icymichel
Professional Meerweter
icymichel
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-06-2022
09:42
|
Lid sinds: 16-09-2014
Datum laatste bezoek: 06-06-2022 09:42
Ranking
Professional Meerweter
26-05-2018
16:10
Ik heb identiek het zelfde probleem, laptop rechtstreeks bekabeld met de modem verbonden, en als ik via “ mijn Telenet” kijk geeft hij aan dat ik niet verbonden ben met mijn modern maar bv via mijn homespot . Ik heb dan via Twitter contact genomen met hun helpdesk en het probleem voorgelegd, op verschillende vragen moeten antwoorden, modem herstarten etc, het blijft hetzelfde . Ze gingen mij feedback geven, maar heb nog geen antwoord gehad. Maar het bizarre in dit verhaal, ik heb hier een digicorder & digibox, en dat werkt allemaal normaal, ze zien elkaar, kan op de digibox mijn opnames zien van de digirecorder. Denk dat ik nog maar eens contact ga opnemen met Telenet.
... Meer weergeven
09-05-2018
10:38
*Post geschreven op 07/05/2018 20:59 door Michel_01*
(oude account van icymichel)
Goedenavond ik heb daarjuist een nieuw profiel moeten aanmaken omdat ik via mijn oud profiel niet meer kon inloggen. Het probleem is opgetreden als ik overgeschakeld ben naar Wigo. Mijn vroegere profiel naam was “ Icymichel “
... Meer weergeven
08-05-2018
18:24
2
Probleem opgelost dankzij Suzy, die mijn oude account aan de nieuwe login gekoppeld heeft .
... Meer weergeven
07-05-2018
18:02
Ik krijg hetzelfde scherm te zien op mijn laptop die met een netwerk kabel verbonden is, bizar .
... Meer weergeven
13-10-2017
16:28
@sb schreef: Met welke tool heb je de snelheid gemeten? Heb je al eens gekeken hoe je CPU belast wordt tijdens het downloaden? Ik heb geen tool gebruikt om snelheid te meten, alleen dat het verschrikkelijk traag is om de updates via de windows server binnen te halen. Ik zal de volgende keer eens zien als er updates zijn naar de belasting van mijn CPU. Voor de rest heb ik geen problemen met mijn snelheid , integendeel.
... Meer weergeven
13-10-2017
16:18
Virus scanner staat aan, en heb het gemerkt op verschillende uren van de dag. Afgelopen dinsdag was het rond 07:00 's morgens .
... Meer weergeven
10-10-2017
09:19
Ik heb gemerkt dat de laatste maanden dat de snelheid voor de updates van Windows verschrikkelijk traag is. Ik ben deze morgen meer dan een uur om 10 updates binnen te krijgen. Eenmaal dat de updates binnen zijn, gaat de installatie redelijk snel. Mijn computer is via een netwerk kabel verbonden met het net. Voor de rest heb ik geen snelheid problemen, het is alleen de updates die aan zo een lage snelheid binnenkomen.
... Meer weergeven
04-08-2017
20:32
Volgens Telenet komt het dat de access point de nieuwere standaard 802.11AC ondersteund, terwijl de modem nog met de oudere standaard 802.11n werkt. Ik heb het maar toevallig gemerkt omdat na de installatie van het acces point eens een snelheids meting gedaan had.
... Meer weergeven
04-08-2017
14:33
Ik heb vandaag een access point (AP7465CE-TN) bijgeplaatst, en nu heb ik gemerkt dat ik via die access point veel hogere download snelheden haal , als dat ik via de modem verbonden ben. Natuurlijk via mijn PC die met een ethernet kabel verbonden is, die snelheid haal ik nog niet via wifi, maar begint al wel in de buurt te komen.
... Meer weergeven
- Tags:
- AP7465CE-TN
18-05-2017
18:16
Spijtig. Bedankt voor het antwoord.
... Meer weergeven
12-05-2017
17:50
Is het mogelijk om in de yelo app de zendernummering aan te passen? Ik zou bv de VRT zenders op de eerste drie nummers krijgen, daarna de zenders van medialandschap, sbs , enz
... Meer weergeven
04-05-2017
07:30
Na telefonisch contact met helpdesk gisteren, waar ik iemand gevraagd had die op de hoogte was van MAC, is het probleem opgelost. Moest iets in de geavanceerde instellingen nog een aanpassing doen, maar dat stond niet op hun pagina.
... Meer weergeven
28-04-2017
12:11
Bij het instellen van mijn account in MS Outlook 365 voor Mac heb ik volgend probleem, Bij de instellingen voor de uitgaande mail moet men normaal volgende instellingen hebben Server naam : smtp.telenet.be Poort 587 Beveiliging type TLS, --> en hier zit mijn probleem ik kan TLS niet instellen , heb alleen de keuze om SSL in te stellen. Ik heb het programma als eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kan helaas geen TLS instellen. Door dit probleem kan ik geen mails versturen. Ontvangen geen probleem. Weet er iemand een oplossing om het alsnog aan de praat te krijgen?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 20-05-2022 08:36 | |
2 | 19-05-2022 12:12 | |
1 | 02-04-2022 15:47 | |
1 | 25-02-2022 08:12 | |
3 | 27-02-2022 12:02 | |
2 | 06-01-2022 16:42 | |
1 | 25-10-2021 08:38 | |
1 | 25-10-2021 10:50 | |
2 | 17-09-2021 16:46 | |
1 | 17-09-2021 11:42 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3019 | 06-01-2022 16:42 | |
6093 | 17-11-2021 09:21 | |
2444 | 01-05-2021 09:19 | |
2723 | 29-01-2021 16:21 | |
5138 | 14-11-2020 16:36 |