24753
netweters
|
152369
antwoorden
|
20696
vragen
|
website centrumvooravondonderwijs.be kan ik niet bereiken via wifi op de laptop alle andere sites wel. een ping geeft timeouts. via 4g werkt het probleemloos. al geprobeerd op via ipconfig een renew/release te doen echter zonder resultaat. modem afgezet en terug opgestart zonder resultaat. cookies opgeruimd alles zonder resultaat
dit is enkel voor deze website van toepassing.
iemand een idee ?
chrome, firefox, opera allen hetzelfde time out
neen niets aan gewijzigd wel de modem/router eens volledig afgezet en terug opgestart
Als uw wifi werkt en je kan op andere sites, dan is die site toevallig eens niet bereikbaar. Probeer een uurtje later nog eens. Je kan altijd telefonisch contact opnemen en vragen of hun site wel online is.
@dalton63 Dit kan misschien een tijdelijk probleem zijn. heb je vandaag nog eens geprobeerd.
Bij mij lukt het alvast wel.
Wat mijn collega netweters zeggen over dns kan wel kloppen. Als je een bepaalde dns aanpassing doet kan het zijn dat je bepaalde websites niet kan bereiken. Dit is vooral bij buitenlandse dns servers. Sommige sites checken of je vanuit het buitenland de site bezoekt of niet. Dit heeft hier dus wel invloed op. Probeer ook eens een ipconfig /flushdns op je pc.Soms helpt dit ook wel.
flushdns heb ik geprobeerd no result aan de dns servers ben ik niet aan geweest. indien ik deze zou moeten wijzigen naar wat dan wel ?
dank voor de hulp
bedankt voor de info; zal ik deze avond eens proberen
mvg
probleem blijft bestaan en altijd voor deze site en voor alle laptops/pc s die op netwerk zitten. op andere locatie (ook andere laptop ) werkt de site prima
Als je op dat scherm bent, houd de Ctrl-toets ingedrukt en druk op de F5 toets.
was één van de eerste zaken die ik probeerde 🙂 no result