24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@André9 schreef:Probleem nog niet van de baan, reeds 2 dagen telkens opnieuw ingesteld en daarna terug gereset, zal nogmaals proberen😤
Afblijven! Ik heb niets gedaan en het is vanzelf terug in orde gekomen!
Hier nog niks veranderd, zenderlijst op 2 tv boxen ontregeld, netwerk kabel uittrekken of tv box resetten door stroom uit te trekken veranderd niks.
Er is dus nog niks opgelost...
@Gatekeeper Probeer eens met de modem ook te herstarten en niet enkel de utp kabel uit te trekken.
dit kan misschien helpen.
Hier ook alles terug in orde.
Beste, ik heb ook dit probleem en reeds tv box herstart en probleem is er nog steeds.
Bij mij ook alles terug opgelost en gelukkig staan de zenders nog zoals ik ze opgeslagen had. Oef.
Hier is dit probleem nog steeds niet van de baan! Alle zenders nog maar eens ontregeld.
Bij mij staan de zenders ook nog in de verkeerde volgorde.
3150 Haacht
Ik heb de modem en de tv box al af-- en aangezet.
Geen positief resultaat....
Nog afwachten of kan de klantendienst het probleem oplossen?
Hoe kan zoiets,dat zenders van volgorde veranderen,nog nooit meegemaakt,na al die jaren.
Ook vandaag niet naar overzetting nieuw IT system.
Dit zou vroeger nooit gebeurd zijn, toen waren de medewerkers echte vakmensen, maar nu ??? Ik kreeg 2 weken geleden nog een technieker aan de lijn die zich verontschuldigde voor al het gepruts door sommige mensen daar, echt triestig geworden. En verder maar de prijzen opslagen.
Ik ben dankbaar dat je binnen je mogelijkheden doet wat je kunt.
En ja, het is beter dat we iets weten in plaats van niets.
Dat TN geen enkele plicht voelt om klanten uitleg te geven over zo'n vervelend fout, zegt toch genoeg.
Bij TN ben je enkel klant bij de klantendienst. Hun marktsituatie laat het toe, dus...
Hopelijk komt er ooit een volwaardige speler bij, zodat we echt klanten worden in plaats van betalende gebruikers.
Alle tips die hier gegeven worden om dit in orde te brengen hebben geen enkele zin.
Hier is alles terug in orde gekomen zoals het probleem ontstaan is.
Ik heb niks gedaan. Niks opnieuw opgestart. Niet geprobeerd mijn lijst opnieuw te maken.
Laat het gewoon zijn! Het komt vanzelf in orde. Dit is al de tigste keer dat ik dit hier schrijf...
Hier blijft die miserie ook duren. Nu al dag 3 , wanneer gaat men wakker schieten bij telenet ?
Heb 2 tv boxen en heb ze alle twee al meerdere keren volledig gereset maar zonder resultaat.
Heb ook al een nieuw profiel aangemaakt maar ook hiermee blijft de zender wanorde steeds terug keren.
Telenet bellen lukt ook niet na 20 minuten zonder gehoor heb ik het opgegeven.
Ik begin hier een stevige goesting te ontwikkelen om telenet buiten te zwieren.
Goedkoop zijn jullie niet en klanten service is blijkbaar ook geen prioriteit bij jullie?
Je had er gewoon moeten afblijven...
Ik vind het dreigen om Telenet te verlaten altijd geweldig...
Het gras is altijd groener aan de andere kant...