Welke USB Wi-Fi adapter raden jullie aan voor Wi-Fi 6?
Hello,
Ik heb een Belkin N300 USB adapter 300 Mbps met een driver tot Windows 7 .
Nergens op het internet is een stuurprogramma nog te vinden voor deze Belkin N300 micro wireless usb adapter 300Mbps die samenwerkt met een Windows 10.
Ja, onbetrouwbare programma's zoals Drivermax, Driverhub, Helpsoft die er alleen op uit zijn om een betaalbare tool of betaalbaar programma te kopen, die belooft om alle oude drivers op uw pc of laptop op te speuren en in een oogwenk te updaten of herstellen.
Zelfs het community van Windows raadt deze hulpprogramma's af, omdat ze uw bestanden kunnen beschadigen, met de bedoeling dat je dan nieuwe drivers zal kopen bij deze nepfirma's .
Waarom zie ik anders overal staan op de websites hoe je deze programma's opnieuw kunt verwijderen (how unstall Helpsoft ,Driverhub, enz.)
Dus omdat ik op het internet geen betrouwbare driver die goed werkt met Windows 10 kan vinden voor mijn Belkin N300 Mbps micro wireless usb adapter,zal ik een nieuwe usb wifi adapter kopen bij Bol.com.
Ik zie meerdere usb wifi adapters staan die verschillend zijn in snelheid.
Een snelheid van 1200Mbps en een snelheid van 150 Mbps.
Mijn Telenet abonnement Whop heeft een downloadlimiet van 200 GB, downloadsnelheid van 150 Mbps.
Uploadsnelheid: tot 15 Mbps.
Nu vraag ik me af of de snelheid 1200 Mbps nodig is voor mijn wifi netwerk als de snelheid van mijn abonnement maar tot 150 Mbps is ingesteld?
E dan nog het volgende:
Ik zie in Mijn Telenet Thuisnetwerk Signaal bij 2,5 GHz en 5 GHz dit staan:
Wi-Fi 6
Moet ik dan ook een usb wi-fi adapter koper met Wi-Fi 6 ?
Prime Driver Free 600Mbps Plug & Play Dual Band USB WIFI ADAPTER dus geen vereiste om een driver te installeren!
grtz,
cooper
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: USB Wi-Fi adapter Wi-Fi 6
- Labels:
-
360° Wifi
-
WiFi bereik