khaemwaset
Freshman Veelweter
khaemwaset
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-08-2023
11:13
|
Lid sinds: 27-05-2016
Datum laatste bezoek: 28-08-2023 11:13
Bio
Tussen 2002 en 2013 heb ik een uitgebreide exploratie gedaan van het graf van Prins Khaemwaset. Prins Khaemwaset is één van de oudste zonen van Farao Ramesses III en zijn graf is gelegen in de Vallei der Koninginnen op de westoever van de Nijl in Luxor/Egypte. Mijn website over het graf van Khaemwaset is te zien op volgende link: https://tomb-khaemwaset-gaspard.info Met dank voor uw bezoek!!!
Ranking
Freshman Veelweter
27-08-2023
19:41
"Goddelijk brein" ben ik verantwoordelijk dat Telenet 648 mails laat verdwijnen? Telenet moest u een job aanbieden want aan zo'n genie zoals u hebben ze een groot gebrek.
... Meer weergeven
27-08-2023
19:38
"Slimme koppen" zoals u moesten ze een job aanbieden in Marokko
... Meer weergeven
27-08-2023
08:54
1
Gelukkig zijn er "goddelijke ICT-kenners" die de leek rond zijn oren slagen met "raid 5" en "nas"😏; vanuit hun "goddelijke alwetendheid" en vergenoegd beweren zij dat "de stommeling" die zijn emails niet opslaat ten onrechte Telenet,dat al maanden blundert met gebreken, beschuldigt van slechte service en fouten. "Goddelijge raid en nas-deskundige" ik heb Outlook en heb 2 backups van alle mails sinds 2012 en ik ben dus geen "stommeling",die zijn mails niet opslaat. Uw repliek heeft niets te maken dat Telenet BLUNDERT met zijn service en de ombudsdienst sinds maanden wordt OVERSPOELD met klachten over Telenet. Misschien kunt u als deskundige Telenet gaan helpen opdat er geen 648 opgeslagen emais verdwijnen door een zoveelste BLUNDER van Telenet.
... Meer weergeven
26-08-2023
18:43
Je hebt wel heel lef door te beweren dat ik tegen een "medewerker" van de technische dienst van Telenet "gebruld" heb !!! Wanneer ik 3 keer achtereen aan een verschillende "medewerker" heel beleefd en telkenmale het probleem heb uitgelegd mag ik verwachten dat de medewerker me uitleg geeft ipv de telefoon op de haak te gooien; waarom hebt u het lef dat u zonder enig bewijs beweert dat de medewerker logischerwijze de telefoonverbinding onderbeekt omdat ik mijn verontwaardiging zou gebruld hebben? Telenet heeft 648 emails laten verdwijnen en indien ze het probleem niet kunnen oplossen zal ik een klacht bij ombudsdienst indienen en de "blunder" op Twitter+Instagram+Facebook zetten. Ik ben het "kotsbeu" dat de service van Telenet BESCHAMEND is.
... Meer weergeven
25-08-2023
10:35
Telenet stuurde me een email met de vraag of ik tevreden was toen ik op 17/8/2023 4 maal de technische dienst belde. Terecht heb ik Telenet een "bolwassing" gegeven omdat hun service gewoon "bedroevend slecht" is. Op 17/8/2023 werd 3 maal de telefoon op de haak gegooid; de vierde keer gaf een "ICT-goeroe" me het advies om met mijn PC naar een PC-winkel te gaan en mijn PC 1 dag laten terugzetten. Op 18/8 heb ik weer gebeld naar de technische dienst van Telenet; een "medwerker" vertelde me dat mijn "zaak" was doorgegeven aan de technische dienst en deze het probleem zonder enige twijfel kon oplossen. Het laatste jaar heb ik aan den lijve ondervonden dat de service van telenet BESCHAMEND slecht is bij een tecnisch probleem met TV/Internet.
