25.435
netweters
|
156.954
antwoorden
|
21.217
vragen
|
Modem Telenet is F@ST3896LG-TN en sindsdien werken er verschillede Apps op mijn Samsung S24 niet meer waaronder ook de App van Telenet "MyTelenet", ik geef deze App mee maar het zijn er heel wat (radio 1 en 2, payconiq, buienradar, krant, enz.... Wanneer ik dan bvb bij de overburen ben dan werken alle Apps wel. Ook op mijn TV Samsung The Frame, komen heel wat iconen (laatst bekeken) vd zenders niet door. Wanneer er iemand op bezoek is kan die deze Apps ook niet openen, thuis heeft hij ook Telenet met een oudere modem en daar werkt alles naar behoren. Wanneer hij hier via VPN op zijn smartphone werkt, is er geen probleem. Al verschillende techniekers langs gekomen en die kunnen het niet oplossen. Hallo!! Telenet, graag een oplossing die werkt of moet ik nu echt naar een andere provider overschakelen?
Het uit en weer inschakelen van de firewall (via MyTelenet) helpt soms.
Alternatief kan je de modem ook eens resetten naar fabrieksinstellingen. Dat kan via MyTelenet of via de resetknop op je modem (10 seconden indrukken).
Let op, aangepaste instellingen gaan mogelijk verloren.
@NadVae schreef:Hallo!! Telenet, graag een oplossing die werkt of moet ik nu echt naar een andere provider overschakelen?
De Netweters is een klantenforum waar klanten elkaar helpen. Wil je Telenet aanspreken dat doe je dat via een winkelpunt of de klantendienst via chat of 015 66 66 66.
Als een probleem blijft aanhouden kan je ook een klacht indienen (eerst bij Telenet, later eventueel bij de ombudsdienst): Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet
In- en uitschakelen van de Firewall heb ik al uitgevoerd en ook het resetten van de modem, al meerdere keren, het probleem komt steeds terug.
Misschien is het aanschaffen van een router en dan de modem in bridge mode zetten een oplossing? Dat is dan wel een investering van jouw kant, maar als het probleem daarmee opgelost wordt...
Ik zou wel eerst testen met een router van iemand anders vooraleer zelf een aankoop te doen.