Nieuw toestel kan geen wifi verbinding maken
Hallo, probleem met wifi:
- huidige telefoon (Motorola) en andere toestellen in het thuisnetwerk: wifi verbinding OK.
- nieuwe telefoon (Motorola): kan geen verbinding maken. Alle mogelijke resets geprobeerd (ook Modem CH7465LG-TN) zonder resultaat. Dacht dat het aan de telefoon lag. Advies Motorola support: retourneren.
- volgende nieuwe telefoon via Telenet Shop (Samsung): zelfde probleem. Het lijkt dus niet aan de toestellen te liggen.
- ingelogd op "mijn Telenet": handmatig toevoegen MAC-ID niet mogelijk ("oeps, er ging iets fout, probeer later nog eens"). Bij ettelijke "later" pogingen zelfde melding.
- verbinden met QR-code via "mijn Telenet"; niet mogelijk (ongeldige QR-code).
- in de MAC-ID lijst staan alle huidige toestellen 2X opgelijst, door de blijvende foutmeldingen niet aan te passen.
- inmiddels bericht gestuurd naar Telenet, nog geen antwoord ontvangen.
Wat is er mis?
Vriendelijke groet