Enkele problemen met de nieuwe TV-box
Sedert mijn verhuis beschik ik over de nieuwe digicorder. Ik was enthousiast over de uitleg van de technieker, vooral over het feit dat ik nu met één afstandsbediening al mijn toestellen kan bedienen, de toetsen oplichten als het donker wordt en je ook de toestellen kan bedienen met je stem - al gebruik ik deze laatste mogelijkheid niet.
Na drie maanden te werken met de nieuwe digicorder, begin ik me stilaan de vraag te stellen of ik er wel goed aan gedaan heb om over te stappen omwille van de volgende problemen die zich geregeld voordoen:
1) "Even geduld" -ik vermoed dat er dan updates doorgestuurd worden- maar nadien verandert het toestel volledig zelfstandig van zender. Voorbeeld: ik luister naar de radio, toestel gaat op "Even geduld" en nadien ga ik niet terug naar de radio maar naar een TV zender.
2) Regelmatig "bufferen" waardoor alles blokkeert. Soms helpt het om alle toestellen uit te schakelen en terug op te starten, maar soms ook niet.
3) Gelinkt toestel: dit is in mijn geval het home cinema systeem. Ik moet dit op geregelde tijdstippen terug linken (heeft misschien te maken met updates??)
4) Herinneringen: spijtig dat je geen keuze hebt om het tijdstip te kiezen of om automatisch naar de zender/programma te gaan zoals bij de vorige digicorders.
5) Mijn TV - Geplande opnames: series die afgelopen zijn kunnen niet verwijderd worden uit de Geplande opnames.
Worden hier -binnen afzienbare tijd- nog oplossingen voor voorzien?
- Labels:
-
foutmelding
-
instellingen
-
opnames
-
TV-box