25.251
netweters
|
155.970
antwoorden
|
21.061
vragen
|
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
We gebruiken TV met een kaartje op ons tweede toestel. We hebben bericht gekregen dat Telenet stopt met de activatie hiervan vanaf 1 september 2025. Gaat dit problemen geven na 1 september? De kaart...
Sinds 5:45 is Telenet-internet weggevallen. Modem staat groen te pinken. Reden volgens MYTelenet: storing in de buurt. Ik woon in de Kerkstraat te Gullegem Nog mensen in de buurt die problemen hebb...
Hallo, Ik heb gisteren via Mijn Telenet een aanpassing gedaan in mijn abonnement om te switchen van Telenet TV met de TV box naar Telenet TV Flow gezien wij maar een handvol zenders effectief kijk...
Door een frequentie wissel op de satelliet is BBC News momenteel niet beschikbaar bij telenet, van zodra deze wissel gedaan is zal deze zender terug beschikbaar zijn, de wissel is gaande op de Hotbir...
er staat vanboven telenet en hunder nummer 015666666 staat er ook bij zes maanden lang 10 euro korting en telenet beweert fisshing bericht ik geloof er niets van zijn er nog die dat berichtje ontvan...
Hallo allemaal, Ik ondervind sinds kort problemen met mijn Telenet TV-box en hoop dat iemand hier me kan helpen. Het beeld wordt steeds vaker verstoord door blokjesvorming, terwijl het geluid wel pe...
Allen, ik heb nog een modem-only setup (CV6181E), die al jaren dienst doet. Daarachter heb ik mijn eigen netwerk infrastructuur: - achter de CV6181E hangt een switch (A), - op die switc...
Hallo, Ik heb sinds een jaar een Aeris 3 in1 pro luchtreiniger die ik via hun App kon bedienen. Nu kan ik plots geen verbinding meer maken met dit toestel. Ik ben trouwens niet alleen in dit geval ...
Mijn ouders kregen toevallig vorige week mail dat CI kaartjes niet meer geactiveerd zouden kunnen worden per 1 september. Jammer, want dat is nog altijd 5 jaar voor de zogezegde ban van DVB-C. Gaat ...
ik heb nog een digicorder. ik kreeg al enkele keren via mail de melding dat mijn digicorder geen updates meer krijgt. ik weet dat telenet ten laatste in 2030 het gebruik van de digicorder stop zal ...
Ik ken iemand die heeft er 3 1 huur en 2 koop boxen En een vriendin heeft er 2 bij Scarlet ze dacht dat ze een tv app hadden maar dat hebben nu nog niet maar gaat er komen heb...
@waterrat1978 nee je kan de resolutie/beeldkwaliteit instellen, dit gebeurt automatisch, maar bij normale internetverbinding is er geen enkel probleem en is de kwaliteit zoals je op Play Sports ...
@luc55 2 is soms al maximum laat staan 3. sommige mensen halen uit een 100 lijntje maar 30 uit of minder via (A/V)DSL. is maar triestig bij sommige, ben dan blij dat ik Glasvezel verbinding he...
@luc55 maar niet bij telenet hé 😉 dat was de vraag, nu moet die klant een DAZN abbo afsluiten om dit te kunnen zien.
Of als je gebruik maakt van 3 tv boxen kan niet anders vroeger ging het gemakkelijk of het nu nog kan weet ik niet op een aantal plaatsen is de snelheid een probleem