editor1984
Professional Weetjesweter
editor1984
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-09-2023
19:55
|
Lid sinds: 21-10-2019
Datum laatste bezoek: 19-09-2023 19:55
Ranking
Professional Weetjesweter
15-08-2023
13:55
2
Bedankt! Ik vond het bij https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-producten en dan 'connectiviteitsplan wijzigen'
... Meer weergeven
15-08-2023
11:31
Hallo iedereen
Ik vraag mij volgende dingen af:
1. Kan ik 1 gratis datasim-kaart benutten bij een OneUP for 2?
2. Waar in Mijn Telenet vraag ik deze kaart aan? Ben nu reeds een uur aan het surfen op die site.
Bedankt
Pieter
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: datasim OneUP for 2
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
ONEup
-
Telenet Mobile
25-07-2023
10:46
Het is wat mij betreft al meer dan vijgen na Pasen. Om duidelijker te zijn, de vijgen liggen de rotten in de groene gftbak. Het ziet er niet goed uit, zoveel is zeker. Merkwaardig hoe Telenet stilaan van de Goliath van telecomland naar het mindere kleine broertje verandert.
... Meer weergeven
25-07-2023
05:58
1
Ik snap écht niet waarom het zo lang op zich laat wachten, ik vroeg het op twitter, maar nada reactie. En die aanhoudende administratieve problemen, dat lange wachten voor hulp het laatste jaar. Ik dénk dat Telenet niet goed beseft welke kant dit aan het uitgaan is. Als duurste speler op de markt, verwacht ik van Telenet meer kwaliteit over de hele lijn.
... Meer weergeven
26-11-2022
09:11
Beste iedereen Ik spring graag in deze conversatie omdat ze mij wel persoonlijk belang en ik er ook iets over te zeggen heb. Het gaat niet goed met Telenet, meer zelfs.. het gaat heel slecht met Telenet. Waarom? Simpel, communicatie en deskundigheid. Als ik een tweede mail krijg dat ik nog 4-6 weken op mijn iPhone moet wachten en ik die iPhone daags nadien in de bus vind, dan is er een probleem. Als ik 3 uur met medewerkers voor een probleem met mijn modem aan te kaarten en bot vang, dat beetje uitgemaakt word voor 'je weet niet waarover je spreekt meneer' dan is er een probleem. Want er was wel degelijk een probleem met mijn modem en Telenet onderbetaald wel degelijk hun helpdeskmedewerkers waardoor deze gemotiveerd raken, of niet de juiste mensen in the first place aangetrokken worden. Er zit een learning curve bij zo'n jobs, mensen hebben een goed salaris nodig om die learning curve te willen nemen. Dus ja, het gaat slecht met Telenet, maar Telenet heeft dit zelf nog niet door. Dat komt wel, maak jullie geen zorgen. Het feit dat je 1 uur in wacht moet staan om een medewerker te spreken = not done. Het feit dat je helemaal niet geholpen en half uitgemaakt wordt = not done. Het feit dat je geen bericht krijgt wanneer het probleem dan eindelijk opgelost is = not done en het feit dat je helemaal geen reactie krijgt op de klacht die je indient is ook not done. De mensen van A&C doen hun best, de mensen van de service centers doen hun best, Maar er is gewoon nihil communcatie, niets, nul, noppes. Als Telenet toestellen wenst aan te bieden op hun website, of mensen naar service centers sturen, dan moet ook daar alles goed draaien en is Telenet ook daarvoor verantwoordelijk. En dan komt de werkelijke aap uit de mouw. Ik betaal 130 euro per maand aan Telenet, voor dergelijk bedrag verdien je als klant gewoon veeeeeeel betere service, deskundigheid en bereikbaarheid. Wat betreft een mobiel toestel kopen via Telenet. Ik heb mijn lesje geleerd, ik doe dat naar de toekomst toe pas wanneer luttele maanden van een nieuwe release verstreken zijn zodat ik geen 7-8 weken op dat toestel moet wachten. Mensen die zich hier frustreren en enerveren: doe dat in de communicatie die Telenet biedt. Want als we logisch nadenken: Telenet is allerminst de grootste afnemer van Apple, dus ergens is het normaal dat daar een wachttijd aan vasthangt. Telenet kan ook helemaal niets doen aan een staking in China waar iPhones gemaakt worden en waar mensen ferm onderbetaald worden zodat Apple zoveel mogelijk winst kan opstrijken en ons toch die ferme prijs van dat toestel laat betalen. Maar kort, het gaat inderdaad heel slecht met Telenet. Jammer.
