Beantwoorden
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Hallo,

Na aanschaf security cam,en ik geen verbinding kon maken,Telenet gecontacteerd omdat ik mijn 2.4 GHz niet zag staan om te verbinden.ze hebben het opgesplitst,de 2.4 en de 5.

Nadien kon ik wel verbinden maar viel regelmatig uit soms na 3 minuten verloor snelheid ging van 100 naar 0,en was dan off line.

Telenet besloot dat mijn verbinding niet stabiel is,en technieker komt 17 april.

Nu zijn er 2 bijkomende problemen 😔ik krijg mijn omvormer niet meer in het netwerk evenals mijn printer, hebben gewerkt tot voor de reset van de router!

Mijn andere toestellen werken wel phones airco, gewoon terug mijn wifi code moeten ingeven,ik ben ten einde raad.

Grts

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Netwerkproblemen

0 Likes
21 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr 

Heb je ook al eens geprobeerd om zowel bij de omvormer als de printer bij de instellingen eens je netwerk vergeet en dan opnieuw verbind ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Hallo,

Ik heb dit nu nog eens geprobeerd,hij zegt paswoord niet juist 🤷

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr 

Probeer je een eigen gemaakt paswoord of gebruik je die van Telenet zelf ? 

Check op je HGW aan de achterkant / onderkant het wachtwoord daar hangt je sticker met het wachtwoord of kijk via 'mijn Telenet'. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Hmm,ik gebruik mijn wachtwoord,die ik ook op mijn Telenet zie,mijn ac,en cam,en phones zijn ook met dat paswoord verbonden,ik heb nu ook juist geprobeerd met het password van op de router,lukt ook niet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Als je netwerk nu is opgesplits in 2 verschillende namen, dan is je omvormer en je printer, als die draadloos verbonden zijn (niet aan te raden), mogelijks niet meer verbonden met je netwerk. Dus instellingen nazien zowel in je omvormer en je printer. Eerste werk!!!!!

Komt eigenlijk een beetje neer op wat @patrick37 zegt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Ik heb reeds geprobeerd om in de omvormer te komen 192.enz,zegt ook daar verkeerd paswoord,ik heb echter niks veranderd.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr 

In je tekst vermeld je , router , bedoel je daar je eigen router mee of heb je het over de HGW van Telenet zelf ?

Hier moet je er mee opletten wat je er neerzet want onder router verstaan we dat je een eigen router hebt staan. Om in de Telenet termen te blijven spreken we over de HGW ( modem met wifi  ) of een modem only ( de langere klanten hebben deze nog ) of een E-router ( de nieuwste modem van Telenet maar zonder wifi ). 

Probeer daarom een beetje in deze termen te blijven zodat het voor iedereen duidelijk is wat je bedoeld. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Sorry voor de verwarrende info,ik heb enkel de witte van Telenet zelf hangen,en ook nog 1 powerline verder in het huis.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr 

Een powerline ? is die met wifi ? 

Kan het zijn dat je toestellen daar verbinding mee zoeken ? 

Misschien die eens opnieuw in je netwerk verbinden moest deze wifi hebben. Want je kanalen zijn opgesplitst dus als je powerline wifi verstuurd kan het zijn dat deze niet meer in je netwerk zit. En als je printer en je ander toestel er mee verbonden zijn en je powerline zit niet meer in je netwerk is het een logische verklaring dat ze geen verbinding maken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Screenshot_20230406_220102_Telenet.jpg

Screenshot_20230406_220046_Telenet.jpg

Screenshot_20230406_220006_Telenet.jpg

 misschien dat een foto meer zegt

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr we hebben 2 van jouw afbeeldingen moeten afkeuren, omdat hier IPv6-adressen op zichtbaar waren. Gelieve deze eerst te maskeren en dan je afbeeldingen opnieuw toe te voegen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Oke sorry,ik had geen idė

 

 

 

 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

@Zr 

Juist daar heb je denk ik wel de veroorzaker die wifi powerline. 

Kun je die powerlines ook eens opnieuw in je netwerk steken dus eruit halen en opnieuw verbinden ?

kan zijn dat je printer met die verbonden was en nu met je kanalen te splitsen kan het dus perfect zijn dat je powerline zijn verbinding is verloren maar dan is je printer die verbinding ook kwijt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Zr
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Niet mogelijk om bepaalde toestellen te verbinden

Van zodra ik thuis ben bekijk ik het,alles uit de stekker halen,15 minuten wachten terug plaatsen,of moet ik het op een andere manier doen, eigenlijk zijn er 3,1 wifi verder in huis 1 die ook in het stopcontact zit maar die bekabeld is naar de laptop,en 1 die in het toestel van Telenet gaat ook met kabel .

Bedankt voor de moeite in ieder geval 🙏

0 Likes