Beantwoorden
VeerleH
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

onbekend wifinetwerk thuis

Sinds enkele weken duikt er een onbekend en onbeveiligd netwerk op bij mij thuis. Ik herken dit niet, heb geen nieuwe teostellen aangekocht die wifi nodig hebben .. weet ieland wat dit is? 

IMG_6814.PNGIMG_6815.PNGIMG_6816.PNGIMG_6813.PNG

3 reacties
ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@VeerleH We hebben jouw afbeeldingen moeten afkeuren omdat de IP-adressen volledig zichtbaar zijn. Kan je deze dan opnieuw uploaden, zonder de deze IP-adressen?

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngChristof
Expert Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Kan dit een toestel van je buren zijn? Wi-Fi stopt immers niet aan de perceelgrens

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Krak 2018 Een echt antwoordkanon jij!

Moest @WG94 het niet al geschreven hebben zou ik het nu schrijven.

Met andere woorden: dat is de meest voor de hand liggende oorzaak en komt bij (zo goed als) iedereen voor die niet in de woestijn woont,

EDIT: Je kan dit zeer eenvoudig testen: kun je aanloggen op die WiFi? Dan is het een netwerk dat van u is. Zoniet, dan is het een WiFi van uw buren die tot bij u straalt ....

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.