Beantwoorden
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Wegens de mooie korting en bijkomende voordelen Tab A8 / cashback 200, voor een eerste keer besteld in de webshop van telenet. Een beetje verdoken staat wel dat de korting "250 euro" alleen ten volle geldt als je de volgen 12 maanden klant blijft.  Op zich geen probleem,  die 250 is wel wat overdreven, je vind ze bij andere gerespecteerde shops ook voor minder, je korting is +/- 50 bij telenet. 

Het probleem is, alles is betaald maar ik krijg geen bevestiging van telenet, moet ik een klacht indienen ? en waar ? In contact bij telenet zie ik nergens iets wat te maken heeft met hun webshop. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: webshop S23 betaald en geen bevestiging.

0 Likes
24 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Deze verkoop houd telenet niet bezig is een tussen persoon

en zaterdag en zondag wordt er niet gewerkt

dit zal allemaal 1 per 1 worden bevestigd zal niet automatisch gaan

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Hallo @bert_ ,

Dat was inderdaad de te volgen weg. Ik had ondertussen dit weekend via whatsapp al contact opgenomen met de klantendienst en werd vriendelijk geholpen en kreeg via die weg een bevestiging. Deze ochtend ook bevestiging via mail. Enig is toch voor verbetering vatbaar bij de webshop van telenet.

 

 

draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

mmm,  evidente vraag. maar dat is het eerste wat ik altijd doe 😁, had je al kunnen merken aan mijn antwoorden. Het grootste probleem hier was :  geen bevestiging van betaling, een online help die verkeerde informatie geeft.  Ook bij hun whatsapp help wordt  je in eerste instantie doorverwezen door een bot naar de foute informatie, dat zou echt verholpen moeten worden. Het kost immers hun medewerkers, die vriendelijk en correct werken bijzonder veel extra tijd om iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, recht te zetten.

0 Likes
Peeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Intussen bij mij al 14 dagen, niks in spam en via de chatbox krijg je te horen wat geduld te hebben. Geen bevestiging van betaling.

Laatste chat gesprek van gisteren moest ik nog wat wachten. Mijn dossier zit op de dienst ????

Terwijl het door mij gekozen model in enkele Telenet winkels gewoon in stock is.

Heb mijn geld terug gevraagd maar daar krijg ik geen reactie op.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2777
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Pas na 30 dagen krijg je geld terug

Je moet het vragen om geld terug te krijgen

En de winkel hebben er niets mee te maken

Ze worden ook aan de volle prijs verkocht in de winkel

0 Likes
Aletsh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Dag draka

Ik heb dezelfde smartphone besteld vanwege de fameuze korting, tablet en cashback besteld. De mijne zou geleverd geweest zijn maar is nooit toegekomen. 
Hoe is het bij jou nog gelopen?

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Ik heb iets meer dan een maand geleden (31 mei) de S23 besteld en betaald. Er volgde vrij snel daarna een bevestiging via email. Ondanks dat er aangekondigd werd dat de levering misschien iets langer zou duren ontving ik de nieuwe GSM binnen een week.

Ik heb toen ook gelijk de cashback bij Samsung aan kunnen vragen. Ik had nog geen factuur, wel de bevestigingsemail. Deze werd door Samsung geaccepteerd. Precies een week later (op 8 juni) kreeg ik bevestiging van Samsung dat mijn deelname aan de promotie werd goedgekerud, met vermelding "We streven ernaar om binnen zeven weken de terugbetaling naar je over te maken."

De factuur volgde ongeveer een week na de levering van de GSM.

Inmiddels wel ook al een email ontvangen "We hebben je aanvraag voor onze Samsung Galaxy S23 promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken."

Alles verloopt dus zoals het zou moeten, tot hier toe. Inderdaad misschien het beste even de klantendienst contacteren. Heb je een betalingsbewijs?

 

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Aletsh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Dag Arnie,

Jij hebt meer geluk gehad dan ikzelf. Ja, ik heb betalingsbewijs en bevestigingsmail enz. al zeer veel contact opgenomen met de klantendienst.

0 Likes
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Die is een paar dagen na mijn vorige reactie toegekomen.

In jouw geval lijkt het eerder misgelopen te zijn bij de pakketdienst

Normaal moet je een aantal mails van DHL gehad hebben, de eerste met tracking barcode, de laatste met de bevestiging dat hij geleverd is. Vlak erna kreeg ik ook  een mail van telenet dat hij geleverd was. Bij levering van het pakket moet er getekend worden.

Als hij geleverd  en nooit toegekomen is, moet je als klant een procedure opstarten bij de leverancier (in dit geval telenet) tegen DHL. DHL gaat dan de levering na, o.a. adres, wie geleverd heeft,  handtekening, ....  die krijg je normaal ook te zien in het dossier.

 

 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

S23 besteld en betaald, maar geen bevestiging?

Bedankt voor jullie antwoorden. @draka @Arnie @Aletsh  Zijn er nog leden waarbij het nog steeds niet in orde is? Dan kan je in dat geval best onze klantendienst contacteren. 
Zoals je kon lezen kan het dus even wachten zijn als je de bevestiging nog niet hebt gekregen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes