Master-Magic
Professional Superweter
Master-Magic
Neem contact met mij op
Lid sinds: 07-12-2016
Ranking
Professional Superweter
23-04-2025
23:19
1
Bedankt voor alle moeite,Carl! voorlopig gaat alles goed 😀 groetjes stefanie
... Meer weergeven
23-04-2025
19:29
Nu hebben jullie duidelijkheid en ligt niet bij jullie Zoeken voor een alternatief
... Meer weergeven
23-04-2025
17:10
1
Niet echt een antwoord op je vraag, maar wel goed om te weten. Als je een film/programma/serie gemist hebt, kan je op de TV-box normaal alsnog op opnemen drukken. Het wordt dan automatisch opgenomen de volgende keer dat het op dezelfde zender nog eens uitgezonden wordt.
... Meer weergeven
23-04-2025
00:36
Hebben jullie dit doorgeven via telenet whatsapp Zou het nog eens doorgeven met zo veel mogelijk info dat jullie er problemen mee ondervinden Geef ook aan welk toestel je gebruikt zo veel mogelijk info en foto's https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
... Meer weergeven
22-04-2025
17:52
@Master-Magic boem de nagel op de kop ze maken van 2 HD zenders 2 SD kanalen en ze verneuken de beeldverhouding en dan blijven beweren dat ze die zenders zo binnen krijgen, in SD en 4:3 verhouding... Wat een onzin!
... Meer weergeven
21-04-2025
15:27
3G is out of office .Heel de kust regio Veurne,Diksmuide, Kortemark ,Lichtervelde , Tielt, Deinze,Aalst, Lebbeke; Dendermonde.
... Meer weergeven
01-05-2025
22:10
@Peter78 op de kabel nog steeds actief, zal dan voor de digicorder en digibox kijkers zijn.
... Meer weergeven
19-04-2025
17:42
Een premium aanbieder zal dit niet rap doen ze zullen zien wat de 2 andere premium aanbieders doen Als er daar iets gebeurt zie je dat er aanpassingen gebeuren anders niet
... Meer weergeven
18-04-2025
23:35
De gewone gebruiker zal een probleem hebben en dit heeft met de sport niets te maken maar heeft er wel last van
... Meer weergeven
18-04-2025
15:50
@PierreBe schreef:
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe Je kan dan inderdaad best onze klantendienst contacteren met de tijdstippen wanneer je dit opmerkte. Onze collega's kunnen dit dan verder nakijken. We zijn beschikbaar via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html of telefonisch via 015/66 66 66.
... Meer weergeven
17-04-2025
13:38
Da's geen enkel probleem, @DenTeo, maar ik ben vooral blij dat het nu weer volgens verwachting begint te zijn 😊 Sportzenders en lastminute-speelschema's, het blijft een uitdaging... Geniet ervan, en alvast een fijn paasweekend iedereen, Carl
... Meer weergeven
17-04-2025
13:21
Die werkwijze kan ik begrijpen, dat klinkt zelfs logisch. Maar volgens de technieker van een achterliggende dienst krijgen zij pas na een klacht via de ombudsman exact te horen wat het probleem is. Van hun eigen klantendienst en/of klachtendienst krijgen ze de juist informatie nooit. Ik werk niet bij Telenet, ik kan ook alleen maar doen wat de klantendienst en/of achterliggende diensten mij zeggen en adviseren. Als de werkwijze die u beschrijft, en ook de meest logische is mijn inziens, perfect moest werken dan is een ombudsman zelfs overbodig. Maar helaas is dat niet het geval.
... Meer weergeven
17-04-2025
10:12
1
@Master-Magic @luc55 Ondertussen hebben we de bevestiging gehad dat je als klant in je TV-abonnement betaalt voor toegang tot het zenderaanbod, niet voor toegang tot de technologie. Eigenlijk dekt de naam 'TV-abonnement' de lading beter dan 'kabelabonnement'. Zonder dit abonnement heb je geen content op je TV-box IP.
@flip1953 zijn uitleg hierboven kwam dus grotendeels op hetzelfde neer. 😉
... Meer weergeven
17-04-2025
08:50
Niet activeren, maar desactiveren...
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 30-04-2025 16:11 | |
1 | 29-04-2025 15:57 | |
1 | 27-04-2025 22:29 | |
1 | 27-04-2025 21:02 | |
1 | 28-04-2025 17:54 | |
2 | 28-04-2025 11:18 | |
1 | 26-04-2025 18:33 | |
1 | 26-04-2025 17:48 | |
1 | 25-04-2025 17:24 | |
6 | 25-04-2025 17:22 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
74 | 30-04-2025 16:11 | |
185 | 25-04-2025 17:24 | |
166 | 25-04-2025 17:22 | |
393 | 13-03-2025 22:42 | |
280 | 03-03-2025 21:29 |