De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Residentiële FUP limiet verhogen & Business opties

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Bijna Allesweter
Lees je nog iets anders? ;-) En wanneer slaap jij? Waar zijn die handjes? JACKPOT!

@robatoras Hou hier aub mee op.

Enkel wat Telenet zegt, daar kunnen we iets mee.

Highlighted
Freshman Allesweter
De race is begonnen! Een mailpaal! Champagne, lezer van het jaar! It's your fifth party!

Ik niet als ze er op de klantendienst niets van af weten.

Zo simpel ist.

Ik zit al 14 jaar bij Telenet,heb alle formules gehad (4x een upgrade) en ook business.

0 Likes
Highlighted
Lees je nog iets anders? ;-) En wanneer slaap jij? Waar zijn die handjes? JACKPOT!

@robatoras  schreef:

Ik niet als ze er op de klantendienst niets van af weten.

Zo simpel ist.

Daar gaat het niet om. Zelfs al heb je gelijk, dan zijn we hier niets mee.
De mensen zijn hier op zoek naar officiële informatie/bevestiging van Telenet.  Niet van iemand anders.  Snap dat nu toch eens.

Indien dit niet lukt, kan een admin misschien eens ingrijpen?

Highlighted
Freshman Allesweter
De race is begonnen! Een mailpaal! Champagne, lezer van het jaar! It's your fifth party!

Als je na 3 volle weken nog steeds geen oplossing hebt gekregen van Telenet

Waar ben je dan mee bezig.We hebben toch Suzy die in Mechelen bij Telenet zit.

Vraag het aan haar.

Die 5TB  fup dat wil ik zien bij de business formules onder 'Mijn Telenet).Dikke nonsens van de klantendienst.Ik geef betrouwbare antwoorden,heb genoeg ondervinding in al die jaren.

0 Likes
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

Zoals ik eerder heb aangegeven, is men bij Telenet dit intern aan het bekijken en zal ik duidelijkheid brengen zodra ik zelf de nodige antwoorden heb. Op dit moment kan ik hier nog niet op antwoorden. Graag wil ik jullie dus om jullie geduld vragen. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Ongelooflijk (maar waar)! Like a journalist. Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect!

@robatoras'en, wie zijn ze? wat doen ze? wat drijft hen? 

0 Likes
Highlighted
Freshman Allesweter

Suzy help die enkelen eens uit hun twijfels

Klop het  business fibernet 300/30Mbps en Fibernet1000/50Mbps onbeperkt hebben geen piek en dal uren meer onder 'Mijn Telenet',en zeker geen fup.

Vraag dit eens op de Technische dienst.En niet op de klantendienst,die weten de toekomstplannen van Telenet niet.

Graag antwoord.

0 Likes
Highlighted
Ongelooflijk (maar waar)! Like a journalist. Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect!

@Suzy  schreef:

Zoals ik eerder heb aangegeven, is men bij Telenet dit intern aan het bekijken en zal ik duidelijkheid brengen zodra ik zelf de nodige antwoorden heb. Op dit moment kan ik hier nog niet op antwoorden. Graag wil ik jullie dus om jullie geduld vragen. 😉

Ze heeft dit nagevraagd, @robatoras.

0 Likes
Highlighted

Help deze man aub, hij luistert niet en kan blijkbaar ook niet lezen.

Suzy heeft net om geduld gevraagd, even naar boven scrollen @robatoras ...

Highlighted
Freshman Allesweter

🤔

0 Likes
Highlighted
Freshman Allesweter

Ik vraag alleen 'n bewijs wat ze in Mechelen al enkele maanden weten

BUSINESS HEEFT GEEN FUP.ZELFS GEEN PIEK EN DAL UREN.

Zit er nu geen enkele user hier die business heeft.

Buiten business fibernet S  met 200GB volume.

Ik heb gelijk en geef het niet af.Zeker weten.

OK ik zal wachten.

En nu iets anders.

Telenet kijk eens wat Delta in Nederland over coax aanbied

van 45 naar 100Mbps upspeed.

Business klanten krijgen zelfs 125Mbps up

Wijzegingen worden kosteloos doorgevoerd😲

0 Likes
Highlighted

@robatoras ok proficiat, ik hoop dat je leven nu meer waard is nadat je uw gelijk hebt gekregen van Telenet.

Wij zeggen niet dat je ongelijk hebt, wij zeggen dat @JayVee liever geen business abonnement neemt waarvoor btw-nummer vereist is. 

0 Likes
Highlighted
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Goed gevonden! Al 25 duimen!

@thomiwilli1 correctie, geen abonnement waarvoor ik moet doen alsof ik een btw nummer heb. Business formules die Telenet als business in de markt zet maar die evenwel aan particulieren worden verkocht, daar heb ik geen issue mee. 

Ik zit nu op klik Buro zonder mobiel, geen btw nummer ter sprake gekomen en ik heb expliciet gezegd particulier te zijn.

Ik durf nu eindelijk weer gamen s avonds... Maar meerprijs maakt dat ik zodra de Corona crisis voorbij is, cord cutter wordt. Merendeel van wat wij nog van Vlaamse programma's bekijken is toch al streaming beschikbaar (vrt app, VTM app). 

0 Likes
Highlighted

@JayVee  schreef:

@thomiwilli1 correctie, geen abonnement waarvoor ik moet doen alsof ik een btw nummer heb.

Dat bedoelde ik 😉 ik zou het ook niet doen. Blij dat je toch een oplossing hebt gevonden (en ik denk dat @robatoras zeer blij zal zijn dat het een business abonnement is geworden). 

Hoeveel betaal je nu (inclusief btw) voor internet & tv? En hoeveel zou alleen internet zijn? 

0 Likes
Highlighted
Freshman Allesweter

Ik wil gewoon eerlijk zijn,dat er veel kan bij Telenet en laat je niet altijd iets wijs maken door 

mensen die  zeggen ik denk , of horen zeggen.

Ik wil mensen geen business aansmeren,maar als volume belangrijk is kan je niet anders,kost wel iets meer,maar je krijgt ook veel meer,geen zorgen meer met piek uren,en snel voor grote bestanden binnen te trekken.

Proficiat @JayVee  dat je een oplossing hebt gevonden.