25.443
netweters
|
157.051
antwoorden
|
21.225
vragen
|
Modem Telenet is F@ST3896LG-TN en sindsdien werken er verschillede Apps op mijn Samsung S24 niet meer waaronder ook de App van Telenet "MyTelenet", ik geef deze App mee maar het zijn er heel wat (radio 1 en 2, payconiq, buienradar, krant, enz.... Wanneer ik dan bvb bij de overburen ben dan werken alle Apps wel. Ook op mijn TV Samsung The Frame, komen heel wat iconen (laatst bekeken) vd zenders niet door. Wanneer er iemand op bezoek is kan die deze Apps ook niet openen, thuis heeft hij ook Telenet met een oudere modem en daar werkt alles naar behoren. Wanneer hij hier via VPN op zijn smartphone werkt, is er geen probleem. Al verschillende techniekers langs gekomen en die kunnen het niet oplossen. Hallo!! Telenet, graag een oplossing die werkt of moet ik nu echt naar een andere provider overschakelen?
Hij heeft alles af gegaan anders was opgelost zeker met een technieker
Nu zal hij moeten wachten zijn zaak is van 1 sep in behandeling als het opgelost is
Zullen ze een credit nota maken en een commerciële geste toepassen en zullen we wel horren wat het probleem was
Maar zal waarschijnlijk toch iets met de modem zijn dat kan niet anders
Even goed lezen; ik heb verschillende vragen gesteld waar nog geen antwoord op kwam. Hoe meer informatie, hoe makkelijker het wordt om een en ander uit te sluiten en misschien toch tot een oplossing te komen. Je kan uiteraard passief afwachten tot Telenet tot een oplossing komt, maar voor hetzelfde geld is dat wachten op Godot.
Ik geloof trouwens ook niet dat Telenet zelf een commerciële geste zal doen. Ik geloof dat dit wél zal gebeuren wanneer de OP contact opneemt en, assertief, maar vriendelijk, eist dat er een vorm van compensatie komt.
We zullen wel horen wat het is als het opgelost is
De klant kan hem soms niet goed uitdrukken en soms laat hij niet alles hier weten
Als hij zegt dat hij maximum heeft gedaan dan moeten we hem geloven
Er is een dossier opgemaakt en dat telt de rest zal hij wel krijgen en regelen