De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet One Number voor je smartwatch

Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik heb deze week de samsung watch 3 gekocht en gelinkt aan mijn abo. Maar ik stel vast dat ik niet alles ontvang wanneer de bluetooth niet aan staat. Ik dacht met zo'n toestel dat je altijd verbonden was of ben ik mis? Wat als ik mijn smartphone dan thuis laat? ontvang ik niet alles? Ik heb toch wifi en mobiel?

0 Likes
Beantwoorden
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

@Ex-Netweter  schreef:

Ik heb deze week de samsung watch 3 gekocht en gelinkt aan mijn abo. Maar ik stel vast dat ik niet alles ontvang wanneer de bluetooth niet aan staat. Ik dacht met zo'n toestel dat je altijd verbonden was of ben ik mis? Wat als ik mijn smartphone dan thuis laat? ontvang ik niet alles? Ik heb toch wifi en mobiel?

4G inschakelen. Zonder ontvang je alleen telefoon, sms & mms. Met 4G/LTE ingeschakeld zou je wel gewoon alles moeten ontvangen, al moet je dit wel instellen.  

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@kristofDW  schreef:

@Ace64  je zou deze toppic moeten volgen : 

https://www.netweters.be/t5/Toestel-info/Telenet-One-Number-voor-je-smartwatch/m-p/109855#U109855

...

Ik denk dat we hier nog even moeten op wachten of vergis ik me Suzy? 🙂

@kristofDW ik heb de topic voor eSIM daarnet opgesplitst. Zo is de lange bestaande thread enkel nog voor eSIM voor dual sim smartphones.

Deze thread (waar we nu inzitten) gaat over eSIM in smartphones. Heb daarom even de URL waarin je verwees hierboven gecorrigeerd (om verwarring te vermijden). Ik geef hieronder een update!

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Eind december was er blijkbaar al goed nieuws voor Samsung Watches maar dit was me helemaal ontgaan, sorry!

Als klant kan je sinds eind december 2020 Telenet One Number activeren op een Samsung Galaxy Watch 3 LTE of een Samsung Galaxy Watch Active 2 LTE. Andere Samsung Watches ondersteunt Telenet momenteel niet.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden
Ace64
Freshman Weetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Lukt niet met galaxy active 2 lte!

0 Likes
Beantwoorden
_tom_
Freshman Weetjeslezer
Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Hier zelfde probleem. Kan mijn Galaxy watch active 2 niet activeren. Type nummer is SM-R835F. 

Ik heb met Telenet support en Samsung support gesproken maar ze verwijzen steeds naar elkaar..

Tot zover nog geen oplossing, dus volg ik hier mee.

0 Likes
Beantwoorden
Ace64
Freshman Weetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Het lijkt er inderdaad op dat we aan het lijntje worden gehouden, in mijn geval al meer dan 2 maanden. Nieuwe simkaart voor smartphone (huawei mate 20 pro) laten kopen, andere smartphone proberen, software opnieuw downloaden, instellingen aanpassen, ..., en dit al voor de zoveelste keer. Ondertussen wordt er al niet meer geantwoord als ik nog eens contact opneem. Iedere keer terug uitleggen aan andere telefonist om uiteindelijk ’we bellen je binnen 5 dagen terug’ te horen, waarna je niks meer hoort.

0 Likes
Beantwoorden
DidierDW
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik loop tegen net hetzelfde aan met mijn Galaxy Watch 3 LTE. Volgens mij heeft het toch iets te maken met het wifi bellen. Mijn telefoon geeft aan dat dit niet geactiveerd is aan telenet zijde terwijl de mensen van telenet beweren van wel.

0 Likes
Beantwoorden
DidierDW
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Na een paar telefoontjes ben ik er uit dat het hele One Number verhaal misleidende reclame is. Blijkbaar is VoLTE verplicht om de activatie te kunnen doorlopen. Dit word bij het hele One Number verhaal nergens vermeld. Wat ook niet vermeld wordt is dat VoLTE enkel door Telenet ondersteund wordt op Samsung, Apple en een paar Huawei telefoons. Ok dit staat in de uitleg over VoLTE en Wifibellen. Maar als je niet weet dat je dit nodig hebt voor de activatie ben je er niks mee.

Ik ben van mening dat dit duidelijk zou moeten vermeld worden op de Telenet One Number product pagina. Ik heb nu een Galaxy watch 3 gekocht waar ik de LTE niet op kan gebruiken.

Tevens begrijp ik ook niet waarom VoLTE niet op alle toestellen kan ondersteund worden gezien dit toch een standaard zoals 3G etc. Het zijn enel providers die dit tegen houden niet de toestel fabrikanten.

Nu ja ik ga maar eens bekijken wat ik met het horloge doe, of ik moet een samsung phone gaan zoeken.

0 Likes
Beantwoorden