25.095
netweters
|
154.482
antwoorden
|
20.935
vragen
|
Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...
Ik heb persoonlijk een heel rare situatie gaande inzake mijn wifi en mobiele data. Wanneer ik thuis ben, waar ook in het huis, heb ik een internetverbinding die regelmatig wegvalt. Dit probleem is he...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...
Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...
Hallo iedereen, Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C). Sinds kort doet zich echter het v...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Wij krijgen sinds gisteren 4 juli geen informatie meer in de tv-gids. Alle lijnen staan op "geen informatie beschikbaar". Doet zich voor op 2 toestellen met CI+ kaartje.
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?
Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...
Probleem stelt zich ook sinds 04/07/2025 bij DVB-C... overal melding "geen info beschikbaar" (hardware: 2 Samsung-televisietoestellen)
Daar EGP niet meer werkt kan ik ook NIET meer : - TV automatisch laten overschakelen naar een bepaalde uitzending. - Een bepaalde uitzending programmeren om op te nemen met de TV. Daar mijn TV een ...
Heb ik willen doen maar ze gaven me een maand gratis. Heb gezegd dat dit een pleister op een houten been is als ze dazn kwijt zijn, want dan zijn ze me einde juli kwijt.
Kan nog via de app
En als je geen TV box neemt van Telenet, zal je sowieso niet meer kunnen kijken naar de Play More zenders, want Telenet schrapt die voor een CI+ kaart en voor digibox/digicorder. Bartman