Probleem met interactiviteit en powerlines
Hallo,
Ik heb een probleem met de interactiviteit van een tweede tv toestel/digibox. Bij het opzetten van de tv en digibox komt er een tekst op het scherm dat ik de connectie moet herstellen, anders zal ik geen tv zenders van betaalde paketten meer kunnen ontvangen op dat toestel binnen de 4 dagen.
Dit heb ik al meermaals meegemaakt maar altijd lost het zichzelf op, behalve nu. De interactiviteit is weg, de zenders (sport) niet meer beschikbaar op de tweede tv.
Bij de powerline aan de modem branden 2 vd 3 lampjes namelijk de power en ethernetlampjes dus het lampje van het “huisje” niet. Ik weet dat daarom de interactiviteit is weggevallen maar hoe komt dat en hoe los ik het op?
Verder snap ik helemaal niet hoe ik uberhaupt ooit interactief ben geweest aan die tweede tv want ik zie in geen enkel stopcontact bij die tweede tv en digibox een powerline steken… Dat kan toch helemaal niet? Het is toch onmogelijk om met maar 1 powerline (die rechtstreeks verbonden is met de modem) een digibox in een andere huiskamer interactief te maken? Hoe kan het dan dat die digibox al jaren wel interactief is geweest?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
WiFi-powerlines