24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Wegens de mooie korting en bijkomende voordelen Tab A8 / cashback 200, voor een eerste keer besteld in de webshop van telenet. Een beetje verdoken staat wel dat de korting "250 euro" alleen ten volle geldt als je de volgen 12 maanden klant blijft. Op zich geen probleem, die 250 is wel wat overdreven, je vind ze bij andere gerespecteerde shops ook voor minder, je korting is +/- 50 bij telenet.
Het probleem is, alles is betaald maar ik krijg geen bevestiging van telenet, moet ik een klacht indienen ? en waar ? In contact bij telenet zie ik nergens iets wat te maken heeft met hun webshop.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: webshop S23 betaald en geen bevestiging.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe lang geleden heb je de bestelling geplaatst?
Bij de meeste webshops wordt je geld automatisch teruggestort wanneer de bestelling niet voltooid kon worden, dat kan echter wel enkele dagen duren.
Bekijk ook zeker even deze pagina: Toestel via Telenet Klantenprijs: wat na je bestelling?
De bestelling is gewoon doorgegaan 12 uur geleden, ik zie ook dat ik nu 4 van de 5 nog kan bestellen als klant van telenet / dus geregistreerd. Ik vind het gewoon een beetje verontrustend, elke ordinaire webshop geeft je een bevestiging na max 10min/ half uur, telenet heeft al mijn gegevens maar kan geen bevestiging versturen ?
En "mijn bestellingen" waar kan ik dat vinden ?
Eigenlijk wel grof, je link verwijst naar een online hulp van telenet waarin ze verwijzen naar niet bestaande links : " mijn bestellingen" bestaat niet, graag als je advies geeft ook even nakijken of dat werkt.
Ja best grof inderdaad, dat je zo reageert terwijl ik je gewoon wil helpen. 🤷
Desalniettemin, doe ik nog een poging. Ik heb nog nooit zelf via de Telenet Webshop besteld, dus ben even rond gaan kijken in Mijn Telenet (nieuwe layout. Als jij de oude hebt dan werkt onderstaande misschien niet), onderaan de pagina van "Je toestelkortingen" vond ik "De vorige aanrekeningen van je toestellen zien? Overzicht van je aanrekeningen". Kan je daar iets vinden?
Als er na een maand niets geleverd is dan neem je contact
Dit wordt zo toegepast
post nl doet de levering en een tussenpersoon stuurt het op
Als het dringend is moet je bol... coolb... bestelen
Mijn excuses als dit zo overkwam, best grof was naar telenet toe : Een online help met niet bestaande linken, geen enkele mogelijk om te zien wat je bestellingen zijn.
"Als er na een maand niks geleverd wordt neem je contact op ?" Sry ben je serieus, eerst een maand wachten en dan pas reageren of iets al dan niet een maand eerder goed gelopen is.
Normalerwijze krijgt u quasi onmiddellijk van Telenet (noreply@toestellen.telenet.be een e-mail met de bevestiging van uw order, vervolgens een 2e e-mail m.b.t. de verwerking (= door A&C systems Hoegaarden overgemaakt aan Post.nl) en tot slot een 3e met de tabel restwaarde
Alle betrokken mails werden mij (enige maanden geleden voor een ander toestel) nog dezelfde dag overgemaakt (levering 's anderdaags)
Voor alle vragen dient u zich blijkbaar tot Telenet 015 666666 te wenden
Vermits u geen enkele e-mail bekomen hebt, is blijkbaar één en ander fout gelopen (en zet u best één en ander zo snel mogelijk op papier = aangetekend schrijven met bewijs van betaling)
Normalerwijze hebt u de mogelijkheid een verkoop bij laattijdige levering (30 dagen verstreken!) te laten ontbinden (en uw geld terug te vragen)
Dit is eigenlijk simpel wil je een galaxy S23 ? ga naar een winkel en betaal de volledige prijs die dat toestel kost et voila hij is van jou.
Laat je niet verleiden door al te mooie aanbiedingen en eventuele voordelen want ....
Dat dit zolang duurt is ook niet normaal niks dan miserie bij die voordelige aanbiedingen.
Wanneer is dit toestel besteld een datum heb ik nog niet gezien
Dit weekend ook een bestelling geplaatst m. Betaald maar geen mail. Ik vermoed dat die bende amateurs nog wel wat manuele verwerking te doen hebben. Bij Telenet loopt niets nog van een leien dakje. Verbaast me niks meer. Geef het een paar dagen en dan is goed van uw oren maken…