Beantwoorden
Petervb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

In de TV box lijkt de functie "Bekijk aansluitend programma" verdwenen te zijn. Wij gebruikten die regelmatig wanneer dezelfde serie achtereenvolgens in de tv gids staat, in combinatie met terugkijk TV. Zodra het eerste blok afgelopen is (meestal 1,5 aflevering) kwam de vraag "Bekijk aansluitend programma". Wanneer je dan OK drukte liep de aflevering die je aan het bekijken was gewoon verder.

Bij de tv box is die optie er niet. Je moet dan eerst terug het aansluitende programma opzoeken,  vervolgens starten, en dan verderspoelen naar het tijdstip na de overlapping met het vorige blok.

 

Spijtig dat deze functionaliteit niet werd meegenomen.

39 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Ja, ik mis dit ook. Hopelijk zal dit in de nabije toekomst met de tvbox ook kunnen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Ik denk dat het nog altijd dezelfde situatie is als twee weken geleden. 

0 Likes
Petervb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Janne_man, dat gaat over opnames. Ik heb het over terugkijk TV

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@Petervb als je programma's opvraagt (bv serie van play) dan krijg je een paar seconden voor het einde een optie om de volgende aflevering te bekijken.

dus normaal werkt dat wel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@Petervb, het gaat om dezelfde functionaliteit, maar alleen over een ander type van kijken. Het antwoord blijft helaas hetzelfde. We geven de feedback regelmatig door, maar hebben geen zicht of dit in de toekomst terug op de TV-box toegevoegd zal worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Johan_Huygh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Klopt, ik ben hier ook tegenaan gebotst. Onze kinderen kijken veel korte programma's via Mijn TV en terugkijk TV. Meestal willen ze hetvolgende programma ook gewoon zien. Dat stopt dan halverwerge en met de nieuwe TV box zit je dan vast. Geen enkele manier voor ons om dan het daarop volgende programma te vinden en verder te kijken. Wat ook een super functionaliteit zou zijn, is dat je in 1 oogopslag kan zien of je een programma al bekeken hebt. Nu scrollen we door 120 afleveringen van Paw Patrol en het is altijd een gokje of we die al dan niet hebben bekeken.... Komaan Telenet, verbeteren die handel! 🙂 PS verder van de nieuwe interface best tevreden!
KweNi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Primeur! Pageturner! It's your third party!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Is hier ondertussen al vooruitgang in.

Wij hebben de TV box sinds juli en dit is echt een groot gemis (samen met de onduidelijke TV-theek).

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@KweNi 

Waarover heb je het? Opnames, terugkijktv, tv-theek?

Graag iets meer uitleg.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@louishufk Waarschijnlijk over terugkijk tv, ik mis die functie ook enorm. Als je naar een programma terugkijkt, het is gedaan en dan de volgende aflevering wil zien is het bijna onmogelijk om de juiste plek te vinden waar je kan verderzien, terwijl je op de digicorder gewoon ok moest drukken. Zeker op kinderzenders waar het soms hele korte afleveringen zijn is dit een groot gemis...
Mijn kinderen hebben mij, sinds we de tv-box hebben, al meerdere keren doodgebliksemd omdat ze niet kunnen verder kijken... 😁

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Ik mis dit ook, dagelijks 😉

Denk dat dit ondertussen ongeveer de meest gevraagde feature is op de nieuwe TV box.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Johan_Huygh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Telenet, is er een plaats waar we officieel dit soort aanvragen kunnen doen? Want ook bij ons is het, precies met die kinderzenders, een groot gemis!

 

Het is vandaag al heel moeilijk uit te leggen wat lineaire TV is aan onze kinderen 😉 - laat staan dat ze een programma niet kunnen "verderkijken" omdat de TV box zijn weg kwijt is.

KweNi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Primeur! Pageturner! It's your third party!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

Ik jeb het over het onderwerp van dit topic.

Dus het willen bekijken van een aansluiten programma als je in de tv-gids iets herbekijkt. Dit was wel mogelijk op de digibox, maar noet op de tv box.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@KweNi je moet ook in het achterhoofd beseffen dat die nieuwe tv box een ander merk is en type en totaal anders werkt dan de digicorder/box.

telenet werkt samen met het team van het bedrijf samen die de box hebben gemaakt, dat niet alles direct mogelijk is is ook een feit omdat telenet samen moet kijken en beslissen en vragen aan die firma wat er mogelijk is en waneer ze tijd hebben om daar een oplossing voor te geven.

mensen die de tv box huren moeten gewoon even nadenken en alles goed lezen op internet voor ze beslissen deze te nemen en de enkele opties van de oude digicorder/box missen dat nog niet op de tv box kan.

misschien dat dit in de toekomst nog mogelijk word maar niemand heeft een glazen bol waarin ze dit kunnen zien.

je kan eens bellen met telenet maar denk dat ze er ook niet direct een antwoord gaan op kunnen geven waneer dit mogelijk is.

bv series op aanvraag van in de tv theek hebben wel die optie om de volgende aflevering te bekijken.

of dit ook toe te passen is in de EPG van een zender is de grote vraag dat we allemaal zelf niet weten, enkel het team bij telenet 😉 

veel succes verder met de tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Bekijk aansluitend programma, bij terugkijk TV

@Master-Magic En Telenet kan adhv feedback van zijn klanten aan de developers van de software vd box meegeven wat de meest gemiste features zijn.

En dit is wat er hopelijk gebeurt (lees @Suzy leest mee 😉 en brieft dit over aan Telenet die er op zijn beurt wat mee doet)


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes