De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.434 netweters
156.940 antwoorden
21.214 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

DAZN jaarabonnement, ervaringen?

Graag ervaringen met het ineens betalen van een jaarabonnement aan DAZN: betaling correct verwerkt? snelle activatie?   Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: DAZN: ineen...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Login overdragen

Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...

Software versie Telenet TV box.

Ik heb 2 TV boxen thuis. Eentje heeft software versie 5.21 en de andere versie 5.20. Ik heb deze laatste eens opnieuw opgestart (stroom uit stekker), maar deze blijft op versie 5.20 staan. Hoe komt d...

Coax kabel bevat vocht.

na verscheidene tussenkomsten van jullie techniekers heeft toch iemand de fout gevonden mijn coexkabel van het voetpad naar binnenshuis zou vocht bevatten zou mogelijk storing kunnen geven een ...

Bose 321 systeem geluid koppelen met Nieuwe tv-box

De afstandsbediening van de Tv-box is gekoppeld met mijn Bose 321-systeem. Via de afstandsbediening van de tv-box, kan ik het volume regelen van de Bose 321.  De Bose-boxen geven echter de k...

Layout Telenet Webmail op Windows 11

Hallo, Men heeft vandaag Windows 11 op mijn laptop geïnstalleerd ter vervanging van Windows 10. Ik had de nieuwste Webmail lay-out waarbij je gemakkelijk e-mais en andere bestanden kunt toevoegen...

Verschillede Apps op mijn Samsung S24 werken niet meer

Modem Telenet is F@ST3896LG-TN en sindsdien werken er verschillede Apps op mijn Samsung S24 niet meer waaronder ook de App van Telenet "MyTelenet", ik geef deze App mee maar het zijn er heel wat...

Telenet TV-app software update 5.21

Sinds de update van de Telenet TV-app heb ik steeds vastlopend beeld, zelfs bij Playsports app. Het heeft niets met mijn internetsnelheid te maken, want met Netflix, Prime video daar heb ik geen prob...

Login overdragen

Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...

Internet thuis

beste, ik ben sinds kort verhuisd en heb nu Telenet internet in huis. Ik zou graag de nieuwe FIFA spelen zonder dat mijn internet op en af gaat. Ik heb al alles geprobeerd van coax aansluiting tot ro...

Problemen internet met firewall telenet aan

Hallo iedereen. Ik had al enkele dagen problemen met mijn internet. Ik kreeg payconiq niet open. De play4 app opende niet meer op mijn android tv, etc... Ik dacht eerst dat er een storing was maar di...

Re: Verschillede Apps op mijn Samsung S24 werken niet m

Het uit en weer inschakelen van de firewall (via MyTelenet) helpt soms.  Alternatief kan je de modem ook eens resetten naar fabrieksinstellingen. Dat kan via MyTelenet of via de resetknop ...

Verschillede Apps op mijn Samsung S24 werken niet meer

Modem Telenet is F@ST3896LG-TN en sindsdien werken er verschillede Apps op mijn Samsung S24 niet meer waaronder ook de App van Telenet "MyTelenet", ik geef deze App mee maar het zijn er heel wat...

Re: Telenet TV-app software update 5.21

@Suzy  schreef: Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via chat of via 015/66 66 66. Telenet TV-app: software ver...

Re: Snelheidsverhoging uit het niets

@Sjekke  schreef: Waarom geen 100mb upload? Dat is technisch niet mogelijk op coaxkabel, er is te weinig bandbreedte voorzien. Filters op het coaxkabelnetwerk en ook je netwerkverdeler (NI...

Telenet TV-app software update 5.21

Sinds de update van de Telenet TV-app heb ik steeds vastlopend beeld, zelfs bij Playsports app. Het heeft niets met mijn internetsnelheid te maken, want met Netflix, Prime video daar heb ik geen prob...