De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.464 netweters
157.158 antwoorden
21.234 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

DIGI België komt met nieuw abonnement

DIGI België komt met nieuw abonnement met 30GB data voor 7 euro per maand https://businessam.be/digi-belgie-komt-met-nieuw-abonnement-met-30gb-data-voor-7-euro-per-maand/ Als je deze prijzen vergel...

Het is al gedaan met Q-Allstars

Gisteren is in alle stilte Q-Allstars vervangen op DAB+ en online door Q-Maximum Hits.  @ChristofM Ik veronderstel dat Telenet dit jaar de naamswijziging en het bijhorende logo ook we...

5.21 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 17/09 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.21 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 24/09 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Telenet TV-app: software versie R5.21

Telenet startte 22/09 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.21 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 02/10. ...

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Extreem lage internetsnelheid, zelfs op 5 GHz

Download snelheid van resp 1,7 en 25,7 Mbps voor 2,4GHz en 5 GHz. Moden kleurt geel en wit. Reeds opnieuw opgestart, zonder resultaat. Soms komt de volledige snelheid door (65 en 500 Mbps) en een min...

Wordt bundel goedkoper, als internetsnelheid aanpast?

Ik lees net het bericht dat de internet snelheid verhoogd wordt. Ik heb het Wigo 70 abonnement en ik heb ook de giga speedboot optie. Wordt die optie dan goedkoper nu het verschil met de basis kleine...

Plotse 'Login overdragen'-uitnodiging van Telenet

Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...

Software versie Telenet TV box.

Ik heb 2 TV boxen thuis. Eentje heeft software versie 5.21 en de andere versie 5.20. Ik heb deze laatste eens opnieuw opgestart (stroom uit stekker), maar deze blijft op versie 5.20 staan. Hoe komt d...

Veldritaanbod Play Sports seizoen 2025-2026

Sporza heeft zijn veldritaanbod voor het komende cyclocrossseizoen bekend gemaakt. Daardoor kennen we meteen ook het aanbod van veldrijden via de kanalen van Telenet en Proximus. Volgende crossen zi...

DIGI België komt met nieuw abonnement

DIGI België komt met nieuw abonnement met 30GB data voor 7 euro per maand https://businessam.be/digi-belgie-komt-met-nieuw-abonnement-met-30gb-data-voor-7-euro-per-maand/ Als je deze prijzen vergel...

Erg teleurstellende service van Telenet

Vooreerst: ik weet dat dit geen Telenet support kanaal is, maar ik ben gedurende de laatste maanden zo gefrustreerd geraakt van de service van Telenet, en wil eens polsen naar gelijkaardige ervaringe...

Het is al gedaan met Q-Allstars

Gisteren is in alle stilte Q-Allstars vervangen op DAB+ en online door Q-Maximum Hits.  @ChristofM Ik veronderstel dat Telenet dit jaar de naamswijziging en het bijhorende logo ook we...

Is TV-box IP noodzakelijk voor Play Sports?

Is een TV box IP noodzalijk om play sports te ontvangen, Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: play sports

CI+ module plots gedeactiveerd.

Plots is onze module op 8/09 gedeactiveerd. Als ik dan vraag om deze terug te activeren kan dit niet meer. Dit is echter door telenet zelf gedeactiveerd. Dit is dus geen tweedehands kaartje. Na een g...

Re: Erg teleurstellende service van Telenet

@Steven-E Ik heb zelf ook met dit probleem te maken gehad. Ik vroeg toen om de node te laten controleren, aangezien er al meerdere techniekers waren langsgekomen die geen oplossing konden bieden...

Re: Levering pre-order iPhone 17/Pro/Pro Max

Hey,  Ik heb mijn iPhone 17 Pro (Silver) 256GB besteld op 20 september, echter heb ik nog steeds geen informatie gekregen over wanneer ik deze zou kunnen verwachten. Zijn er hier nog anderen ...

Re: Hogere snelheid Telenet ONE.

Ik zou op woensdag tussen 13 en 18 uur gebeld worden door TN technieker : niemand gehoord. Bedankt .

Re: Telenet TV App geluid verhoogt automatisch

@jefg  schreef: ondertussen nog nieuws?  het probleem is er nog steeds en het is imens vervelend. ik heb dit meer dan een jaar geleden reeds gemeld.. @jefg ik sprak drie d...

Re: Verschillede Apps op mijn Samsung S24 werken niet m

Update: Volgens zowel de Telenet-winkel als de telefonische klantendienst kan mijn probleem niet door een Telenet-technieker worden opgelost, maar moet dit opgevolgd worden door een externe partij. ...