24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Wegens de mooie korting en bijkomende voordelen Tab A8 / cashback 200, voor een eerste keer besteld in de webshop van telenet. Een beetje verdoken staat wel dat de korting "250 euro" alleen ten volle geldt als je de volgen 12 maanden klant blijft. Op zich geen probleem, die 250 is wel wat overdreven, je vind ze bij andere gerespecteerde shops ook voor minder, je korting is +/- 50 bij telenet.
Het probleem is, alles is betaald maar ik krijg geen bevestiging van telenet, moet ik een klacht indienen ? en waar ? In contact bij telenet zie ik nergens iets wat te maken heeft met hun webshop.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: webshop S23 betaald en geen bevestiging.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze verkoop houd telenet niet bezig is een tussen persoon
en zaterdag en zondag wordt er niet gewerkt
dit zal allemaal 1 per 1 worden bevestigd zal niet automatisch gaan
Hallo @bert_ ,
Dat was inderdaad de te volgen weg. Ik had ondertussen dit weekend via whatsapp al contact opgenomen met de klantendienst en werd vriendelijk geholpen en kreeg via die weg een bevestiging. Deze ochtend ook bevestiging via mail. Enig is toch voor verbetering vatbaar bij de webshop van telenet.
mmm, evidente vraag. maar dat is het eerste wat ik altijd doe 😁, had je al kunnen merken aan mijn antwoorden. Het grootste probleem hier was : geen bevestiging van betaling, een online help die verkeerde informatie geeft. Ook bij hun whatsapp help wordt je in eerste instantie doorverwezen door een bot naar de foute informatie, dat zou echt verholpen moeten worden. Het kost immers hun medewerkers, die vriendelijk en correct werken bijzonder veel extra tijd om iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, recht te zetten.
Intussen bij mij al 14 dagen, niks in spam en via de chatbox krijg je te horen wat geduld te hebben. Geen bevestiging van betaling.
Laatste chat gesprek van gisteren moest ik nog wat wachten. Mijn dossier zit op de dienst ????
Terwijl het door mij gekozen model in enkele Telenet winkels gewoon in stock is.
Heb mijn geld terug gevraagd maar daar krijg ik geen reactie op.
Pas na 30 dagen krijg je geld terug
Je moet het vragen om geld terug te krijgen
En de winkel hebben er niets mee te maken
Ze worden ook aan de volle prijs verkocht in de winkel
Dag draka
Ik heb dezelfde smartphone besteld vanwege de fameuze korting, tablet en cashback besteld. De mijne zou geleverd geweest zijn maar is nooit toegekomen.
Hoe is het bij jou nog gelopen?
Ik heb iets meer dan een maand geleden (31 mei) de S23 besteld en betaald. Er volgde vrij snel daarna een bevestiging via email. Ondanks dat er aangekondigd werd dat de levering misschien iets langer zou duren ontving ik de nieuwe GSM binnen een week.
Ik heb toen ook gelijk de cashback bij Samsung aan kunnen vragen. Ik had nog geen factuur, wel de bevestigingsemail. Deze werd door Samsung geaccepteerd. Precies een week later (op 8 juni) kreeg ik bevestiging van Samsung dat mijn deelname aan de promotie werd goedgekerud, met vermelding "We streven ernaar om binnen zeven weken de terugbetaling naar je over te maken."
De factuur volgde ongeveer een week na de levering van de GSM.
Inmiddels wel ook al een email ontvangen "We hebben je aanvraag voor onze Samsung Galaxy S23 promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken."
Alles verloopt dus zoals het zou moeten, tot hier toe. Inderdaad misschien het beste even de klantendienst contacteren. Heb je een betalingsbewijs?
Dag Arnie,
Jij hebt meer geluk gehad dan ikzelf. Ja, ik heb betalingsbewijs en bevestigingsmail enz. al zeer veel contact opgenomen met de klantendienst.
Die is een paar dagen na mijn vorige reactie toegekomen.
In jouw geval lijkt het eerder misgelopen te zijn bij de pakketdienst
Normaal moet je een aantal mails van DHL gehad hebben, de eerste met tracking barcode, de laatste met de bevestiging dat hij geleverd is. Vlak erna kreeg ik ook een mail van telenet dat hij geleverd was. Bij levering van het pakket moet er getekend worden.
Als hij geleverd en nooit toegekomen is, moet je als klant een procedure opstarten bij de leverancier (in dit geval telenet) tegen DHL. DHL gaat dan de levering na, o.a. adres, wie geleverd heeft, handtekening, .... die krijg je normaal ook te zien in het dossier.