24768
netweters
|
152542
antwoorden
|
20719
vragen
|
Vandaag 360 modem en WIFI pods geïnstalleerd door een technieker van Telenet.
Eerste probleem is dat de pods niet online komen, probleem met activatie.
Het tweede probleem is dat ze regelmatig een storend geluid maken. Vermoedelijk een interne ventilator? In de slaapkamer installeren wordt dan onmogelijk.
Het derde probleem is een onstabiel WIFI signaal van de modem. Downloadsnelheid varieert tussen 100 Mbps en 800 Mbps.
Iemand gelijkaardige ervaringen?
Gelukkig kunnen we 3 maanden testen 😉 Momenteel helemaal niet overtuigd!
Een andere optie: TP-link DECO XE75 (WiFi 6E)
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: WIFI 360 problemen
Ik heb exact hetzelfde probleem! Heb 2 pads en 1tje word niet gevonden ook alles geprobeerd modem 30 sec uitgetrokken, via utp, getelefoneerd en 2 uur aan het lijntje gehouden worden.. top service voor de duurste provider en duurste abonnement👍
@Vincent21, het zou interessant zijn om te weten welk probleem je precies hebt, kan je die pod niet registreren? Wordt het serienummer niet aanvaard?
@Christof75 , uiteraard kan ik de verwarming nog sturen via de thermostaat, maar van op afstand (buitenhuis of van in mijn luie zetel) gaat dit via internet.
Ondertussen al de 5de dag zonder Internet…, moet ik nu weer 1 uur aan de telefoon wachten?
Ondertussen 5de dag zonder internet…
Vanmorgen tussen 01h en 11h hebben ze gewerkt aan verbeteringswerken.
Telenet WhatsApp
+32 468 00 10 98
Ik krijg al sedert 30/03 deze melding
@William_L schreef:Ondertussen 5de dag zonder internet…
@William_L schreef:Ondertussen 5de dag zonder internet…
en ook dag 6 is gepasseerd zonder internet..., geen enkele reactie van de technische diensten. 😥
Mevr. Paulissen, 48 uur voor acute problemen???
Technische diensten zullen de klanten niet te woord staan.
Daar is de klantendienst voor.
Beter de activatie stop zetten,tot hun problemen van de baan zijn,het blijft maar duren.
Beste,
wacht al sinds bijna 3 dagen om die POD te activeren, 45 min wachten aan telefoon en dan nog doorgeschakeld worden aan dienst die enkel kan vaststellen dat het niet werkt.
Zie ook de de wifi onstabiel is soms 200 Mbps , dan weer 30 Mbps.
Ik werk van thuis, dus fantastische service van Telenet....
Wie heeft er nu allemaal eigenlijk nog pods die niet werken? ("WI-FI pod not found" en dergelijke).
Mijn niet-werkende pod staat hier nu al een maand naar mij te pinken en ik heb de registratie procedure al een paar honderd keer geprobeerd (en 2 verschillende techniekers zijn langs geweest). Gelukkig heb ik 2 pods die wel werken.
Ik wou gewoon eens weten wie er nog aan het wachten is en of we die pods beter uittrekken tot we bericht krijgen dat er een oplossing is.
@William_L aangezien je nog altijd geen werkende wifi-pods hebt, lijkt het ons beter dat je de huidige wifi-pods binnenlevert en nieuwe vraagt. We hebben vernomen van onze collega's die werken op 360° Wifi dat dit voor een oplossing kan zorgen. Kan me ook voorstellen dat je het wachten echt wel beu bent.
Hier ook nog ene die een foutmelding aangeeft en een nieuwe krijg ik niet in de winkel.
Bedankt @Suzy , maar blijkbaar krijg je geen nieuwe pod in de winkel?
@Suzy , het gaat er eigenlijk over of we gewoon nog wachten op een technische oplossing of die pods defect zijn..., in dat geval graag een klein berichtje van Telenet dat we kunnen tonen in de winkel, anders willen ze niet ruilen.
Wat dacht je van de verdeling van nieuwe modems , tvboxen, wifi pods of whatever tijdelijk te stoppen tot telenet de activatieproblemen van deze toestellen definitief opgelost heeft.De telenet klanten die hierdoor telkens opnieuw achteruit geduwd worden in de reeds veel te lange wachtrij zullen dat gebaar zeker waarderen .