De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
24.870 netweters
153.337 antwoorden
20.802 vragen

Activiteit

Filter
Nieuwe vragen

Inloggen op Streamz

Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Streamz en Prime onterecht in Dolby-vision op TV-box

Ik heb net de nieuwe tv box geïnstalleerd. Ik merk op dat bij de Netflix en de Prime app, alles geforceerd in dolby vision wordt uitgezonden. Ook content dat niet in dolby vision is. Dat maakt dat de...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Zal bij omruil mijn nieuwe modem een F@st-modem zijn?

onlangs upgrade gemaakt van Wigo naar One. nu wordt door Telenet voorgesteld om mijn oude modem te vervangen door een nieuwe, echter kan ik nergens zien welk model men zal geven. iemand een idee ...

TV-Box Upgrade scherm blokkeert gebruik TV-Box

Net mijn TVBox aangezet en dit scherm verscheen. Maar ik kan dus niet navigeren binnen dit scherm. Dus op ok drukken, of op pijltje naar links op 'volgende keer' te selecteren gaan niet. De TV-box re...

PlayMore tov STREAMZ

 Hallo, Ik heb steeds PLAY MORE gehad waar ik de serie FARGO volg. Sinds het heugelijke nieuws gisteren dat er nog enkel via STREAMZ kan gekeken worden, vind ik op STREAMZ deze serie niet meer...

Downloadsnelheid is te traag na aanpassen van de bundel

Hallo, ik ben gisteren overgestapt van WIGO 70 naar OneUp...ik heb een nieuwe modem gekregen maar heb deze nog niet aangesloten omdat hij nog dient aangemeld te worden door de medewerker van de Tel...

One UI 7 -> meeste apps onbruikbaar via WiFi -> IGMP

Het is een gekend probleem (just google it) dat heel wat Samsung telefoons na de update naar One UI 7.0 problemen krijgen met WiFi.   De Telenet WiFi werkt nog perfect, Speedtest ziet er goed ...

Inloggen op Streamz

Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Play More Black: TV-gids toont enkel "sign of"

Het programma overzicht toont enkel ‘sign of’ op Play more black, i.p.v. de echte filmnamen wzt is het probleem?     Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: P...

Ubuiquiti en TP-link werken niet goed samen, oplossing?

Sinds ik een Ubuiquiti U7 lite samen met een TP-link TL-SG108PE valt mijn internet regelmatig ( enkele keren per uur ) weg. +- 1 min en daarna komt het terug. Iemand een idee wat de reden is?...

Wifiboosters bij ONEup

Hoi, Ik denk erover om om te schakelen van Wigo naar oneup. Bij wigo heb ik een gratis accesspunt - mag ik dat behouden bij oneup (gratis) PS : ik wil geen wifipods (ik gebruik het accesspunt als...

Re: Mails voor het resetten van wachtwoord komen niet t

Melden aan Telenet samen met de zo exact mogelijke tijd dat je reset.

Re: Digicorder restwaarde 0, terugsturen of recyclagepa

Om één voorbeeld te geven. Iemand met een ouder abonnement met een eigen Digicorder. Als de eigen Digicorder van zulke abonnee defect is, dan kan die abonnee geen nieuwe Digicorder meer aanschaffen e...

Inloggen op Streamz

Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Re: VRT NWS op de TV box

@flip1953  schreef: Dat zijn blijkbaar volledig aparte Databases die wellicht manueel "onderhouden" worden (en misschien door verschillende diensten binnen Telenet). Een "master lijst...