Smets56
Freshman Meerweter
Smets56
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-02-2025
17:54
|
Lid sinds: 01-06-2019
Datum laatste bezoek: 10-02-2025 17:54
Ranking
Freshman Meerweter
02-04-2020
15:44
Mijn schoonouders hebben dit ook, blijkbaar is dit omdat er 2 klantennummers in gebruik zijn. Voordien op BTW nummer, nu prive, echter blijft de eerste ook nog gelinkt en in gebruik. Alles is gemaakt op de prive en daar kunnen ook geen kortingen gebruikt worden op de online shop, wel in de winkel. Alles we op het andere klantenummer een login zouden maken kunnen we deze kortingen wel online gebruiken. Misschien is dit bij u ook zo?
... Meer weergeven
02-04-2020
10:14
Op welk apparaat wil je dit? want op iOS en Android kan je dit standaard al?
... Meer weergeven
19-03-2020
16:42
En waarom lukt het niet om via een app een booster te bestellen? Omdat de verbinding nog te “goed” is? Wat kan helpen is verder gaan zodat er net nog wel verbinding is, bvb in de tuin..
... Meer weergeven
12-02-2020
12:27
1
Je zal hiervoor nog even geduld moeten hebben. Dit kan enige tijd duren en je zal een sms van Telenet ontvangen wanneer dit actief gezet is.
... Meer weergeven
26-01-2020
20:21
Ik heb @Suzy hier enkele dagen geleden ook een bericht voor gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen door het weekend..
... Meer weergeven
15-01-2020
12:49
1
De snelheid kan ook perfect gelimiteerd worden door de powerlines omdat ze niet meer snelheid kunnen doorsturen over het elektriciteitsnet. Dit kan komen door de powerlines zelf, of door slechte of oudere bekabeling bvb. Je kan de powerlines ook eens dichter bij elkaar plaatsen, of zelfs heel dicht zoals 1m en dan opnieuw testen. Als je dan hogere snelheden kan halen ligt het aan de verbinding tussen de powerlines.
... Meer weergeven
28-12-2019
13:23
Uw bericht is niet zo duidelijk..? ‘Bedoel je dat je de receiver via Bluetooth wil koppelen aan de tv? Maar uw tv heeft geen Bluetooth? Indien dat uw vraag is zal het niet lukken..
... Meer weergeven
20-12-2019
14:59
Meld je je dan elke keer af in de app? Want ik heb me éénmalig aangemeld en als ik de app open kom ik direct op mijn gebruiker terecht. En ik gebruik ook iOS 13.3 op zowel iPad als iPhone..
... Meer weergeven
08-12-2019
18:28
Neen dat weet ik wel, en net daarom volg ik het volume graag op 😉
... Meer weergeven
08-12-2019
18:14
Hier geeft de telemeter al een hele dag geen verbruik aan terwijl ik op Wigo S zit en er vandaag +- 20gb heb doorgehaald..
Ook via de website hetzelfde verhaal.
... Meer weergeven
24-11-2019
13:00
Dat is geen oplossing maar een work around om de setup toch werkend te krijgen...
... Meer weergeven
12-11-2019
12:36
@Suzy Bij mij gaat het om de 43PUS6201
... Meer weergeven
09-11-2019
10:59
1
Ik heb hier al een topic voor geopend en ervaar hetzelfde met de tv box en een Philips 43PUS tv. De combinatie tussen die 2 apparaten lijkt niet goed te gaan. Wat bij mij wel werkt is eerst tv apart opstarten en even wachten. Vervolgens de tv box, op deze manier werkt het altijd bij mij. Laat ik ze samen automatisch opstarten werkt het 1/5, de andere keren krijg ik ook geen beeld via de tv box.
... Meer weergeven
28-10-2019
09:16
Zou kunnen maar dat lijkt me raar? Waarom zie ik dan enkel sneeuw en niets van TN? Dan zou het beeld van TN er toch moeten doorkomen eens deze opgestart is? Opstarten staat momenteel in normaal maar probleem doet zich voor op de 3 settings.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-06-2022 20:22 | |
1 | 13-11-2021 09:35 | |
2 | 02-05-2021 13:52 | |
1 | 22-12-2020 10:22 | |
1 | 08-04-2020 14:57 | |
1 | 06-04-2020 09:11 | |
1 | 12-02-2020 12:27 | |
1 | 15-01-2020 12:49 | |
1 | 09-11-2019 10:59 | |
1 | 22-07-2019 19:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3568 | 06-04-2020 09:11 | |
5722 | 22-07-2019 19:53 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig