|
26.308
netweters
|
163.568
antwoorden
|
|
21.974
vragen
|
Beste leden en toezichters
Stap 4: kies Abonnement wijzigen of Connectiviteitsplan wijzigen
als ik deze stappen zet , ik zie wel mijn producten staan one abo enz.. maar kan vaste telefoon niet zien , dus uit zetten of verwijderen kan dus niet.
alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: vaste lijn verwijderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb ook het vinkje vaste lijn uitgezet, en enkele minuten later ontving ik 2 emails:
Het betekende echter wel dat mijn oude ONEup for 2 (beide unlimited) abonnement veranderd is naar de nieuwe formule. De 2 SIMs hebben niet langer samen een gemeenschppelijk data-pool. Ze zijn nu gescheiden. Praktisch lijkt me dat geen probleem.
Bij mij lukt dat niet , krijg alleen dit te zien
De zondag hebben ze gewerkt op de mijn Telenet
Er zal iets nog niet goed staan bij hun
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons
Geef het door
Maar je bent wel je unlimited kwijt, en je blijft evenveel betalen.
Je betaalt dus evenveel voor minder, dat is dus een prijsstijging, zonder dat het in de media komt.
Vandaag wel gelukt ,
Bedankt
@WilfriedV schreef:Maar je bent wel je unlimited kwijt, en je blijft evenveel betalen.
Je betaalt dus evenveel voor minder, dat is dus een prijsstijging, zonder dat het in de media komt.
Dat is niet volledig juist. Ik heb nog altijd unlimited. Het verschil is dat het data volume van de 2 SIM kaarten niet langer samen gerekend wordt, maar nu beide afzonderlijk.
"Die bedraagt voortaan 300 GB per unlimited nummer."
Er is een verschil tussen unlimited en 300 GB + snelheidsverlaging voor bijkomend verbruik
@Arnie schreef:
Ik heb nog altijd unlimited.
Neen, je hebt 300 GB en daarna knijpt Telenet je verbinding toe tot een onbruikbare smalband van 0,5 Mbps.
Ik kan de vaste lijn (die ik al jaren niet meer gebruik) afvinken maar kom dan in een scherm terecht waar ik een mobiel nummer moet toevoegen of een nieuw mobiel nummer moet aanvragen. Mijn mobiel nummer is echter van mijn werkgever met proximus als provider en mag niet omgezet worden. Ik geraak dus niet door het verwijderingsproces.
Best dat je contact neemt met Telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons
@Bvdv schreef:Ik kan de vaste lijn (die ik al jaren niet meer gebruik) afvinken maar kom dan in een scherm terecht waar ik een mobiel nummer moet toevoegen of een nieuw mobiel nummer moet aanvragen. Mijn mobiel nummer is echter van mijn werkgever met proximus als provider en mag niet omgezet worden. Ik geraak dus niet door het verwijderingsproces.
Iets zegt me dat je dan geen ONE of ONEup klant bent.
Als je dat wel bent zou ik toch eens kijken voor een ander abonnement want je betaalt nu voor een mobiel nummer dat je niet gebruikt.
Afhankelijk van het abonnement dat je dan wel hebt zit telefonie hier misschien gewoon inbegrepen, en heeft het dus geen nut om het te verwijderen. Ook in dit geval kijk je best eens na of er geen ander abonnement is (zonder telefonie) dat beter aansluit bij je noden.