Beantwoorden
Kato2
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Kabel geraakt door werken

Ze zijn hier in mijn straat aan het werken.

ze hebben een kabel geraakt.

zou over een hoofdleiding kabel zijn 

Zit nu al van zondag zonder internet en vaste telefoon 

Telenet zegt dat ze niet weten wanneer dit kan gemaakt worden

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Kato2 

Daar gaan wij ook geen antwoord op kunnen geven spijtig genoeg. 

Heb je dit door gegeven aan Telenet of is het door gegeven door iemand anders want dat is ook belangrijk. Als dat wel het geval is gaat het dossier intern naar een andere afdeling , dat is de afdeling kabel werken. Die bekijken het dossier en dan van daaruit zal er een datum komen wanneer het mogelijk is om die kabel te maken. 

Er zullen ook de benodigde vergunningen gevraagd moeten worden om dingen te doen en te herstellen. En daarom duurt het ook een tijdje aangezien Telenet zelf geen invloed heeft wanneer deze vergunningen worden uitgegeven. Dat vragen ze aan bij de gemeente of andere instanties en als het niet in orde is kan er niet gewerkt worden. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Er zijn werken in straat eigenlijk wordt dit onmiddellijk gemaakt er zal nog een andere  probleem zijn

Je buren hebben ook internet of tv om zeker te zijn de hoofdkabel vervangen onmiddellijk

Dat het niet jij alleen bent

0 Likes
K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

Kan Telenet de klant in zo'n geval (kabel geraakt) geen alternatief bieden? Ik denk aan tijdelijk gratis internet via 4/5G bijv.? Dan heb je alvast internet & TV, behalve vaste telefoon. Natuurlijk moet er eerst een dossier worden opgemaakt en ook bevestigd worden dat het idd zo is. Anders kan iedereen zo maar bellen...

0 Likes
FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

@Kato2 Stuur gerust de collega's van het Telenet Social Media team. Zij kunnen dit voor je nakijken. Ze zijn bereikbaar via WhatsApp, Facebook Messenger, en X. Mijn collega's kijken het voor je met plezier na. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Kato2
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Het lijkt inderdaad wel lang te duren eerdat hier gevold wordt aan gegeven. Ik zie wel dat er meerdere klanten impact hiervan hebben en dat de dienst dit aan het onderzoeken is. Ik zie echter nog geen datum dat ze gaan langskomen, mijn excuses.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Wat als de OP geen WhatsApp, Facebook Messenger of X heeft? (Waarom staat Signal niet in dat lijstje?)

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes
FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Het gaat hier vooral over dat we hier niet veel voor de threadstarter kunnen doen @sb, zeker omdat ie sinds zondag zonder diensten zit. Dat is vooral de boodschap dat ik wil meegeven. 🙂 En indien @Kato2 niet over die applicaties beschikt, zal het telefonisch worden.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

0 Likes
K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

@FilipD Kan jij dit niet aan je collega's doorgeven, mits deze klant via mail de gegevens door geeft? Bij Ziggo doen ze dat wel, maar ik weet niet of je daar ook de bevoegdheid hebt? Maar het zou mooi zijn en voor de klant geen telefonische kosten.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@K-330 via De Netweters wordt er geen individuele support geboden. Daarom dat Filip de topic starter doorverwees naar de klantendienst om het dossier te kunnen nakijken. Wij hebben geen zicht vanuit De Netweters op netwerkstoringen of onderbrekingen door werken of schade. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager