24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ze zijn hier in mijn straat aan het werken.
ze hebben een kabel geraakt.
zou over een hoofdleiding kabel zijn
Zit nu al van zondag zonder internet en vaste telefoon
Telenet zegt dat ze niet weten wanneer dit kan gemaakt worden
Daar gaan wij ook geen antwoord op kunnen geven spijtig genoeg.
Heb je dit door gegeven aan Telenet of is het door gegeven door iemand anders want dat is ook belangrijk. Als dat wel het geval is gaat het dossier intern naar een andere afdeling , dat is de afdeling kabel werken. Die bekijken het dossier en dan van daaruit zal er een datum komen wanneer het mogelijk is om die kabel te maken.
Er zullen ook de benodigde vergunningen gevraagd moeten worden om dingen te doen en te herstellen. En daarom duurt het ook een tijdje aangezien Telenet zelf geen invloed heeft wanneer deze vergunningen worden uitgegeven. Dat vragen ze aan bij de gemeente of andere instanties en als het niet in orde is kan er niet gewerkt worden.
Er zijn werken in straat eigenlijk wordt dit onmiddellijk gemaakt er zal nog een andere probleem zijn
Je buren hebben ook internet of tv om zeker te zijn de hoofdkabel vervangen onmiddellijk
Dat het niet jij alleen bent
Kan Telenet de klant in zo'n geval (kabel geraakt) geen alternatief bieden? Ik denk aan tijdelijk gratis internet via 4/5G bijv.? Dan heb je alvast internet & TV, behalve vaste telefoon. Natuurlijk moet er eerst een dossier worden opgemaakt en ook bevestigd worden dat het idd zo is. Anders kan iedereen zo maar bellen...
@Kato2 Stuur gerust de collega's van het Telenet Social Media team. Zij kunnen dit voor je nakijken. Ze zijn bereikbaar via WhatsApp, Facebook Messenger, en X. Mijn collega's kijken het voor je met plezier na.
Het lijkt inderdaad wel lang te duren eerdat hier gevold wordt aan gegeven. Ik zie wel dat er meerdere klanten impact hiervan hebben en dat de dienst dit aan het onderzoeken is. Ik zie echter nog geen datum dat ze gaan langskomen, mijn excuses.
@FilipD Kan jij dit niet aan je collega's doorgeven, mits deze klant via mail de gegevens door geeft? Bij Ziggo doen ze dat wel, maar ik weet niet of je daar ook de bevoegdheid hebt? Maar het zou mooi zijn en voor de klant geen telefonische kosten.
@K-330 via De Netweters wordt er geen individuele support geboden. Daarom dat Filip de topic starter doorverwees naar de klantendienst om het dossier te kunnen nakijken. Wij hebben geen zicht vanuit De Netweters op netwerkstoringen of onderbrekingen door werken of schade.