Tomy1974
Experienced Meerweter
Tomy1974
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
25-04-2025
14:16
|
Lid sinds: 26-10-2018
Datum laatste bezoek: 25-04-2025 14:16
Ranking
Experienced Meerweter
09-01-2020
06:39
Het is inderdaad om naar het buitenland te bellen. We hebben alle toestellen als eens verwijderd uit de triiing, maar met geen resultaat.
... Meer weergeven
08-01-2020
12:19
We hebben een probleem met onze mail programma van Windows 10 in te stellen.
We hebben de richtlijnen gevolgd van Telenet om deze in te stellen, maar het werkt nog altijd niet.
www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres#/windows10
We gebruiken de SafeSpot en Guard van Telenet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
... Meer weergeven
Labels:
08-01-2020
12:09
We hebben het abonnement Wigo 25Gb en zouden 5 toestellen kunnen koppelen aan de triiing app.
Nu hebben we er al 2 gekoppeld en bij de 3de krijgen we de melden dat we het max. bereikt hebben.
Toch in "Mijn Telenet" staat vermeld dat we 5 toestellen kunnen koppelen en op dit moment er maar 2 gekoppeld zijn.
Tot mij spijt heeft Telenet hierop nog geen oplossing gevonden.
We hebben dit probleem al 1,5 jaar geleden gemeld gehad.
Nog iemand hier problemen mee?
... Meer weergeven
- Tags:
- WIGO
Labels:
- Labels:
-
Triiing
08-01-2020
12:05
Telenet heeft mijn modem vervangen op 31 december 2019 en volgens de technieker zou alles in orde zijn. Wegens enkele problemen met stabiliteit snelheid, Triiing, Yelo-play, enz. Teveel om opgenoemd te worden. Enkel nog de nodige pakketten en af en toe herstarten en alles zou moeten werken. Nu de dag erna, op 1 januari 2020, had ik een appart netwerknaam via de nieuwe modem en via "Mijn Telenet" kan ik deze ook niet veranderen. Enkel op de AP's hun instellingen kan ik geraken. Ondertussen zou de IT-afdeling bezig zijn om dit probleem op te lossen. Gisteren een sms van Telenet, alle problemen zijn opgelost. Gelieve te testen. Tot mijn spijt is het probleem nog steeds niet opgelost. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
modem (HGW)
-
netwerken
-
snelheid
13-10-2019
11:07
Goedendag Tot op heden nog geen enkele verbetering met Triiing. Nog maar 2 te koppelen in plaats van 5? Dit probleem blijft duren. Antwoord, we zijn eraan bezig. 1 ontkoppelen, maar blijft toch aangemeld. Dus niet mogelijk om een ander toestel te koppelen. Werkt dus niet! Tomy
... Meer weergeven
13-04-2019
11:18
Tot op heden is het probleem spijtig genoeg niet opgelost. Dit bij Wigo 25Gb.
... Meer weergeven
27-03-2019
06:29
Gisteren contact gehad, het probleem zou opgelost moeten zijn en dossier gesloten. Juist hierna het geprobeerd en nog altijd dezelfde foutmelding, 2 toestellen in plaats van 5. Ze gingen dit melden en het dossier terug te openen.
... Meer weergeven
22-03-2019
21:04
De laatste tijd moest ik mijn AP maandelijks resetten. Gisteren had zelf resetten geen effect meer, lampje blijft knipperen. AP is wel zichtbaar in de Telenet App maar maakt geen enkele verbinding. Dus morgen gaan wisselen in een Telenet-Center en hopelijk is het probleem daarmee opgelost. Tomy
... Meer weergeven
22-03-2019
20:59
Goedendag Idem voor mij. Met te veranderen van Whop naar Wigo is het schijnbaar iets fout gelopen met het toegelaten triiing toestellen. Ik kon er wel 5 registreren maar kon triiing niet gebruiken omdat hij in conflict zat. Ergens in het systeem had ik maar recht op 2 toestellen. Dit is in het snel de uitleg die ik deze week heb gekregen van Telenet en mijn dossier is nog altijd open. Had dit al gemeld in juni 2018 en deze week is er eindelijk iemand bij uitgekomen. Tomy
... Meer weergeven
28-01-2019
10:33
1
@Ex-Netweter Sorry, maar uw reactie is wel echt kort door de bocht en heeft geen meerwaarde tot een oplossing ervan! Jij weet dus wat type werk ik doe? Dat mijn werkgever het beperkt heeft enkel te maken met veiligheidsoverwegingen en geen andere reden. Maar het probleem is hierbij nog niet opgelost voor vele van ons. Met vriendelijke groeten,
... Meer weergeven
25-01-2019
17:17
24-01-2019
19:07
20-01-2019
21:20
Goedendag,
Na de laatste grote update van Windows 10 vorige maand wilt Telenet Webmail niet meer werken in Edge.
Ook geprobeerd in Chrome en hetzelfde probleem.
Openen via de oude Internet Explorer werkt hij wel.
Op mijn werk kunnen en mogen we enkel de Edge gebruiken en daar zijn de updates nog niet uitgevoerd, dus daar geen enkel probleem mee.
Heeft iemand hetzelfde probleem en weet iemand een oplossing hiervoor?
Bedankt, Tomy
... Meer weergeven
- Tags:
- Edge
- windows 10
Labels:
- Labels:
-
aanmelden
-
Telenet Webmail
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 11-03-2025 15:53 | |
2 | 13-02-2025 17:59 | |
1 | 11-02-2025 09:27 | |
2 | 24-09-2024 14:34 | |
2 | 21-10-2023 19:41 | |
1 | 01-03-2020 19:24 | |
1 | 18-07-2020 08:55 | |
1 | 05-05-2020 21:50 | |
1 | 10-06-2020 17:56 | |
1 | 11-06-2020 19:14 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
215 | 11-03-2025 15:53 | |
99 | 11-02-2025 09:27 | |
769 | 12-12-2023 12:09 | |
1356 | 02-12-2023 20:18 | |
2997 | 21-10-2023 19:41 |