24.940
netweters
|
153.561
antwoorden
|
20.835
vragen
|
Na een bezoek aan de Telenetwinkel werd duidelijk dat mijn WIFI thuis slecht werkt door een gebrekkige buiten- binnenverbinding. Ik maak in de winkel een afspraak voor een technische controle en eventuele herstelling. Ik zit 4 uur thuis te wachten, maar geen technieker gezien. Wel 4 maal een bericht ontvangen dat ik zeker thuis moet zijn.
Wanneer de technieker verhinderd is, kunnen jullie dat dan ook laten weten? Ondertussen is het telefonisch niet mogelijk om Telenet te bereiken om o.a. een nieuwe afspraak vast te leggen door de 'rij wachtenden'. Ik vind deze gang van zaken bedroevend. Al jaren Telenet-klant maar de service na verkoop blijft ondermaats!
@AVS16 kan je ons misschien eens toelichten welke problemen je juist hebt zodat we je hiermee misschien kunnen helpen ?
Ik vind dit natuurlijk ook niet kunnen dat ze niet komen opdagen als je een afspraak hebt gemaakt, maar dit kunnen wij als forum niet direct oplossen 😉
Hey @AVS16
Dat lijkt me inderdaad zeker niet oké! Ik wil wel even benadrukken dat wij, en dit forum, geen klantendienst van Telenet zijn. Daarmee verwijs ik naar je eerdere bericht: "Wanneer de technieker verhinderd is, kunnen jullie dat dan ook laten weten?"
Dat neemt natuurlijk niet weg dat dit een vervelend voorval voor je is. Je neemt dus best opnieuw contact op met de klantendienst van Telenet om dit verder uit te klaren. Uiteraard kan je, zoals @kristofDW aangaf, ons meer info bezorgen over wat er precies misloopt bij je thuis. Misschien kan een van onze leden hier wel mee helpen.
Bedankt voor de snelle respons. Ondertussen via de klantendienst een nieuwe afspraak geregeld.