... Meer weergeven
17-08-2023
18:07
Ik heb in Telenet webmail een map "Te bewaren e-mails" Er waren 653 mails opgeslagen. Vandaag-bij openen van een pdf-bijlage in een mail verdwenen alle 653 mails. Kan telenet dat oplossen?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet Webmail
07-01-2022
11:31
2
Het probleem met het herhaald aanbieden van software voor mijn HP-printer is opgelost😁 Ik heb het probleem gepost op het Nationaal computerforum van Nederland en daar kreeg ik dezelfde dag nog een oplossing. Ik moest een Zip-file downloaden en openen en toen was het probleem opgelost. De Zip-file bevatte een opdracht aan Windows met het verzoek om de H-P-update niet meer te downloaden. Na herstarten van mijn desktop was het probleem opgelost. En dan te bedenken dat ik 8 uren contact heb gehad met het technisch ondersteuningsteam van Microsoft (via chat en Quick assist) en de "professionelen" het probleem niet konden oplossen😠 Ik dank iedereen van de ,die een voorstel hebben gedaan voor het probleem met de verkeerde update van Windows update op te lossen👍
... Meer weergeven
29-12-2021
13:53
1.Op Windows10 Home-versie is Local Group Policy Editorniet aanwezig. 2.In Services staat Device installation services en er staat dat het handmatig gestart wordt via trigger. 3.Wanneer ik op de Windows-toets +E druk kom ik op mijn computer;wanneer ik rechts druk kom ik bij de services terecht en daar staat het bovenstaande. Kan ik het oplossen met 2? Met dank
... Meer weergeven
26-12-2021
15:28
Mijn printer functioneert normaal voor en na de herhaalde updates van Windows. De software voor mijn printer is geupdated op advies van HP. Volgens Microsoft is het probleem gelegen bij mijn HP-printer en is er niets fout bij Microsoft ivm de Windows-update-functie. Ik heb proberen chatten met Microsoft maar dat is pas mogelijk vanaf 27/12/2021. Ik durf mijn HP-printer niet loskoppelen momenteel want ik moet volgende week veel printen.
... Meer weergeven
26-12-2021
04:12
Ik heb een desktop met Windows 10 Home.
Sinds 2 weken heeft Windows update service herhaaldelijk een update voor mijn HPprinter gedownload.
De update is
Hewlett-Packard - USB - 2/10/2017 12:00:00 AM - 44.1.2402.1741
Ik heb via een Quick Assist gechat met Microsoft.
Microsoft heeft mijn PC nagekeken en beweerde dat het probleem veroorzaakt werd door mijn HPprinter en dat ik contact moest opnemen met HP.
Ik heb contact opgenomen met HP en HP beweerde dat het probleem zou opgelost worden door het updaten van de software voor mijn HPprinter.
Op 21/12/2021 heb ik de software voor mijn printer geupdated maar Windows blijft herhaaldelijk de bovenvermelde update uitvoeren.
Mijn HP-printer heeft altijd perfect gefunctioneerd en functioneert momenteel perfect.
Wat is de oorzaak van dit probleem en hoe kan het opgelost worden?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
printer
15-12-2020
12:29
Het probleem is opgelost. Er was iets fout gelopen tijdens de onderdelen-update van Windows 10 in november 2020. Mijn desktop werd weer geformateerd en alles functioneert nu perfect. Bedankt aan allen,die een advies gegeven hebben.
... Meer weergeven
18-11-2020
20:58
Kan ik als inkomende server POP en als uitgaande server smtp gebruiken? De Ict-er plaatste de telenet-bestanden bij de documenten van de bestanden-schijf en plaatste in het configuratiescherm D:\bookoer@telenet.be.pst
... Meer weergeven
16-11-2020
22:57
Ik moet geen.......@outlook.com hebben!!! Ik heb een Microsoft Office 365 gekocht en daar zit outlook in. Ik moet zorgen dat mijn e-mails van Telenet webmail naar outlook komen en daarvoor moet ...@telenet.be geformateerd worden. Kan iemand me daar bij helpen? Dank
... Meer weergeven
16-11-2020
22:49
De ICT-er,die mijn PC geformateerd heeft heeft een POP-account bij mijn documenten gezet op de C-schijf. Is het niet beter een afzonderlijke account te maken voor de e-mail (in dit geval Outlook) De emails van Telenet worden dan getransfereerd naar Outlook. Kan iemand DESKUNDIG me uitleggen hoe ik dat moet doen?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 27-08-2023 08:54 | |
2 | 07-01-2022 11:31 | |
1 | 15-06-2017 22:30 | |
1 | 08-09-2019 12:53 | |
1 | 04-09-2019 12:15 | |
1 | 24-10-2018 17:43 | |
1 | 04-10-2018 10:08 | |
2 | 04-10-2018 12:59 | |
1 | 08-06-2018 13:57 | |
1 | 12-08-2016 23:16 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4495 | 07-01-2022 11:31 | |
3685 | 15-12-2020 12:29 | |
7543 | 08-06-2018 13:57 | |
8048 | 15-06-2017 22:30 | |
30905 | 16-02-2017 10:24 |