Vinny70
Professional Weetjesweter
Vinny70
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-11-2024
11:48
|
Lid sinds: 26-02-2023
Datum laatste bezoek: 10-11-2024 11:48
Ranking
Professional Weetjesweter
09-07-2024
19:12
Ik gebruikte ook Transmission zonder Port- forwarding, werkte perfect. Helaas, verplicht moeten veranderen naar nieuwe Torrent aanbieder. Volgens hen werkt Transmission niet naar behoren met hun software en daarom moeten kiezen voor ander client die port-forwarding oplegt.
... Meer weergeven
07-07-2024
11:02
3
@Vinny70 Jij beslist waar jou kabel binnenkomt geen enkel probleem.
... Meer weergeven
26-06-2024
17:58
Absoluut niet. Trouwens, de 52m die je gemeten hebt als totale kabellengte, is inclusief de overschotten (reserve) aan beide zijden die de technieker eraf knipt. De effectieve lengte zal hierdoor <50m zijn ...
... Meer weergeven
31-05-2024
00:30
1
Petra De Sutter heeft dit geregeld dat iedereen in Belgie internet moet hebben ook op afgelegen plaatsen En zeker Wallonie dat zal veel geld kosten aan de maatschappij maar iedereen gelijk en veel overheid diensten moet je via internet regelen dus het moet ze zullen blij zijn geen adsl meer Maar was ook niet van deze tijd
... Meer weergeven
20-05-2024
09:43
2
Je krijgt 3,45 korting, zoals vermeld op de productpagina. Dat is het hele nut van de combo. Laat je wel niet misleiden, de prijzen van Netflix zijn deze maand omhoog gegaan; Telenet zal die prijzen spoedig ook moeten aanpassen (had volgens mij al gebeurd moeten zijn) Neem je nog andere streamingdiensten dan krijg je 5% korting. (Niet op de combo, maar wel op de andere streamingdiensten)
... Meer weergeven
16-04-2024
10:42
2
@janne_man schreef: Als uw tv meer dan 1000 preselecties toelaat, en je geeft "1" in dn weet je tv nog niet of het om 1 gaat of 1 gevolgd doo andere cijfer. Zo na bijvoorbeeld '10' is het 10 of iets tussen 100 en 109. Je bedoelt, na '10' is het 10, iets tussen 100 en 109, of iets tussen 1000 en 1099 🤔 Maar het probleem ging niet over de vertraging bij het ingeven van (onvolledige) zendernummers, maar over het vertragen bij zappen Dat zijn de seconden die verlopen voor je beeld krijgt, eens je op de zender staat...
... Meer weergeven
27-03-2024
11:27
2
@Vinny70 voor upload en download is er in principe geen verschil meer.Dit valt onder 1 bundel. Je vast en mobiel internetverbruik staan los van elkaar. Je vaste internetsnelheid wordt dus alleen vertraagd als je een intensieve gebruiker bent voor vast internet. Je mobiele internetsnelheid wordt alleen vertraagd als je een intensieve gebruiker bent voor mobiel internet. Toch zijn er ook gebruiksregels om àl de Telenetklanten snel te laten surfen. Bij heel hoog verbruik... tijdens piekuren word je tijdelijk opgemerkt als intensieve gebruiker. Als intensieve gebruiker blijf je onbeperkt surfen, maar wel trager tot je Telemeter weer op 0 staat. tijdens daluren blijf je onbeperkt surfen én met volledige snelheid. Bij je vast internet in het ONE abonnement zal dus het volgende gelden : vanaf > 3 TB vast internet verbruik zal je verder surfen aan 10 Mbps1 downstream en 1 Mbps1 upstream Hetgeen wel een lage upload en download snelheid is maar het is "onbeperkt".
... Meer weergeven
24-02-2024
19:09
1
@BillyX Bedankt voor de tip ivm stemisolatie. Het storend achtergrond geluid is inderdaad verdwenen als ik stemisolatie aanzet... Heel raar. Bij mijn kameraad staat dit gewoon op 'standaard'. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan gewijzigd heb. Dit stond bij mij op 'standaard'. Heb het nu aangepast. Ik zal het verder testen of het nu beter blijft. Thx
... Meer weergeven
16-01-2024
12:45
1
@Vinny70 schreef:
Geen van deze punten die je opnoemt. Het enige dat ik gedaan heb is klagen dat het 4g signaal schandalig slecht is.😉
@Vinny70 dan heb ik zelf helaas ook geen idee waarom de medewerker dacht dat het opsturen van pralines naar je een oplossing zou zijn voor je slechte 4G-signaal. Mijn excuses.
... Meer weergeven
22-11-2023
16:42
1
Ik heb die van mij vorige week vrijdag 17/11 ontvangen (bestelling was van 05/10). Ik duim voor je mee!
... Meer weergeven
10-11-2023
06:58
Ik heb een mailtje gestuurd naar Telenet winkel Delanghe en die hadden het zo gefixt voor mij.
... Meer weergeven
18-07-2023
07:05
1
Probleem opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
... Meer weergeven
06-03-2023
17:32
Bedankt voor de feedback. Ondertussen is het probleem opgelost. Ik heb geïnformeerd bij Coolblue waar ik de switch gekocht heb. Daar vertelden ze mij een stresstest uit te voeren. Ipv eerst de utp naar de imac en daarna de utp naar de smart tv te verbinden met de switch eerst de kabel naar de smarth tv en dan pas die naar de imac. Ik snap er niks van maar vanaf dan werkt alles perfect. Techniek, soms snap je er de ballen van.
... Meer weergeven
28-02-2023
09:40
Een app zoals itsme konden ze ook zelf maken in plaats van verbaasd te zijn dat een bedrijf winst wil maken.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-11-2023 19:14 | |
1 | 18-07-2023 07:05 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1713 | 18-07-2023 07:05 | |
2306 | 06-03-2023 17:32 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig