Beantwoorden
Nelle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

Dag iedereen

 

Eerst en vooral wil ik jullie op voorhand bedanken, niet elke dag zie je klanten van een bedrijf als Telenet een betere klantendienst aanbieden.

 

Om het over mijn probleem te hebben: ik merk plots dat er Disney+ beschikbaar is op de TV box, maar wanneer het scherm om in te loggen verschijnt, dan is er geen toetsenbord waarmee ik dit kan doen. De enige informatie die er bij staat is om te abonneren via Telenet.be/Disneyplus. Maar als ik die link volg dan kom ik op een pagina met een foutmelding terecht...

 

Alvast bedankt!

Groetjes Nelle

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Disney+

 

0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

@Nelle probeer eens met je tv box te herstarten, dus even de stroom er af of als je nog een V1 hebt met een knop vanachter op, die eens uitzetten en na 30 seconden terug op te starten, kan zijn dat de disney+ app niet goed geïnstalleerd was op de tv box.

probeer dan eens in te loggen, gaat dit nog niet kan het zijn dat het nog niet goed verwerkt is de app op de tv box.

veel succes ermee 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

De link naar de Telenet-website die er staat werkt inderdaad niet. ( @Suzy )

Onder die tekst staat bij mij een blauwe knop "Inloggen"; als ik die selecteer (door "OK" te kiezen op de afstandsbediening) gaat hij verder naar een inlogscherm. Daar moet ik nogmaals op OK duwen, waarna een toetsenbord verschijnt.

Werkt dit niet, dan best eens een herstart doen zoals @Master-Magic zegt.

Succes en laat ons zeker weten of het gelukt is!


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

Het is nog niet mogelijk om Disney+ momenteel te bestellen via Telenet zelf.


Je kan wel inloggen als je al een bestaand Disney+ account hebt.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?


@WG94  schreef:

De link naar de Telenet-website die er staat werkt inderdaad niet. ( @Suzy )

...


We merken hetzelfde op, waarschijnlijk omdat het op dit moment inderdaad nog niet mogelijk zoals @MartijnS al aangaf.
Maar dan zou er beter een melding op deze pagina toegevoegd worden. We geven het door! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

@Nelle @WG94 voila, de pagina achter telenet.be/Disneyplus is nu wel beschikbaar. In de banner bovenaan werd verduidelijkt dat het nog even wachten is. 😉

Bedankt voor de feedback! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 240
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

@Suzy plezant als je per jaar betaald voor Disney + (Amazon Prime ook) 🙄 ben benieuwd als het zoveel voordeliger zal zijn.

voor Netflix was het een goeie deal omdat je daar niet per jaar kunt betalen anders zou ik dat ook meteen doen.

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?


@TRL  schreef:

@Suzy plezant als je per jaar betaald voor Disney + (Amazon Prime ook) 🙄 ben benieuwd als het zoveel voordeliger zal zijn.

voor Netflix was het een goeie deal omdat je daar niet per jaar kunt betalen anders zou ik dat ook meteen doen.


Wat is er net 'plezant'?

Als je per jaar wil betalen, dan kan je dat toch nogsteeds via de gewone weg? Net zozeer per maand trouwens, je bent niet verplicht om het abonnement via Telenet te nemen (al mag dat net iets duidelijker vermeld staan), je kan gewoon inloggen met je bestaande account.

Als ik het goed snap, gaat de facturatie bij Prime Video zelfs niet via Telenet te gaan. De link op de Telenet-site verwijst rechtstreeks door naar Prime Video waar ze enkel Bancontact & creditcard voorstellen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 240
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

@WG94 gans uwen uitleg weet ik ook wel 🙄 ik wil daarmee bedoelen mensen die voor een jaar betalen kunnen nu wel niet van de eventuele korting via Telenet gebruik maken.

daarmee bedoel ik "plezant" als je per jaar betaald. 😉

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

De standaardprijs bij Telenet zal waarschijnlijk niet lager liggen dan die bij Disney zelf. Zoals ook bij Netflix het geval is.

Een combo zou nog eventueel tof zijn, maar verwacht persoonlijk niet dat die prijzen lager liggen dan die van een jaarabonnement.

Die jaarabonnement zijn al aan korting, dus voor Telenet en Disney is er weinig meerwaarde om daar nog een korting bovenop te doen.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nelle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Disney+ pagina op Telenet-website geeft foutmelding?

@WG94 bedankt! Amai ik had niet gedacht dat de oplossing zo simpel zou zijn als nog eens op OK te duwen 🙈