24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Mijn Accesspoint AP7465CE-TN dat ik nu een tweetal weken gebruik,herstart zowat om de twee dagen spontaan, waardoor uiteraard het WiFi signaal wegvalt. Iemand enig idee of dit een instelling is die dient aangepast te worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@geertlint dit komt volgens mij doordat Telenet een provisionering doet voor updates. Dus dit zal om de zoveel tijd gepushed worden. Normaal als ik me niet vergis worden deze toestellen in een bepaalde virtuele groep gezet om updates te krijgen en als dit gedaan is worden ze eruit gehaald. Waarschijnlijk blijf je in de "update" groep staan en heb je daardoor deze problemen. Dus Telenet moet u even uit deze groep halen en terug erin steken. Nu zit je dus in een looping. Daarom werkt je vast internet wel en de ap's niet.
Hier hetzelfde, mijn ap starte viel daarnet uit tijdens het voetbal, gelukkig schakelde mijn apple tv over op de andere wifi, maar toch even beeld weg
@kristofDW ik heb dit aan de helpdesk gesuggereerd, maar daar lag het volgens hen niet aan. Ik heb, op aanraden van de helpdesk, het AP eergisteren gaan wisselen in een Telenet Center en totnogtoe is het nieuwe AP niet meer spontaan herstart 🤞🏻🤞🏻
@geertlint ok super dat het opgelost is. Hopelijk blijft het zo🙂