Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

158 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@Puch@  schreef:

Als modem only mens ben ik inderdaad ook benieuwd of wij deze keer kunnen mee testen.

Eens ze definitief verdeeld worden moet daar toch ook eerst een testfase aan vooraf zijn gegaan in die opstelling.

Kan je daarover al een tipje van de sluier lichten @Suzy?

 


@Puch, heb dit specifiek nagevraagd, omdat ik weet dat dit voor sommige van jullie een belangrijke is. En ook in de volgende fase zullen het enkel HGW modems zijn die ondersteund worden. Dus met een EMTA (modem-only) zal je helaas opnieuw niet kunnen deelnemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Suzy toch bedankt om het na te vragen.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
Abdel10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Smartlock TV-box / TV-app / telenttv.be Netjes! Primeur!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ik weet niet goed of dat dit de juiste pagina is? anders verplaatsen aub

 

ik heb op 25/7 een mail ontvangen voor het testen van de nieuwe EOS STB, maar tot heden geen telefoon gehad voor een afspraak?

 

de servey is ingevuld op de dag zelf al

 

mvg

abdel

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Abdel10, ik heb je even een privéberichtje gestuurd hierover. Kijk je het even na? 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Riviereke
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Netjes!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Hallokes,

 

Bij deze heb ik zeer intresse voor de nieuwe Telenet TV-box!

aangezien er mogelijkheden zijn om zo ook Netflix te zien en te betalen.

Dus heb me even ingeschreven via het formulier en nu hopend op volle spanning 

wachten en hopen dat we erbij zijn. 

JeroenDV
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Top,

had gisteren via twitter om info gevraagd en de link naar die pagina dus gekregen.

kaat ons hopen dat ik mag testen 🙂

Jan2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! A born reader!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Hallo, ik werd door Telenet gecontacteerd om een digicorder te testen.

Maar na afspraak gemaakt te hebben voor   Woensdag 8 augustus niemand gezien.🤨

Gaat dat testen nu door of niet

groetjes Jan


@Suzy@  schreef:

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 



@Suzy@  schreef:

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 



@Suzy@  schreef:

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 


 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Jan2, dat is vreemd! Goed dat je ons even hiervoor een seintje geeft, ben gaan kijken blijkbaar is jouw afspraak nooit vastgelegd. Hier is zeker en vast iets fout gelopen, waarvoor mijn excuses! Ik heb het doorgegeven aan enkele collega's om te bekijken voor een nieuwe afspraak en je hier eventueel terug voor te laten opbellen. Hou je me op de hoogte moesten ze je terug contacteren? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Javadu
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
WOW, overzichtelijk! Al 25 duimen! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ik heb zopas de TV-box ontvangen.

  • Is er (al) een digitale (draft) handleiding?
  • Kan de TV-box connecties maken met een thuis laptop of smartphone?
  • Hoe meld ik mijn ervaringen?
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Javadu

 

Je krijgt/hebt normaal gezien toegang tot een verborgen gedeelte op het forum (Test mee ...). Heb je nog geen toegang, dan regelt @Suzy dat wel voor jou.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Javadu
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
WOW, overzichtelijk! Al 25 duimen! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Dankjewel @sb, @Suzy dan wacht ik nog even af...

natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Succes hee

0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Suzy normaal ben ik begin augustus ook ingeschreven bij je nieuwe oproep. Jullie zien maar wat mogelijk is0 Alvast dank opvolging en succes aan alle testers

 

0 Likes
Jan2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! A born reader!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ik heb me nu voor tweede keer ingeschreven, hopelijk houden ze zich nu  wel aan hun afspraak.

groetjes Jan

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Javadu, ik heb jou net rechten gegeven tot het afgesloten testers gedeelte. Je had al rechten, maar op je oude account. Heb ik nu aangepast. 😉

 

@natte2 @Jan2, goed dat jullie je nu hebben ingeschreven, ik wil wel even benadrukken dat dit niet betekent dat je sowieso kan mee testen. Er zullen opnieuw selecties gebeuren en dit in september pas. Ik vermeld het even om zeker te zijn dat de juiste verwachting geschept is. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.