Peter78
Professional Weetjesweter
Peter78
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-05-2025
15:22
|
Lid sinds: 04-03-2025
Datum laatste bezoek: 02-05-2025 15:22
Ranking
Professional Weetjesweter
31-03-2025
10:27
@flip1953 schreef: - dat coax binnen de 5 jaar uitgefaseerd wordt, en je dus later zal moeten overstappen (waarschijnlijk zullen de huidige TV-boxen dan verder werken via IP) @flip1953 als Telenet zelf bevestigd dat de huidige TV-boxen perfect kunnen gebruikt worden om naar IP (Play Sports) te kijken moet je niet schrijven waarschijnlijk, er is hier al genoeg onzin en onwaarheden over geschreven het mag nu wel eens stoppen 😉 @flip1953 schreef: - dat er in 5 jaar veel verandert, wellicht komen er tegen die tijd nieuwere en betere TV-boxen IP? een andere box zal niks veranderen aan de beeldkwaliteit, met de huidige TV-box IP of hoe je dat ding ook noemt is er helemaal niks mis mee, hij werkt even goed als de huidige TV-box had zelfs de indruk dat hij sneller reageerde, want ik heb hem getest 😉 als Telenet heel bewust de bitrate van de streams belachelijk laag houd waardoor je het gevoel hebt dat je naar de begindagen van YouTube zit te kijken, zal een zoveelste software update of andere box niet helpen, een veel hogere bitrate is de enige oplossing, bij Proximus kan dat blijkbaar wel. 😁
... Meer weergeven
31-03-2025
10:13
@Arnie dus de grote van de box is van een groter belang dan de beeldkwaliteit, het is bij Telenet al een ramp?!? Sommige geven precies echt geen moer om de beeldkwaliteit als ik de reacties hier lees. Allemaal met een hippe mega grote 4K tv in hun living maar dan overal het goedkoopste abbonement om dan in HD te kijken of naar Netflix in een nog ergere 720p.
... Meer weergeven
31-03-2025
10:06
1
@Jms ja
... Meer weergeven
28-03-2025
13:24
@leonell schreef: Wij hebben dagelijks problemen. Het eerste sein is dat er op het scherm "bufferen" verschijnt. Dan valt het scherm in een soort bevroren toestand. Soms houd het daarmee op en kunnen we na enige seconden verder kijken. Vrij vervelend... Ook kan het zijn dat er allerlei codes volgen. Soms gaat dit over en kunnen we terug verder kijken, maar het gebeurt ook dat er raadgevingen volgen om de modem en de TV-box opnieuw op te starten, maar dit heeft soms een verschil, maar meestal niet!!! Ook wordt er soms gevraagd om de verbinding te testen. Het interne netwerk is altijd OK, maar meestal is de internet verbinden te traag of niet OK. Enig zoekwerk heeft mij doen verstaan dat dit een gekend probleem is en dat eraan een fix gewerkt wordt. Dit blijft maar aanslepen. Wanneer verwacht men in deze toestand iets te kunnen doen? Kan ik verder nog iets doen? 10 tallen keren de modem en de TVBOX heropstarten of de test doen heeft geen zin... veranderd niet aan de zaak. Zeer ongelukkige klant Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Slecht signaal Inhoud gewijzigd door Frederik (mod) | Reden: persoonlijk adres gedeeld @leonell mss eens heel duidelijk kort en bondig vertellen wanneer je da hebt, je hebt een TV-box met coax aansluiting dus bij live tv kan je geen melding van bufferen krijgen, dus ik ga er vanuit da je het hebt bij het bekijken van opnames en content op aanvraag. bedoel als je me zo een uitleg ga afkomen bij de klantendienst gaan ze er ook nie aan uit geraken. 🤔 heb je al de moeite gedaan om de klantendienst te bellen? hier gaan we het niet kunnen oplossen en u buren gaan da ook nie kunnen, ik raad u aan om da zeker te doen.
... Meer weergeven
28-03-2025
12:55
1
@Jms neem zeker niet de IP versie de beeldkwaliteit is echt vreselijk wat sommige hier ook beweren. Echt niet om aan te zien, hier lees je er wat meer over.