... Meer weergeven
23-11-2022
18:34
Beste iedereen Telenet erkent officieel (na 3 uur bellen het probleem). Ik ben nog niet in de winkel geraakt, vandaar het nogmaals telefonisch problemen. Er werd mij beloofd dat dit binnen 5 dagen opgelost zou zijn, dus fingers crossed. Wat betreft andere mensen die ook met dergelijk probleem zitten. Hier staat alles: beschreven: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Geavanceerde-instellingen-CV8560E-niet-toegankelijk/td-p/126412 Ik vond de post maar vandaag, mea culpa. Groeten
... Meer weergeven
23-11-2022
18:13
Beste iedereen Ik begrijp de frustratie, ik had ze namelijk ook. Ik denk wel dat de extra 4-6 weken een automatisch bericht is, ik zou daar dus niet van uitgaan. Zo kreeg ik 2 dagen nadat ik die 4-6 weken mail nogmaals ontving, mijn iPhone in de bus. Groeten
... Meer weergeven
22-11-2022
12:35
1
Ik had het inderdaad over de wijziging van het subnet, alsook over mogelijk portforwarding die ik in de toekomst zou gebruiken. Maar je hebt een goed punt, ik kan best begrijpen dat dhcp-instellingen de verkeerde verwoording was. Dus als ik het goed begrijp, ook al heb ik een E-router, en ook al staat de afbeelding van deze modem juist op telenet.. staat er een andere configuratie van een ander model modem geconfigureerd? Ik heb de EMTA eens opgezocht en die lijkt zwart te zijn. In ieder geval steeds blij dat ik hier terecht kan, want de telenet klantendienst laat inderdaad te wensen over.
... Meer weergeven
22-11-2022
12:26
Dag Flip Ik was van de veronderstelling dat ik terug moest naar het telenetcentrum als het niet de juiste modem zou zijn. Ik ga alvast morgen langs met modem en doos. Bedankt
... Meer weergeven
22-11-2022
10:42
Telenet zegt, dat ik als particuliere gebruiker zelf niet mijn dhcp instellingen en andere instellingen kan bekijken of aanpassen. Maar jullie zijn toch ook particuliere gebruikers met een e-router? In ieder geval, de klantendienst medewerker vond het best grappig maar ik dus niet. Hier vinden jullie een foto met de plakker die onderaan mijn modem hangt
... Meer weergeven
22-11-2022
08:57
Bedankt voor jullie advies. Ik bel Telenet deze morgen op en hoop binnen te raken op de klantendienst. Ik keek gisteren wat dingen na en het klopt inderdaad dat de plakker op de e-router 1 extra mac-adres vermeld (GW MAC) ten opzichte van wat op de doos stond. Hopelijk valt dit vanop afstand op te lossen en moet ik niet terug naar de winkel. Ik heb de modem gereset, maar dit bracht geen oplossing. Update na telefonisch contact met telenet: 'deze modem is niet verkeerd geprovisioneerd en heeft geen dhcp-server die u zelf kan instellen'. Ik bel in ieder geval nog eens terug want dat antwoord lijkt me squatch, hopelijk deze keer een meer bekwaam iemand.
... Meer weergeven
21-11-2022
23:35
Dag Filip Begrijp ik het dan goed dat ik de verkeerde modem heb? Ik bekijk morgen sowieso de sticker eens en laat dan iets weten. Bedankt
... Meer weergeven
21-11-2022
22:48
Zijn er dan ook versies van de e-router die niet emta zijn? Ik ben niet meer zo goed mee, vrees ik 🙂
... Meer weergeven
21-11-2022
19:40
Wel. Ik denk dat het de juiste modem is, maar er staat een andere tekst bij Bedankt voor de hulp 24*8 DOC 3 EMTA(DOCSIS)
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 15-08-2023 13:55 | |
1 | 25-07-2023 05:58 | |
1 | 24-11-2022 15:22 | |
1 | 22-11-2022 12:35 | |
1 | 17-11-2022 23:36 | |
1 | 26-10-2022 05:18 | |
1 | 22-10-2022 14:39 | |
1 | 11-10-2022 21:02 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig