danchrista
Freshman Meerweter
danchrista
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
17:53
|
Lid sinds: 25-04-2018
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 17:53
Ranking
Freshman Meerweter
25-05-2024
11:31
Terug gaan naar het Telenet center. Daar moeten ze alles juist ingeven en normaal gezien als je thuis komt moet alles na het aansluiten werken. Waarschijnlijk een fout gebeurd in het Telenet center.
... Meer weergeven
18-02-2024
11:53
1
@patrick37 Tochwel, als je een modemswap doet door een defecte modem of iets dergelijks worden normaal gezien al je oude instellingen naar de nieuwe modem gepusht. Heb dit zelf al ondervonden bij een verhuis waarbij we een nieuwe modem kregen maar alle instellingen bleven behouden. Geen enkele aanpassing moeten doen aan SSID enz.. Waarschijnlijk is de nieuwe modem van @Yannickie niet goed geprovisioneerd in het systeem van telenet. Toch nog maar eens contact opnemen met de klantendienst.
... Meer weergeven
02-02-2024
13:43
2
Inderdaad hier ook Frans i.p.v. Nederlands, we zijn er bijna. 🙄
... Meer weergeven
31-01-2024
18:38
Idem hier, hopelijk wordt dit vlug opgelost.
... Meer weergeven
17-12-2023
18:31
1
Volgens mij worden binnenkomende gesprekken niet vermeld op de maandelijkse factuur. Enkel de gesprekken die je zelf doet (uitgaande) komen op de factuur met vermelding van het nummer waar je naar belt.
... Meer weergeven
16-12-2023
11:17
Met een smart tv met android kan je gebruik maken van de telenet TV app. Daarmee kan je live kijken en terugkijk tv. Je kan er niet mee opnemen.
... Meer weergeven
27-11-2023
20:10
@janne_man Hiervoor dien je de bank niet te contacteren, alles kan simpel via online-banking. Heb dit zelf al meerdere malen gebruikt.
... Meer weergeven
21-10-2023
12:49
1
@indy3 Gebruik je de juiste eenheden, er is een verschil tussen mbps en MB/s
... Meer weergeven
04-10-2023
20:32
1
@-B- Inderdaad in het vroegere "mijn telenet" kon je de kanalen veranderen van een telenet AP. Sedert de nieuwe "mijn telenet gaat dit niet meer. Weeral een beperking of een fout in het systeem. Zo kunnen we steeds minder en minder aanpassen. Het gaat bergaf met telenet het laatste jaar. Hoelang nog vooraleer alles terug normaal zal werken?
... Meer weergeven
05-09-2023
16:48
1
@MartijnS ik ken er verschillende die van WiFree gebruik maken. Eenmaal goed ingesteld (niet gemakkelijk) werkt dit perfect. Weeral een dienst die verdwijnt en steeds meer betalen. Enkele jaren geleden verdween er nog zo een dienst Trringg, hiermee kon je gratis bellen via voip. Dienst ook verdwenen maar abonnement werd niet goedkoper. Telenet was vroeger steeds vooruitstrevend, maar is nu weggezakt naar een doodgewone leverancier van internet zonder extra’s. Met WiFree was het niet nodig om een groot datapakketjes bij een gsm abonnement van een andere provider te hebben, op veel plaatsen kon je dus verbinden met WiFree. Dit is weer een zet om iedereen naar hun one abonnement te pushen. Arm telenet.
... Meer weergeven
24-08-2023
11:17
1
Ik lees dat de NIU op zolder staat. Als het dak niet geïsoleerd is kan het daar flink warm worden als de zon op het dak schijnt en dit kan invloed hebben op de NIU en de connectoren. Indien het probleem bij de NIU ligt zou het toch best zijn deze te laten verplaatsen naar een ruimte waar het niet zo warm wordt.
... Meer weergeven
05-05-2023
00:03
@loti Je hebt waarschijnlijk geen verhuis of een aanpassing aan uw abonnement gehad. Maar als je tegenwoordig iets wil wijzigen bij telenet loopt het gegarandeerd mis. Ik kan van mijn verhuis eind 2022 een boek schrijven. De verhalen die momenteel hier en op userbase te lezen zijn zijn geen uitzondering. Vroeger steeds tevreden geweest van telenet, maar de laatste 6 maanden gaat het echt fout. Dat kan je echt niet ontkennen.
... Meer weergeven
27-04-2023
12:01
1
@Bacomario Misschien interessant om te weten voor welke toepassing je een vaste aansluiting moet hebben op zolder. Is dit om te streamen of is het enkel bijvoorbeeld om connectie te maken met een omvormer van zonnepanelen? Voor dit laatste zal een powerline meer dan volstaan, om te streamen heb je een betrouwbaardere verbinding nodig.
... Meer weergeven
23-04-2023
01:35
2
Het loopt inderdaad al maanden fout bij telenet. Heb dit jaar ook al de nodige problemen gehad met telenet (ik ga het hier niet allemaal uitleggen). Het raakte enkel opgelost na het inschakelen van de ombudsdienst telecommunicatie. Wat ooit een toonaangevend bedrijf was wat betreft klantenservice, daar schiet nu niks meer van over. Telenet klantenservice is momenteel bedroevend.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-02-2025 11:11 | |
1 | 22-12-2024 12:53 | |
1 | 14-10-2024 18:15 | |
1 | 03-09-2024 17:59 | |
1 | 18-08-2024 09:16 | |
2 | 17-08-2024 12:35 | |
1 | 18-02-2024 11:53 | |
2 | 02-02-2024 13:43 | |
1 | 17-12-2023 18:31 | |
1 | 21-10-2023 12:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1504 | 17-08-2024 12:35 | |
1725 | 04-10-2023 20:32 | |
4264 | 28-02-2023 17:48 | |
7860 | 17-11-2020 10:59 | |
5016 | 01-11-2020 11:09 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig