Beste iedereen Ik spring graag in deze conversatie omdat ze mij wel persoonlijk belang en ik er ook iets over te zeggen heb. Het gaat niet goed met Telenet, meer zelfs.. het gaat heel slecht met Telenet. Waarom? Simpel, communicatie en deskundigheid. Als ik een tweede mail krijg dat ik nog 4-6 weken op mijn iPhone moet wachten en ik die iPhone daags nadien in de bus vind, dan is er een probleem. Als ik 3 uur met medewerkers voor een probleem met mijn modem aan te kaarten en bot vang, dat beetje uitgemaakt word voor 'je weet niet waarover je spreekt meneer' dan is er een probleem. Want er was wel degelijk een probleem met mijn modem en Telenet onderbetaald wel degelijk hun helpdeskmedewerkers waardoor deze gemotiveerd raken, of niet de juiste mensen in the first place aangetrokken worden. Er zit een learning curve bij zo'n jobs, mensen hebben een goed salaris nodig om die learning curve te willen nemen. Dus ja, het gaat slecht met Telenet, maar Telenet heeft dit zelf nog niet door. Dat komt wel, maak jullie geen zorgen. Het feit dat je 1 uur in wacht moet staan om een medewerker te spreken = not done. Het feit dat je helemaal niet geholpen en half uitgemaakt wordt = not done. Het feit dat je geen bericht krijgt wanneer het probleem dan eindelijk opgelost is = not done en het feit dat je helemaal geen reactie krijgt op de klacht die je indient is ook not done. De mensen van A&C doen hun best, de mensen van de service centers doen hun best, Maar er is gewoon nihil communcatie, niets, nul, noppes. Als Telenet toestellen wenst aan te bieden op hun website, of mensen naar service centers sturen, dan moet ook daar alles goed draaien en is Telenet ook daarvoor verantwoordelijk. En dan komt de werkelijke aap uit de mouw. Ik betaal 130 euro per maand aan Telenet, voor dergelijk bedrag verdien je als klant gewoon veeeeeeel betere service, deskundigheid en bereikbaarheid. Wat betreft een mobiel toestel kopen via Telenet. Ik heb mijn lesje geleerd, ik doe dat naar de toekomst toe pas wanneer luttele maanden van een nieuwe release verstreken zijn zodat ik geen 7-8 weken op dat toestel moet wachten. Mensen die zich hier frustreren en enerveren: doe dat in de communicatie die Telenet biedt. Want als we logisch nadenken: Telenet is allerminst de grootste afnemer van Apple, dus ergens is het normaal dat daar een wachttijd aan vasthangt. Telenet kan ook helemaal niets doen aan een staking in China waar iPhones gemaakt worden en waar mensen ferm onderbetaald worden zodat Apple zoveel mogelijk winst kan opstrijken en ons toch die ferme prijs van dat toestel laat betalen. Maar kort, het gaat inderdaad heel slecht met Telenet. Jammer.
... Meer weergeven