... Meer weergeven
27-03-2025
09:05
2
@waterrat1978 @Master-Magic zat er volledig naast heb je een TV-box versie 1 of 2 of al een IP TV-box dan hoef je u geen zorgen te maken na 1/12, kijk je nog via een oude digicorder of TV met een kaartje dan kan je idd niet meer naar Play Sports kijken na die datum. Zo simpel is da, nie meer nie minder, heeft Telenet ook zo letterlijk gecommuniceeerd! En al de rest zijn geen zorgen voor ons als klant 😉
... Meer weergeven
24-03-2025
17:19
@Master-Magic en we kunnen er hier dan nog uren zitten over discussiëren wat het zou kunnen zijn, @leonell bel gewoon naar klantendienst en ze kunnnen van op afstand zien wat het probleem is 015 66 66 66 hier ga je geen oplossing vinden voor jou probleem. Het is gratis 😉
... Meer weergeven
24-03-2025
16:25
@leonell dus er mankeert iets aan u coax kabel, daar trekt Telenet zich niks van aan en is ook niet hun verantwoordelijkheid, van de aansluiting buiten tot aan de versterker in huis tot daar en al de rest is voor u rekening best eens een andere kabel proberen (die geen die in de doos zaten) is het dat niet dan zal er iets mis zijn in u binnenhuisbekabeling
... Meer weergeven
24-03-2025
13:20
@leonell het is dus een IP-box geen TV-box best de klantendienst bellen hier zal niemand je kunnen helpen.
... Meer weergeven
24-03-2025
12:29
@leonell ik veronderstel dat het op een IP-box gaat, een TV-box gebruikt coax...
... Meer weergeven
22-03-2025
10:24
@DeMMi als het even lang duurt om de naam NPO RADIO 4 te veranderen naar NPO Klassiek zoals de naam wijzigen van Nieuws+ naar VRT NWS (het heeft 8 jaar geduurd!!!) zal het er allicht wel nooit van komen. Bij Telenet mogen ze wel eens de jaarlijkse index aanpassing vergeten voor 8 jaar 😉 Er gebeurt toch niks, geen opwaardering van het zender pakket en de snelheden van internet staat ook al jaren stil (upload).
... Meer weergeven
21-03-2025
19:07
@DeMMi ik heb zo sterk de indruk dat Telenet buiten andere providers in de benelux hardstallig blijft weigeren om de zendernamen up-to-date te houden. 🙈 Sommige tv stations en radiozenders hebben al jaren een andere naam of schrijfwijze maar Telenet doet niks. 🤔 Wat is daar de reden van?
... Meer weergeven
16-03-2025
19:42
1
@luc55 wat is er niet duidelijk aan? 🤔 Klanten met een TV-box versie 1 & 2 en de IP-box kunnen probleemloos naar Play Sports en andere zenders blijven kijken na 1/12/2025! Duidelijker kan het niet. 😉
... Meer weergeven
16-03-2025
19:32
@Jo77 @Master-Magic ik heb nochtans een andere ervaring met Android TV voor zowel de VRT MAX als de VTM GO app, de beeldkwaliteit van de live streams is uitstekend in 1080p enkel bij de GoPlay app is het geen verbetering.
... Meer weergeven
16-03-2025
19:26
@flip1953 (off-topic) het is een beetje een advocaten antwoord e, we ontkennen niet maar we geven ook niet toe, ik lees al jaren topics op u site en nochtans al genoeg illegale dingen gelezen of toch aanzetten tot. De Telenet sectie spant de kroon, de populairste blijft wel de TOF filter er van tussen halen om toch illegaal naar het compact signaal (of indertijd analoog) te kijken... Is maar één van de vele voorbeelden en vooral het Telenet bashen en haat spuwen door gebruikers die 0.0 producten hebben van Telenet maar het toch o zo beter weten, we moeten geen namen noemen he 😉 Maar dat valt ook onder de noemer vrije meningsuiting zeker 🙄 Ooit was het een goede en informatieve site maar de laatste tijd is het niet veel beter dan Facebook. U bent natuurlijk niet verantwoordelijk voor het geen op de site wordt gepost.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-04-2025 23:53 | |
1 | 24-04-2025 14:15 | |
1 | 18-04-2025 14:40 | |
1 | 18-04-2025 14:31 | |
3 | 16-04-2025 18:00 | |
1 | 11-04-2025 10:10 | |
2 | 08-04-2025 19:50 | |
1 | 31-03-2025 10:06 | |
1 | 28-03-2025 12:55 | |
2 | 27-03-2025 09:05 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
305 | 05-03-2025 11:02 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig