25.246
netweters
|
155.888
antwoorden
|
21.053
vragen
|
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
We gebruiken TV met een kaartje op ons tweede toestel. We hebben bericht gekregen dat Telenet stopt met de activatie hiervan vanaf 1 september 2025. Gaat dit problemen geven na 1 september? De kaart...
Hallo, Ik heb gisteren via Mijn Telenet een aanpassing gedaan in mijn abonnement om te switchen van Telenet TV met de TV box naar Telenet TV Flow gezien wij maar een handvol zenders effectief kijk...
er staat vanboven telenet en hunder nummer 015666666 staat er ook bij zes maanden lang 10 euro korting en telenet beweert fisshing bericht ik geloof er niets van zijn er nog die dat berichtje ontvan...
Hallo, Ik heb volgende opstelling: F3896LG-TN waarop het TP-LINK deco systeem is aangesloten. Ondanks dat ik overal wel redelijke downloadsnelheden haal (250 Mbps) - (One-Up abo van 1GB) - z...
In wou bij deze even informeren of het klopt dat de Dazn app zich in de Tv Box zit? En heb je dan wel of niet een smart Tv nodig om de app te kunnen gebruiken? Titel gewijzi...
Beschikt de klantendienst van Telenet over een mailadres om hen te contacteren of kan dit enkel telefonisch?
Beste, Sinds kort wonen wij in een nieuwbouw en is telenet langsgeweest voor internet aan te sluiten. Nu heb ik al een tijdje het probleem op mijn computer dat bij de probleemoplosser van de netwer...
Goed nieuws voor de abbonnees van Disney+ dit najaar wordt de cataloog van Hulu toegevoegd en verdwijnt Star (lees het wordt samengevoegd). Zeer benieuwd als het woke Disney alles zal toev...
Sinds de instalatie van de nieuwe TV box storingen De TV springt aan met knipperend beeld, na enkele keren terug opstarten is het beeld stabiel maar valt tijdens kijken soms uit naar zwart bee...
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Hey @Peter78, gelieve het netjes en respectvol te houden. Dit is een platform niet enkel voor leden die 18+ zijn.
@janne_man schreef: Dat heeft met de frekwentie van onze wisselstroom te maken. In de VS is dat 60 hertz en in Europa is dat 50 hertz. Wij werken decimaal en zij werken imperiaal. Dus niets g...
Je kan een klachtenformulier invullen. Klik hier. Dubbel gebruik met de melding van @sb .
Vroeger was er een contactformulier, maar ze hebben het precies goed weggestopt. Op deze manier kom je er: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact.html Klik op een veld onder 'Waarover gaat ...
@Master-Magic schreef: @Peter78 Proximus heeft op zijn systeem kennelijk 2 BBC News zenders, een SD en een HD versie, kennelijk staat er op de V7c versie de SD versie en niet de HD versi...