WG94
Freshman Meesterweter
WG94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
22:15
|
Lid sinds: 27-11-2018
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 22:15
Ranking
Freshman Meesterweter
21-04-2025
20:14
@marcel3X schreef: Er staat, werkt niet meer, het heeft dus wel gewerkt... Awel, dat lijkt me dus zeer sterk. Het toestel is geen Smart TV, het kan dus nooit gewerkt hebben...
... Meer weergeven
21-04-2025
15:27
3G is out of office .Heel de kust regio Veurne,Diksmuide, Kortemark ,Lichtervelde , Tielt, Deinze,Aalst, Lebbeke; Dendermonde.
... Meer weergeven
29-04-2025
11:48
@Liam004 schreef: @SuzyAls Telenet zich nu eens constructief zou opstellen dan kan dit ooit misschien een constructieve community worden. Maar ik betwijfel het. Vandaag is de Netweters een handvol Telenet-fanboys die terechte vragen en bezorgdheden van klanten negeren en alle agressieve en bedrieglijke praktijken van Telenet goedpraten! De klant bedriegen en oplichten vinden ze hier op de Netweters oké. Wat kan een klanten community doen met de bezorgdheden van een andere gebruiker? Daar is een klantendienst voor. Of wij nu akkoord zijn met een beslissing van Telenet of niet, dat maakt niet uit. Wij hebben daar geen invloed op. Dus wij proberen alleen maar de feiten duidelijk te maken...
... Meer weergeven
20-04-2025
08:32
Ik vrees dat enkel een minderheid wakker ligt van de aangepast naamgeving en aangepast logo. De grote meerderheid blijft heel lang de oude naam gebruiken.
... Meer weergeven
19-04-2025
17:42
Een premium aanbieder zal dit niet rap doen ze zullen zien wat de 2 andere premium aanbieders doen Als er daar iets gebeurt zie je dat er aanpassingen gebeuren anders niet
... Meer weergeven
18-04-2025
15:50
@PierreBe schreef:
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe Je kan dan inderdaad best onze klantendienst contacteren met de tijdstippen wanneer je dit opmerkte. Onze collega's kunnen dit dan verder nakijken. We zijn beschikbaar via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html of telefonisch via 015/66 66 66.
... Meer weergeven
17-04-2025
13:38
Da's geen enkel probleem, @DenTeo, maar ik ben vooral blij dat het nu weer volgens verwachting begint te zijn 😊 Sportzenders en lastminute-speelschema's, het blijft een uitdaging... Geniet ervan, en alvast een fijn paasweekend iedereen, Carl
... Meer weergeven
17-04-2025
13:21
Die werkwijze kan ik begrijpen, dat klinkt zelfs logisch. Maar volgens de technieker van een achterliggende dienst krijgen zij pas na een klacht via de ombudsman exact te horen wat het probleem is. Van hun eigen klantendienst en/of klachtendienst krijgen ze de juist informatie nooit. Ik werk niet bij Telenet, ik kan ook alleen maar doen wat de klantendienst en/of achterliggende diensten mij zeggen en adviseren. Als de werkwijze die u beschrijft, en ook de meest logische is mijn inziens, perfect moest werken dan is een ombudsman zelfs overbodig. Maar helaas is dat niet het geval.
... Meer weergeven
17-04-2025
10:12
1
@Master-Magic @luc55 Ondertussen hebben we de bevestiging gehad dat je als klant in je TV-abonnement betaalt voor toegang tot het zenderaanbod, niet voor toegang tot de technologie. Eigenlijk dekt de naam 'TV-abonnement' de lading beter dan 'kabelabonnement'. Zonder dit abonnement heb je geen content op je TV-box IP.
@flip1953 zijn uitleg hierboven kwam dus grotendeels op hetzelfde neer. 😉
... Meer weergeven
16-04-2025
13:48
@janne_man toch wel, als ze nu kabels besteld hadden bij die firma aan een voordelige prijs moeten ze nu in het buitenland alles bestellen aan kabels en dat kan duurder uitvallen, maar dat geld voor elke fiber aanlegger in belgie, die firma was volgens berichten de enige fabriek in belgie dat dit maakte, was gelegen in Wallonië, dus daar weer een aantal mensen hun job kwijt ook. niet zo positief voor belgie hé 😉
... Meer weergeven
16-04-2025
01:23
Geen werken in de buurt Als niet goed komt de modem eens wisselen Neem daar een maandag voor als het niet goed komt heb je nog 5 dagen dat ze het goed krijgen Spijtig zijn er mensen die een vrijdag of zaterdag gaan wisselen en met een probleem zitten en moeten wachten tot maandag voor een oplossing
... Meer weergeven
15-04-2025
15:23
2
Als je genoeg voorspellingen maakt komt er sowieso ooit wel eentje uit 😉
... Meer weergeven
15-04-2025
14:09
2
als je voor de geplande serieopname het potloodje selecteert heb je normaal de optie "vanaf seizoen x" of "vanaf seizoen x, aflevering x". Bij sommige series is er ook de optie "alleen nieuwe afleveringen". Dat laatste werkt momenteel bij soaps zoals Thuis en Familie niet omdat de middag afleveringen ook als "NIEUW" in de TV-gids staan (het NIEUW label wordt gegeven als het de eerste uitzending is sinds Telenet van TV-gids aanbieder veranderde 2 jaar geleden) "Seizoensopnames wissen" bestaat trouwens wel maar enkel voor reeds opgenomen uitzendingen, bij geplande serieopnames kan je geen individuele opnames of seizoenen handmatig annuleren.
... Meer weergeven
14-04-2025
22:09
Deze winkel levert boven en sluit aan Zorg er voor dat de tv Android TV of Google TV heeft dan heb je de chromecast tv niet nodig https://www.vandenborre.be/televisie/lcd-led-oled-tv Als je vraagt zetten ze de app's er ook op de tv Zorg dat je paswoorden bij de hand hebt
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 27-04-2025 09:34 | |
1 | 28-04-2025 21:28 | |
1 | 28-04-2025 12:04 | |
2 | 27-04-2025 09:33 | |
1 | 26-04-2025 15:59 | |
1 | 25-04-2025 23:08 | |
1 | 26-04-2025 13:01 | |
2 | 26-04-2025 10:18 | |
1 | 24-04-2025 20:11 | |
2 | 26-04-2025 11:55 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
163 | 27-04-2025 09:34 | |
367 | 21-04-2025 16:44 | |
307 | 12-04-2025 09:47 | |
204 | 04-04-2025 10:40 | |
344 | 03-04-2025 21:17 |