dakje. Verbaast me niks meer. Geef het een paar dagen en dan is goed van uw oren maken…

0 Likes